#967
ja nie heheh ale fajne były te wynalazki wtedy ...... mnie najbardziej podoały sie liczniki na gwiazdke , gdzieś kiedysmi taki wisiała na gwoździu

To co ty pokazałeś to kiedyś miałem rower na warsztacie i franca sie upierała żeby to działało ... szlag mnie trafiał , bo to stare było i tak se działało .... niedziałało ....
www.velotech.pl

#968
sztopi17 pisze:Obrazek
Obrazek

Cena 2500$


Tymczasem za 2700 złotych można kupić rower Kony , który osobiście jest moim faworytem i celem na najbliższe lata.
Obrazek
Obrazek

Taka ramka plus piasta Rolhoffa i jestem spełnionym "rowerzarzem" :)
Co do piasty rolhoffa to bym sie pochamwal. wiesz ze jezeli masz ta piaste z oska po szybkozamykacz nie mozesz polozyc roweru na boku?? jezeli polozysz zebatka do ziemi t wycieknie Ci olej. poza tym jakos dupy nie urywa. zdecydowanie lepszy jest pinion.
www.bikefix.co.uk
https://www.facebook.com/CircusManufaktur

#973
Pamiętacie temat amorów z Atlanty?
http://forum.retromtb.pl/viewtopic.php?p=29906#29906
Obrazek


Ostatnio wygrzebałem w gratach kolejne siodła z wyhaftowanym autografem Paoli Pezzo, upamiętniające jej zwycięstwo na olimpiadzie. O takie:
Obrazek
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#975
Ciekawe ile kosztuja?
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#978
skolioza pisze:a ja nawet te maxisy wolałem o szwalbów xxlight - różnica w wadze ok 5g była (katalogowo) a szłalby jakoś mi zawsze szybko szlag trafiał
Szwabów nie miałem.
Lodzermensch

#979
Od dawna uzywam maxxisow flyweight 95g. Zero problemow. Moim zdaniem grubosc detki nie ma wplywu zadnego na odpornosc na przebicie kola. Opona jest od tego.
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#980
Retromen pisze:Od dawna uzywam maxxisow flyweight 95g. Zero problemow. Moim zdaniem grubosc detki nie ma wplywu zadnego na odpornosc na przebicie kola. Opona jest od tego.
To załóż te latexy Michelina i pogadamy:)
Lodzermensch

#982
Znalazlem cene w jakims sklepie internetowym w Pl. 89zl)
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#983
Te dętki to pierwsza seria produkcyjna i ma kilka wad. Dla fanów retro największa jest taka, że nie można jej używać z hamulcami szczękowymi. Materiał, z którego ją wykonano jest nieodporny na wysokie temperatury.

Swego czasu była lżejsza dętka i daleko bardziej wytrzymała produkowana przez szwajcarską firmę Eclipse, ale cena wynosiła 200 - 250 zł/szt.
SerwisBajka.pl i NieOceniam.pl

#984
Latexy zielone Michelina są najlepiej "toczącymi się" dętkami jakie w życiu miałem , potem to tylko tubless wyżej jest .
Ciśnienie trzymały krótko, ale na wyścig 4 h starczały spokojnie .
Żadna inna dętka nie dawała takiego odczucia "lekkiego toczenia się" i przyspieszania .
www.velotech.pl

#985
Piotr pisze:Latexy zielone Michelina są najlepiej "toczącymi się" dętkami jakie w życiu miałem , potem to tylko tubless wyżej jest .
Ciśnienie trzymały krótko, ale na wyścig 4 h starczały spokojnie .
Żadna inna dętka nie dawała takiego odczucia "lekkiego toczenia się" i przyspieszania .
Amen

wk@wiac moglo tylko i wylacznie codziennie dopompowywanie powietrza :!: :!: :!:
Ostatnio zmieniony 2016-05-09, 08:37 przez marcin74, łącznie zmieniany 1 raz.
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#986
oj tam oj tam ...... ja jeżdże codziennie na szosie na ultralekkich dętkach 60 g i przed każdą jazdą wyrównuje ciśnienie, tak samo jest z szytkami .
Zalecane jest też jeśli używamy wysokich ciśnień, to po treningu spuszczać trochę go aby nie było nawalone cały czas na full.

jedyną wadę jaką miały to nie wolno było ich pompować mocniej bez opony , potrafiły wybulić się losowo, więc przy montażu aby ułożyć ją dobrze trzeba było tylko lekko dmuchnąć i do oponki włożyć .

No, ale teraz to wszystko wyparły tublessy wiec latexy i inne wynalazki są już nyny
www.velotech.pl

#988
corrado1111, Fajny rower, filmik, klimacik)
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#989
Retromen pisze:corrado1111, Fajny rower, filmik, klimacik)
Oni ogólnie fajna rodzinka są, od zawsze zajmują się zabytkowym autami i wszystkimi starociami. Nie mam czasu i kasy do nich jeździć ale zawsze jak tam bywałem to było coś wspaniałego.
Lodzermensch