#31
Jaaaa Cieeeee! ale siodło :shock: :!:
Mam okropne wspomnienia z Turbo. Ewidentnie moje kości kulszowe się z Turbinką nie dogadały. Życzę Ci, by Twoja anatomia była inna od mojej bo siodło zacne, szkoda by było niewygodne.

btw. czy w tym całym retro kulcie zakładanie współczesnych opon jest akceptowalne przez miłośników retro czy ortodoksi spluną na nas widząc ten współczesny produkt?

#35
cass pisze:Mam okropne wspomnienia z Turbo
ale to jest Turbo matic 2 a nie clasyczne Turbo :idea:
jezdzilem na "pierwszym" maticu i bylo OK
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#37
'To te z Rumunii ?
Tak
skolioza pisze:pikne!
Gerwazy pisze:Paczka piękna, zawartość jeszcze piękniejsza
Dzięki, ale pręty wymagaja pewnych zabiegów.
Korzystając z możliwości łatwego rozebrania siodła i wyjęcia stelaża zabrałem się do pracy:

P.S. Ciekawie wyglądaja elemetny amortyzujące stelaż - to te gumki. Nawiasem mówiąc cieżki ten stelaż przeokrutnie.
Ostatnio zmieniony 2016-02-16, 21:39 przez Ryś Stepowy, łącznie zmieniany 2 razy.
Cannondale SM2000
Ritchey OMC
Specialized Camber Comp Carbon
Ciocc - czas na szosę!
Załączniki
IMG_20160216_201537.jpg
Poler
10.jpg
Demontaż

#38
Piękne to siodło.
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#41
snack pisze:Ooo czyli komuś się przydał mój link z rumuńskiego olxa :-) fajnie, pisałeś osobiście do sprzedającego? Czy ktoś pośredniczył?

Swoją drogą, rozumiem że to nie jest oryginalne obszycie, raczej robota tapicera
Ja tego linka nie widziałem, ale diora mi go zapodał, jak zwykle czujny. Marcin Wielkie dzięki!
No i koledze snack również dziekówa duuuża!

Na początku miałem dużą zagwozdkę jak skontaktować się ze sprzedającym, bo był tylko telefon, a mój rumuński pozostawia wiele do życzenia, dawno nie byłem u wujka w Transylwani ;-)
Drogą dedukcji doszedłem że sprzedajacy podał numer komórki. Dodałem kierunkowy, napisałem po angielsku i... NIC!
Już temat odpuściłem, kiedy w 7 czy 8 dzień dostałem odpowiedź z adresem e-mail.
Potem poszło gładko.

Obszycie mam wrażenie, graniczące z pewnością że jest oryginalne.
Cannondale SM2000
Ritchey OMC
Specialized Camber Comp Carbon
Ciocc - czas na szosę!

#42
Wreszcie znalazłem chwilę żeby puzzle poskładać do przysłowiowej "kupy". Niestety, podczas oblotu próbnego, jeszcze bez hamulców, coś poszło nie tak i potraciłem przyjaciela z warsztatu. Żyje, ale wymagał interwencji medycznej ;-)
Cannondale SM2000
Ritchey OMC
Specialized Camber Comp Carbon
Ciocc - czas na szosę!
Załączniki
IMG-20160503-WA0019.jpg

#43
Smigalem na tych oponach niedawno. Na asfalt lipa straszna) W terenie jak przyklejony)
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#44
Ryś Stepowy pisze:Wreszcie znalazłem chwilę żeby puzzle poskładać do przysłowiowej "kupy". Niestety, podczas oblotu próbnego, jeszcze bez hamulców, coś poszło nie tak i potraciłem przyjaciela z warsztatu. Żyje, ale wymagał interwencji medycznej ;-)
Przejechałeś Diorę? Bandyta.
Lodzermensch

#46
corrado1111 pisze:Przejechałeś Diorę? Bandyta.
Nie, z Marcinem wszystko ok. Chodziło o jegomościa, co leży za rowerem w poprzednim poście.
Retromen pisze:Smigalem na tych oponach niedawno. Na asfalt lipa straszna) W terenie jak przyklejony)
To jedne z moich ulubionych opon. Są idealne jak jest sucho. Na mokrym sobie troche nie radzą, ale jak wiadomo czego się po nich spodziewać, to idzie wszystko przejechać. Na asfalcie jak jedziesz szybciej to jest efekt dżwiekowy roju przczół które Ci towarzyszą. Opony dosyć lekkie ok. 570g i w/g mnie bardzo wytrzymałe z dużą objetością.

Wstępnie mogę powiedzieć że jestem z efektu zadowolony, ale jest kilka spraw które nie do końca mi "leżą" - charakterystyka pracy Bombowca jest delikatnie mówiąć taka sobie. Ale pobawię się ciśnieniami i może pomoże. Siodło jest po kilometrze bardzo wygodne, ale zobaczymy jak będzie po 3 godzinach, generalnie pozycja dosyć wygodna, a obawiałem się, że mostek będzie dla mnie za długi.

Rower w tej konfiguracji waży dokładnie 11.00kg.

