#962
archaiczny pomiar mocy ?
edit: tu jest coś podobnego
https://rustybikebell.wordpress.com/cat ... esssories/
w drugiej kolejności stawiam na część licznika albo dynama :D
edit: tu jest coś podobnego
https://rustybikebell.wordpress.com/cat ... esssories/
w drugiej kolejności stawiam na część licznika albo dynama :D
#965
nie dał jednoznacznej odpowiedzi tylko albo to , albo tamto itd itp .... jakby miał być lekarzem to by pacjenci mu poumierali na schodach ......mekp pisze:Cardamon chyba trafiłeś
#966
No dobra Piotrze.
Chce ktoś bo mi się po warsztacie wala...
Chce ktoś bo mi się po warsztacie wala...
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996
Marin Bear Valley 1996
#967
ja nie heheh ale fajne były te wynalazki wtedy ...... mnie najbardziej podoały sie liczniki na gwiazdke , gdzieś kiedysmi taki wisiała na gwoździu
To co ty pokazałeś to kiedyś miałem rower na warsztacie i franca sie upierała żeby to działało ... szlag mnie trafiał , bo to stare było i tak se działało .... niedziałało ....
To co ty pokazałeś to kiedyś miałem rower na warsztacie i franca sie upierała żeby to działało ... szlag mnie trafiał , bo to stare było i tak se działało .... niedziałało ....
#968
Co do piasty rolhoffa to bym sie pochamwal. wiesz ze jezeli masz ta piaste z oska po szybkozamykacz nie mozesz polozyc roweru na boku?? jezeli polozysz zebatka do ziemi t wycieknie Ci olej. poza tym jakos dupy nie urywa. zdecydowanie lepszy jest pinion.
#973
Pamiętacie temat amorów z Atlanty?
http://forum.retromtb.pl/viewtopic.php?p=29906#29906
Ostatnio wygrzebałem w gratach kolejne siodła z wyhaftowanym autografem Paoli Pezzo, upamiętniające jej zwycięstwo na olimpiadzie. O takie:
http://forum.retromtb.pl/viewtopic.php?p=29906#29906
Ostatnio wygrzebałem w gratach kolejne siodła z wyhaftowanym autografem Paoli Pezzo, upamiętniające jej zwycięstwo na olimpiadzie. O takie:
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#974
Lekkie dętki od Schwalbe z czegoś, co się zowie Aerothan
65g przy 26" robi wrażenie
http://www.schwalbe.com/en/schwalbe-evotube.html
65g przy 26" robi wrażenie
http://www.schwalbe.com/en/schwalbe-evotube.html
#975
Ciekawe ile kosztuja?
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike
#976
Już te latexowe Michelina nie trzymały powietrza dłużej niż kilka dni, ciekawe jak te.veng pisze:Lekkie dętki od Schwalbe z czegoś, co się zowie Aerothan
65g przy 26" robi wrażenie
http://www.schwalbe.com/en/schwalbe-evotube.html
W swoim Cannonie miałem jakieś Maxxisy zwykłe gumowe lajty i ważyły około 100 gramów. O takie: http://allegro.pl/maxxis-ultralight-26x ... 82198.html i trzymały normalnie powietrze.
Lodzermensch
#977
a ja nawet te maxisy wolałem o szwalbów xxlight - różnica w wadze ok 5g była (katalogowo) a szłalby jakoś mi zawsze szybko szlag trafiał
#978
Szwabów nie miałem.skolioza pisze:a ja nawet te maxisy wolałem o szwalbów xxlight - różnica w wadze ok 5g była (katalogowo) a szłalby jakoś mi zawsze szybko szlag trafiał
Lodzermensch
#979
Od dawna uzywam maxxisow flyweight 95g. Zero problemow. Moim zdaniem grubosc detki nie ma wplywu zadnego na odpornosc na przebicie kola. Opona jest od tego.
