#872
Cross z rama chyba od 29 wzieta bo niby dlaczego jest tak dobrze zrobiona, wzmocnienia na główce i waga ~1870g, rower ma wyjątkowo nisko suport i ostry kąt głowki i ciekawe dlaczego przy 80mm ma kąt 69,5° na głowce czyli blizej mu do 29 i zostanie 29. Mój też miał blat 48 imo z takim jechać sie nie dało no chyba że bym miał szosowe laczki. I mam 11-32 22-38 ogólnie to ten typ roweru ma konkretne wady w postaci nijakich opon i pseudoamortyzatora bo jest zbyt wolny jako przełaj zbyt miejskie opony a amortyzator przeszkadza ogranicza a w terenie nic nie daje. Więc jest plan na laczki 29 i porzadne max 80mm. A reba by wygladała lepiej niz fox w centurionie, ten fox tak dziwnie wyglada bo jest zbyt tłusty jak na rame z okraglych rurek.
#875
wiem ...dlatego czytam tylko pierwszy wyraz i ostatni , aby ta wiedza mi nie zmąciła spspokoju ducha ....czasem sie czuje jakbym słuchał 3 letniego syna szwagra, choc z drugiej strony jemu jak coś wój powie to jest święte !!
#876
Panowie, kiedy Wersal się skończy? Bo niemal każdy wątek jest zawalony Rebą/Foxem/tłustymi rurkami i innymi bzdurami.
Hubi, nie poświęcaj się już tak dla forum, po prostu mniej bełkocz.
Hubi, nie poświęcaj się już tak dla forum, po prostu mniej bełkocz.
#878
OK ale ruszacie temat moich rowerów a one są jakie są.
Założe wątek o Centurionie jak będzie foto i tam sobie zrobimy chlewik a teraz zakończmy dyskusje o moim rowerze bo do ciekawostek on nie należy.
Koniec offtopu
Założe wątek o Centurionie jak będzie foto i tam sobie zrobimy chlewik a teraz zakończmy dyskusje o moim rowerze bo do ciekawostek on nie należy.
Koniec offtopu
#879
wlasnieveng pisze:No to crossy są właśnie.
centurion accordo gt '88, gary fisher big sur '99, trek singletrack 950 '95, romet-universal '82, centurion-ritchey '90-91, nishiki bombardier '94, peugeot black rock '90, univega dual action-pro '96, koga-miyata traveller '91/ ramy; wheller 6600 '93, centurion accordo '87, katrga dx '90 /było: muddy fox courier comp '92, peugeot mackenzie '92, giant cold rock '90, '91, '92,
#880
Hubert pisze:OK ale ruszacie temat moich rowerów a one są jakie są.
Założe wątek o Centurionie jak będzie foto i tam sobie zrobimy chlewik a teraz zakończmy dyskusje o moim rowerze bo do ciekawostek on nie należy.
Koniec offtopu
i tego sie trzymaj !!!!!
#881
Panowie, kierownica typu off-road (znaczy musi przełajowa) Ragley Bikes Luxy Bar:
https://www.flickr.com/photos/bluelug/7 ... otostream/
http://twentynineinches.com/2011/02/23/ ... pressions/
Czy można prosić o wytłumaczenie co daje taki kształt kierownicy, w czym pomaga a w czym przeszkadza. Czy ktoś może używał takiej?
https://www.flickr.com/photos/bluelug/7 ... otostream/
http://twentynineinches.com/2011/02/23/ ... pressions/
Czy można prosić o wytłumaczenie co daje taki kształt kierownicy, w czym pomaga a w czym przeszkadza. Czy ktoś może używał takiej?
#882
to nie są kierownice przełajowe typowe , w przełaju stosuje sie normlane .
Takie typ kierownicy śłuzy dobrze przy chwycie dolnym, zauważ że chwytając na dole reka nie opiera sie o górną część kierownicy , miala dużo miejsca .
Dawniej używano zaokrąglonych kierownic do szosy dla tego samego celu , dolny chwyt i brak łamania rąk.
Takie typ kierownicy śłuzy dobrze przy chwycie dolnym, zauważ że chwytając na dole reka nie opiera sie o górną część kierownicy , miala dużo miejsca .
Dawniej używano zaokrąglonych kierownic do szosy dla tego samego celu , dolny chwyt i brak łamania rąk.
