#32
No nie do końca z tą FD
Ja miałem w swojej Alpinie przerzutkę tylko zmianiałem ją na ładniejszy egzemplarz (tu starczyło podpiłowanie)
Jeśli jednak Piotr nie miał żadnej przerzutki z przodu, to czeka go jeszcze wykombinowanie łukowatej nakrętki umożliwiającej ustawienie przerzutki na haku, oraz odpowiedniej długiej śruby która do owej nakrętki sięgnie (oryginalna nie wystaje z korpusu FD)

A odnoście 2 blatów - hak jest na takiej wysokości, ze ciężko ustawić przerzutkę na odpowiedniej wysokości dla koronki mniejszej niż 46 Przynajmniej u mnie tak było
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA

#36
nioe , podkładka ma być szeroka aby stykać jak największą powierzchnią , zrobiłby ktoś fotke oryginału jak to jest zrobione ???

Prawdopodobnie z kawałka alu wyszlifuje grubszą podkładkem nawierce , nagwintuje i skręce , szczeliny wypełnie Loctite po dokładnym ustawieniu

Na razie czakają mnie inne plany, rower a'la treking na szybką jazde po mieście , rama czeka z widłami, stary dobry Cycletech .......pod koła 28 !
www.velotech.pl

#37
coś kombinujesz Piotrze... jakie loctite?
w oryginale układ jest prosty - przerzutka przychodzi na styk do haka ramy, bez żadnych podkładek To wszystko jest skręcone długą śrubą przechodzącą na wylot przez przerzutkę i hak i skręcone nakrętką o kształcie wewnętrznej krzywizny haka

Hubert, chyba nie kumam Twojego karate w tym przypadku
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA

#38
Ta oryginalna sruba pod obejme jest za krótka do tej ramy tak?
Ja bym w oryginalnej dużej śrubie wywiercił dziure i ją nagwintował po to aby móc w nią wkręcić drugą która by była wystarczająco długa aby sięgneła do ramy do tego podkładka i nakrętka jak napisałeś.
Bo rozumiem że tej długiej śruby nie ma? A od RD nie pasuje? Wystarczyła by tylko jeszcze blaszka z gwintem m10x1.