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike
#980
To załóż te latexy Michelina i pogadamy:)Retromen pisze:Od dawna uzywam maxxisow flyweight 95g. Zero problemow. Moim zdaniem grubosc detki nie ma wplywu zadnego na odpornosc na przebicie kola. Opona jest od tego.
Lodzermensch
#981
ze strony "THE NEW EVO TUBE COSTS €19.90."Retromen pisze:Ciekawe ile kosztuja?
#982
Znalazlem cene w jakims sklepie internetowym w Pl. 89zl)
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike
#983
Te dętki to pierwsza seria produkcyjna i ma kilka wad. Dla fanów retro największa jest taka, że nie można jej używać z hamulcami szczękowymi. Materiał, z którego ją wykonano jest nieodporny na wysokie temperatury.
Swego czasu była lżejsza dętka i daleko bardziej wytrzymała produkowana przez szwajcarską firmę Eclipse, ale cena wynosiła 200 - 250 zł/szt.
Swego czasu była lżejsza dętka i daleko bardziej wytrzymała produkowana przez szwajcarską firmę Eclipse, ale cena wynosiła 200 - 250 zł/szt.
SerwisBajka.pl i NieOceniam.pl
#984
Latexy zielone Michelina są najlepiej "toczącymi się" dętkami jakie w życiu miałem , potem to tylko tubless wyżej jest .
Ciśnienie trzymały krótko, ale na wyścig 4 h starczały spokojnie .
Żadna inna dętka nie dawała takiego odczucia "lekkiego toczenia się" i przyspieszania .
Ciśnienie trzymały krótko, ale na wyścig 4 h starczały spokojnie .
Żadna inna dętka nie dawała takiego odczucia "lekkiego toczenia się" i przyspieszania .
#985
AmenPiotr pisze:Latexy zielone Michelina są najlepiej "toczącymi się" dętkami jakie w życiu miałem , potem to tylko tubless wyżej jest .
Ciśnienie trzymały krótko, ale na wyścig 4 h starczały spokojnie .
Żadna inna dętka nie dawała takiego odczucia "lekkiego toczenia się" i przyspieszania .
wk@wiac moglo tylko i wylacznie codziennie dopompowywanie powietrza
Ostatnio zmieniony 2016-05-09, 08:37 przez marcin74, łącznie zmieniany 1 raz.
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
#986
oj tam oj tam ...... ja jeżdże codziennie na szosie na ultralekkich dętkach 60 g i przed każdą jazdą wyrównuje ciśnienie, tak samo jest z szytkami .
Zalecane jest też jeśli używamy wysokich ciśnień, to po treningu spuszczać trochę go aby nie było nawalone cały czas na full.
jedyną wadę jaką miały to nie wolno było ich pompować mocniej bez opony , potrafiły wybulić się losowo, więc przy montażu aby ułożyć ją dobrze trzeba było tylko lekko dmuchnąć i do oponki włożyć .
No, ale teraz to wszystko wyparły tublessy wiec latexy i inne wynalazki są już nyny
Zalecane jest też jeśli używamy wysokich ciśnień, to po treningu spuszczać trochę go aby nie było nawalone cały czas na full.
jedyną wadę jaką miały to nie wolno było ich pompować mocniej bez opony , potrafiły wybulić się losowo, więc przy montażu aby ułożyć ją dobrze trzeba było tylko lekko dmuchnąć i do oponki włożyć .
No, ale teraz to wszystko wyparły tublessy wiec latexy i inne wynalazki są już nyny
#988
corrado1111, Fajny rower, filmik, klimacik)
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike
#989
Oni ogólnie fajna rodzinka są, od zawsze zajmują się zabytkowym autami i wszystkimi starociami. Nie mam czasu i kasy do nich jeździć ale zawsze jak tam bywałem to było coś wspaniałego.Retromen pisze:corrado1111, Fajny rower, filmik, klimacik)
Lodzermensch