Fockerowy Sunn Crosss

#1
Idąc ze Skeevem po Jasnych Błoniach stwierdziłem, że warto wrzucić na forum mojego zimowego tyrana. Żółty żółtek od Sunna wyszedł całkiem fajnie. Docelowo ma być w 100% na europejskich częściach - tylko skąd wziąć czarną korbę made in Europe? Coś się wymyśli.

Rower to zimówka, więc jest pokładany tak, żeby dobrze chodził w błocie i zimnie - DiRT, Magura, opony traktory Conti itp. Ot - taki kawałek zimowego tyrana o chyba fajnym wyglądzie.
Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2016-02-14, 16:49 przez focker, łącznie zmieniany 2 razy.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#8
Pogoda była super w sobotę - ale w i w niedzielę niczego sobie. Z niedzieli właśnie są zdjęcia.
Rower kolorystycznie wyszedł chyba fajnie, ale tam są powkładane takie graty, których nie jest żal zajechać - budżetowe zębatki i łańcuch Sachsa (takie, jak były w oryginale), przerzutki Centery itp. Fajnie to chodzi w błocie - to najważniejsze. Magura założona, bo już miałem dość zapchanych linek w fałkach. Teraz jest spokój.

Opony to Continental Competition Pro - więc dokładnie te, które pierwotnie były w Bontragerze :P
A korba Cody? Mogę zamiast niej wstawić Sachsa Neosa, ale ona dopiero swoim srebrnym kolorem będzie kiepsko pasować. Alternatywa to czarny Roox albo inny Middleburn - jeśli chodzi o coś europejskiego. Z jasnych przyczyn - odpadają. Zostanie więc chyba tak jak jest - w końcu to tylko zimówka. Może z czasem trafi się coś fajnego w budżetowej cenie.

Quake chodzi super. Bardzo podobny w charakterystyce do Bombera, ale mniej buja. Jeden z najfajniejszych amorów jakie miałem - bardzo go lubię. Płynna praca i pełne wykorzystanie skoku. Poza tym ma regulację tłumienia odbicia u góry goleni. Do zimówki świetnie to pasuje, bo można w locie ustawiać tłumienie, które w olejowych amorach bardzo się zmienia w zależności od temperatury (szczególnie jeśli jest mróz).
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#16
Dałeś mi do myślenia tym Sunnem odnośnie mojego Speca. Może faktycznie pomyślę nad zrobieniem z niego zimówki. Bardzo dobry pomysł i do tego nie musiałbym inwestować tyle co w rower do cieszenia oka.
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#21
focker pisze:Pytanie konkursowe - jaka była największa wada przerzutek DiRT sygnowanych jeszcze przez Sachsa?
Dla zwycięzcy jak zawsze nagroda.
Miękka i wiotka konstrukcja ... łapały kilometrowe luzy :-/

#22
E tam - nawet z luzami działy lepiej niż niejedna Shimano - szczególnie w błocie.
W pierwszej serii od byle patyka pękały tylne elementy pantografu w przerzutce. Dziś spotkało to i mnie
Obrazek

Obrazek

Obrazek


Na szczęście w czeluściach mam też to - biedy nie będzie:
Obrazek


Myślałem, żeby ten plastik zastąpić aluminiowym Sachsem New Success o tym, ale po pierwsze jest za ładny do zimówki,a po drugie nie jest czarny.
Obrazek


I bardzo proszę, darujcie sobie komentarze typu "Rurku, czemu ten łańcuch jest taki upierd...lony". Nie bawcie się w Durczoka. Zimówka to zimówka, syf na niej być musi :P Już się w tym tygodniu z tego musiałem raz tłumaczyć- raz mi wystarczy ;)
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#29
To pękanie było znane przede wszystkim w pierwszej serii - pod szyldem Sachsa. W 1999 Sram zmodyfikował pantograf i pod swoją nazwą sprzedawał przerzutki trochę lepiej znoszące pierwszy lepszy patyk. Co do rwania linek, to tu się chyba niewiele zmieniło.

Do domu było jakie 25 km, ale jeśli nie było pod górkę, to się nawet dało jechać na luźnym łańcuchu. Jak było pod górę - to już przeskakiwał. Mogłem skrócić łańcuch i jechać normalnie na jednym biegu - ale mi się nie chciało :)
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#30
Mi dzisiaj spinka od lancucha wyleciała gdzies w bloto. 10 km jak na hulajnodze. Narzedzi ze soba brak
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike
cron