#884
nie , szerokość kierownicy w przelaju jak i w szosie twybiera sie pod siebie - rozstaw barków lub prefernecje własne a nie że musi być szersza,Lukasz pisze:w przelaju stosuje sie inne kierownice niz w szosie sa m.in szersze
#886
Krótka Historia Mountain Cycle - San Andreas http://www.dh-zone.com/pl/historia-mtb- ... an-andreas i GT STS 1000 DS http://www.dh-zone.com/pl/og%C3%B3lne/h ... -1998-roku fajnie się czytało
#887
hehehehe, plastikowy odpowiednik mojego LTSa z kolekcji 1998 DZIĘKI SERDECZNIE z linkLukanio pisze:GT STS 1000 DS http://www.dh-zone.com/pl/og%C3%B3lne/h ... -1998-roku fajnie się czytało
#888
Łukasz ,,, no teraz jest moda wszedzie na compact II , mam w szosie i przełaju, co ciekawe w przelaju mam 44 a w szosie ....45 cm liczone po osiach symetri rurek, czyli dosyć szeroko, róznica niewielka , nie odczuwam jej praktycznie
C II daje nam też mozliwosć zastosowania dłuższego mostka czyli zwiększenia stabilności kierownicy przy krótszym zasiegu do klamek
Ale czy to będzie compact czy anatomic to też sprawa gustu co kto chce .
a tamte kierownioce wydziwione wzieły sie z ....kurierek popularnych w stanach już w latach 90-tych, samn wtedy chiałem miec taką kierownice w góralu
C II daje nam też mozliwosć zastosowania dłuższego mostka czyli zwiększenia stabilności kierownicy przy krótszym zasiegu do klamek
Ale czy to będzie compact czy anatomic to też sprawa gustu co kto chce .
a tamte kierownioce wydziwione wzieły sie z ....kurierek popularnych w stanach już w latach 90-tych, samn wtedy chiałem miec taką kierownice w góralu
#890
Trzymam kciuka. Co prawda piasta cichobieżka ma mieć nadal masę 50-100gram wyższą niż porównywalne produkty, ale jeśli uda im się rozwiązać problemy z trwałością SilentClutch, to ja bym się chyba skusił. Jeździłem na takiej cichej klaczy kiedyś i to było całkiem miłe uczucie.
Podobnie przednią przerzutkę chętnie bym zamienił przekładnią planetarną. Mam nadzieję, że kiedyś pojawi się wersja MTB.
Podobnie przednią przerzutkę chętnie bym zamienił przekładnią planetarną. Mam nadzieję, że kiedyś pojawi się wersja MTB.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#891
Nasi Rodacy coraz śmielej zaczynają sobie poczynać. Brawo ! i też trzymam kciuki
Nie pamiętam czy to już było: https://www.youtube.com/watch?v=oNBIZI6n7-o
Nie pamiętam czy to już było: https://www.youtube.com/watch?v=oNBIZI6n7-o
#894
jeszcze jakby miało opcje gry w go-moku albo ping -ponga na długie proste to jeszcze by uszło ..
>ale z tym wyprzedzeniem siatki w stosunku do koła -nawet jeśli w nocy zobaczysz dzięki temu dziurę -to nie zdążysz nawet pomyśleć "o kur#$" .. nie mówiąc już o jej skutecznym omijaniu
>ale z tym wyprzedzeniem siatki w stosunku do koła -nawet jeśli w nocy zobaczysz dzięki temu dziurę -to nie zdążysz nawet pomyśleć "o kur#$" .. nie mówiąc już o jej skutecznym omijaniu
#895
Ot: moja osobista piasta CODA 900 w wersji ex-disc :)
Rurokuraku - przepraszam ;)
Rurokuraku - przepraszam ;)
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#896
zerznales osobiscie ???
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
#897
Niestety nie. Ale ciekawostka - znajomy tokarz na początku mi powiedział, że się nie podejmie tej roboty, bo to za piękna rzecz jest :)
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#899
A po cholerę tam to mocowanie? Mam przód CODA 900 w moim Cannonie ori bez mocowania pod tarczę. Szukałem długo takiego tyłu. A że się trafiła taka z mocowaniem - to będzie do kompletu i nie będzie wiatrakiem straszyć. Rozstaw kołnierzy i ich wysokość są ~ takie jak w zwykłym Hugi. I tak by się do niczego to mocowanie nie przyda, bo hamulców Coda nie zamierzam montować nigdy. Można było splanować mocowanie o circa 4mm, ale po cholerę się użerać z szukaniem tarcz x4, jak można z tego zrobić estetyczną piastę do kompletu. Tarczę na 4 śruby zresztą mam - chyba już się jej nigdy nie pozbędę. Niech se leży.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .