Same kiery też tutaj
http://oldglorymtb.com/round-up-alterna ... andlebars/
#33
W końcu wziąlem pacera w jakiś teren (tak to tylko szosowa szosa), nawet przypadła mi do gustu taka forma jazdy. Do zmiany na pewno klamki, korpus tych sachsow jest zbyt mały i dłuższa jazda pod gorę w tym chwycie (w rękawicach zimowych) jest wyraźnie męcząca, dłonie trochę drętwieją...
#34
no, to teraz trzeba się postarać o wspólną sesję wrocławskich retro-przełajów oczywiście w błocie
#35
jacob>
retro-przelaj - postaram się jak najdłużej utrzymywać go w konwencji retro, a przynajmniej będę takie estetyczne pozory stwarzał
retro-przelaj - postaram się jak najdłużej utrzymywać go w konwencji retro, a przynajmniej będę takie estetyczne pozory stwarzał
#36
fotki
pikne
ale to nie jest przełaj :)
tylko cross.. :)
pikne
ale to nie jest przełaj :)
tylko cross.. :)
centurion accordo gt '88, gary fisher big sur '99, trek singletrack 950 '95, romet-universal '82, centurion-ritchey '90-91, nishiki bombardier '94, peugeot black rock '90, univega dual action-pro '96, koga-miyata traveller '91/ ramy; wheller 6600 '93, centurion accordo '87, katrga dx '90 /było: muddy fox courier comp '92, peugeot mackenzie '92, giant cold rock '90, '91, '92,
#37
Nie wiem czy chodzi o rower czy o teren, ale ja tu tylko jeżdżę. Nomenklatura z mojej perspektywy jest mało istotna. Może być cross
#38
Witam
Jak kupił Pan Kuwaharę w Biłgoraju to chyba ode mnie, cieszę się że poszła w dobre ręce.
Ja bardzie wole rowery MTB.
pozdrawiam
Jak kupił Pan Kuwaharę w Biłgoraju to chyba ode mnie, cieszę się że poszła w dobre ręce.
Ja bardzie wole rowery MTB.
pozdrawiam
#40
AmAdeuz, gratuluję przełaja/corssa, bardzo mi się podoba!
A mógłbyś coś napisać o swoich parametrach w kontekście parametrów ramy? Cały czas zastanawiam się jaki stosunek powinna mieć podsiodłowa do górnej, żeby rower był dobrze dopasowany a pozycja z kierownicą szosową nie była nazbyt wyciągnięta.
A mógłbyś coś napisać o swoich parametrach w kontekście parametrów ramy? Cały czas zastanawiam się jaki stosunek powinna mieć podsiodłowa do górnej, żeby rower był dobrze dopasowany a pozycja z kierownicą szosową nie była nazbyt wyciągnięta.
#41
dan>
Wybacz, ale jakos malo jestem na forum/internecie, stad opóznienie.
Ja mam 173cm, rama ma dlugosc 54cm
Mostek 10cm, ale jak widzisz kierownice dobralem "krotka" + male klamki.
Calosc i tak zapewne skonczy z adapterem ahead i dobiore do tego cos z dzisiejszych wypustów. Ogolnie na dlugosc jest idealnie, przez giecie baranka górny chwyt nie do konca mi odpowiada, ale da sie zyc..
Wybacz, ale jakos malo jestem na forum/internecie, stad opóznienie.
Ja mam 173cm, rama ma dlugosc 54cm
Mostek 10cm, ale jak widzisz kierownice dobralem "krotka" + male klamki.
Calosc i tak zapewne skonczy z adapterem ahead i dobiore do tego cos z dzisiejszych wypustów. Ogolnie na dlugosc jest idealnie, przez giecie baranka górny chwyt nie do konca mi odpowiada, ale da sie zyc..
#42
Doszło nowe malowanie. Szablony dostałem od ak_kwlsk (dzieki!) ale ostatecznie i tak zrobiłem na nowo w wektorach, więc jak by ktoś chciał, to również służę. Kilka zmian jeszcze będzie pewnie...
#44
54cm górna, 53cm podsiodłowa.
A części są jakie są, składam rowery by mi się przede wszystkim dobrze jeździło i było wizualnie w miarę spójne, nie koniecznie rocznikowo/grupowo.
Wrzuciłbym go w dział inne, ale nie chciałem już zaczynać nic nowego...
A części są jakie są, składam rowery by mi się przede wszystkim dobrze jeździło i było wizualnie w miarę spójne, nie koniecznie rocznikowo/grupowo.
Wrzuciłbym go w dział inne, ale nie chciałem już zaczynać nic nowego...