#32
do tej staloweczki dalbym cos delikatniejszego :idea:
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#34
Ten Race Face na pewno nie zagra Ci rocznikiem. One były produkowane po Systemach czyli jakoś w okolicach 2003 roku stawiam. Ale tak jak mówisz jeść nie woła a Hal tyle się z nim bujał na allegro że na pewno żeś go za grosze kupił.
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#46
?

https://farm8.staticflickr.com/7555/158 ... 40d8_b.jpg (u brake via Adamello)

http://s22.photobucket.com/user/blackpe ... g.jpg.html

http://www.drystonepaul.com/Retrobike/K ... ing-06.jpg
Marin PM '92, AE Concorde '96, Raleigh Technium Peak '92, Alpinestars Cro-mega DX '91, Cycle Wolf Tucano, Panasonic MC-7500 '89, Wheeler Team 9900 '93

#49
Veng no gdzie takie coś do takiej ramy. I pod jakim kątem by to było.
Bart poprowadź dłuższy pancerz a nie taki mały na 5cm, poprowadź od uszka za rurke i będzie dobrze. Masz prowadzenie linek w górnej rurze?
Ja bym radził zacząć od identyfikacji rocznika, to by dużo pokazało.
Mostek RF tu zupełnie nie pasuje, kup na alle mostek cr-mo jakiś chudy.

#50
Na tym foto, to gość pojechał. Ale kombinował słusznie.
Orginalnie to był tam teflonik, jakieś kilka cm (tak po centymetrze więcej za uszko z obu stron, przycięty pod kątem. Taki makaronik penne, ino cieńszy :-D
Skąd pozyskać teflonik?
Najprościej: Bierzesz kawałek linki hamulcowej, krótki, i próbujesz go wyciągnąć z niego.
Drugi wariant to buchnąć z wieszaka tektro co to je jasiu na lalegro ma - one i tak są niepotrzebne w nich, tzn. lepiej kanti hamują bez tych tefloników.
Rurka termokurczliwa się nie nadaje, bo przeciera się szybko. Przynajmniejmi.
:-D

@hubert -> niech nie prowadzi linki do tego uszka! GT zawsze miały tak porobione, by jak najmniej linki szło w pancu, a jak najwięcej gołym sznurkiem nad pod lub w. Zgwałci ten rower pchając mu panc aż do tego uszka.
Nie mam akuratem żadnego gt w gro, bobym sfocił, i by jasność była.
Ostatnio zmieniony 2015-01-02, 13:50 przez aldek, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/

#51
marcin74 pisze:
veng pisze:https://farm8.staticflickr.com/7555/158 ... 40d8_b.jpg (u brake via Adamello)



http://s22.photobucket.co...outing.jpg.html
http://www.drystonepaul.c...-routing-06.jpg
Bart ma rame pod canti ;-)
Jakie pytania, takie odpowiedzi. Niech da fotę tego co ma, dokładną, to się zobaczy co jak.
Ramy szukałem, ale nie znalazłem z tego rocznika fotki.
Marin PM '92, AE Concorde '96, Raleigh Technium Peak '92, Alpinestars Cro-mega DX '91, Cycle Wolf Tucano, Panasonic MC-7500 '89, Wheeler Team 9900 '93

#54
Odchylona, bo koleś jeden przepust pominął.
Tutaj moja tequesta, i ona ma tak jak trza, ino powiększyć (ctrl +) trza fest, coś idzie dojrzeć.
Obrazek


generalnie, to z linkami w stalowych gt robimy tak
1. Jak najmniej pancerza, wszystko staramy się na krótko.
2. Hamulec tylny - pancerz do uszka pod ramą, potem goły leci do przepustu pod górną rurą, i stamtąd do uszka na canti.
3. W uszko canti wtykamy przycięty teflon a'la makaron penne. Tak dobieramy długość, by z jednej strony linka nie szorowała po rurze podsiodłowej (bo ona ją trochę opasuje), a z drugiej – by była jak najkrótsza za uszkiem.
4. Orginalny teflon był jeszcze nacięty wewnątrz, ponieważ on opasuje rurę. Ale ja tego nie robię, i też bangla.
5. Przerzutkowe pod przednią rurą kozacko jest skrzyżować pod skośną rurą. Ale to jak tam se kto lubi.
Ostatnio zmieniony 2015-01-02, 14:06 przez aldek, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/