Kilka fotek po złożeniu bike'a do końca:
Ostatnio zmieniony 2016-05-04, 20:29 przez Ryś Stepowy, łącznie zmieniany 1 raz.
Cannondale SM2000
Ritchey OMC
Specialized Camber Comp Carbon
Ciocc - czas na szosę!
Załączniki
4A.jpg
Jest trochę "kolorowy", ale w sumie tak miało być
3A.jpg
Front
1A.jpg
Kolega z warsztatu, po doprowadzeniu do stanu łownego ;-)

#47
skolioza pisze:Diora to nie kot ;-)
A rower się fajnie prezentuje Jak złożysz do kupy daj więcej zdjęć
Nie zauważyłem tego kota, myślałem że Diora jest poszkodowany:)
Lodzermensch

#48
corrado1111 pisze: Nie zauważyłem tego kota, myślałem że Diora jest poszkodowany:)
Diora to taka komunistyczna firma produkująca sprzęt grający ... więc WTF :!: :?: :shock: :mrgreen:

#51
hit00r pisze:Diora to taka komunistyczna firma
Ty jestes komunistyczny .......a Diora to byl sprzet ze hoho albo jeszcze lepszy :roll:
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#52
marcin74 pisze:
hit00r pisze:Diora to taka komunistyczna firma
Ty jestes komunistyczny .......a Diora to byl sprzet ze hoho albo jeszcze lepszy :roll:
A czy ty umiesz czytać ze zrozumieniem Marcinku :?:
Moi starzy mieli taki sprzęt i był zajebisty jak na owe czasy - nigdzie nie wspomniałem że był do bani a za komuny w PL robiono lepsze audio niż w latach 90 :!:

#53
hit00r pisze:
corrado1111 pisze: Nie zauważyłem tego kota, myślałem że Diora jest poszkodowany:)
Diora to taka komunistyczna firma produkująca sprzęt grający ... więc WTF :!: :?: :shock: :mrgreen:
A słyszałeś kiedyś np. Alphaville, Forever young (coś o Tobie, sądze) wysterowane na 6/10 ze sprzetu Diory klasy 442 i np. osławionych przetworników Altus? (Ja używałem kilka lat na ZG-40C)
Dodam że pracowałem w "Diorze" i zapewniam Cie, że to nie do końca był "komunistyczny" sprzęt. (Nie lubię szufladki "za komuny"). I grało to naprawdę na miarę Scoota Bouldera conajmniej na tamte czasy i 1/4 wartości porównywalnego sprzetu z "Zachodu".

Ale u nas Diora -> to zupełnie inna KLASA! :-)

Hłe, hłe nie odświeżyłem jak zasiadłem za kompem, ale wpis już zostawie. I może skończymy Off top?

Rower jest dobry czy coś zmienić? Mam Srebrną wersje korby M739, a skąd? Hehe z Diory ;-)
Cannondale SM2000
Ritchey OMC
Specialized Camber Comp Carbon
Ciocc - czas na szosę!
Załączniki
DIORA 442.jpeg
Diora Serii 442

#54
Ryś Stepowy pisze:
Starzy mieli dokładnie coś takiego jak pokazałeś na zdjęciu + głośniki spore ... 100 cm kolumny :mrgreen:
też naszej produkcji ale nie pamiętam jak się zwały :-/
Waliło to bardzo dobrze mimo słabej mocy - 80W na sztukę ... imprezy i striptiz na stole były zajebiste ... pamiętam jak by to było wczoraj :lol: :lol: :lol:

#55
Mały upgrade, zamiast SuperFly wleciał Indy SL od kolegi Yves'a (Dzięki wielkie). Widelczyk w bardzo fajnym stanie, deczko lżejszy i pasuje chyba lepiej do całości. Waga spadła do 10,82kg.
Ostatnio zmieniony 2016-05-29, 15:03 przez Ryś Stepowy, łącznie zmieniany 1 raz.
Cannondale SM2000
Ritchey OMC
Specialized Camber Comp Carbon
Ciocc - czas na szosę!
Załączniki
IMG_20160529_103723.jpg
Rock Shox Indy SL 1220g

#56
Strasznie mi się podoba ten sprzęt. Szkoda, że ta rama nie ma mocowań pod bagażnik bo bym chętnie zapolował na taki set i zrobił sobie fajnego wyprawowca.

#57
Dzieki za dobre słowo :-) Spokojnie można poszukać podobnej ramy z oczkami, ta chyba miała być bardziej "race" stąd brak oczek. Natomiast na wyprawy chyba szukałbym czegoś cięższego/solidniejszego. Zapomniałem dodać że wpadła jeszcze korba XT zamiast Kastla. Jeszcze jedna fotka (Sorry za jakość, ale przestawiłem rozdzielczość w focidle i zapomniałem wrócić do prawidłowej):
Cannondale SM2000
Ritchey OMC
Specialized Camber Comp Carbon
Ciocc - czas na szosę!
Załączniki
Ritchey Indy SL.jpg
Indy SL, korba XT

#60
Pojeździłem trochę i muszę powiedzieć że naprawdę świetnie się na tym rowerze jeździ. Zacząłem zaniedbywać Garego. Rama ma naprawdę zdolności do fajnego tłumienia drgań, zupełnie inaczej niż na alu bike'u. Mam wrażenie że SuperFly pracował odrobinę lepiej, ale Indy też daje radę. Niemniej charakterystyka pracy tych dwóch widelców jest zupełnie różna. Indy na pewno lepiej wypada wizualnie do tego bike'a. No i mam problem z przednią przerzutką, jest to wersja Top Swing która już ma połapane luzy, mimo że wygląda jak nowa. Może ktoś ma na zbyciu wersję FD XT Down Swing?

P.S. Marcin składaj DBR-a bo mam kilka fajnych tras do polatania w tym jeden rewelacyjny singielek z długim, dynamicznym zjazdem :-)

No i dzięki za dobre słowo koledzy.
Cannondale SM2000
Ritchey OMC
Specialized Camber Comp Carbon
Ciocc - czas na szosę!