#872
Cross z rama chyba od 29 wzieta bo niby dlaczego jest tak dobrze zrobiona, wzmocnienia na główce i waga ~1870g, rower ma wyjątkowo nisko suport i ostry kąt głowki i ciekawe dlaczego przy 80mm ma kąt 69,5° na głowce czyli blizej mu do 29 i zostanie 29. Mój też miał blat 48 imo z takim jechać sie nie dało no chyba że bym miał szosowe laczki. I mam 11-32 22-38 ogólnie to ten typ roweru ma konkretne wady w postaci nijakich opon i pseudoamortyzatora bo jest zbyt wolny jako przełaj zbyt miejskie opony a amortyzator przeszkadza ogranicza a w terenie nic nie daje. Więc jest plan na laczki 29 i porzadne max 80mm. A reba by wygladała lepiej niz fox w centurionie, ten fox tak dziwnie wyglada bo jest zbyt tłusty jak na rame z okraglych rurek.

#875
wiem ...dlatego czytam tylko pierwszy wyraz i ostatni , aby ta wiedza mi nie zmąciła spspokoju ducha ....czasem sie czuje jakbym słuchał 3 letniego syna szwagra, choc z drugiej strony jemu jak coś wój powie to jest święte !!
www.velotech.pl

#878
OK ale ruszacie temat moich rowerów a one są jakie są.
Założe wątek o Centurionie jak będzie foto i tam sobie zrobimy chlewik a teraz zakończmy dyskusje o moim rowerze bo do ciekawostek on nie należy.
Koniec offtopu

#879
veng pisze:No to crossy są właśnie.
wlasnie
centurion accordo gt '88, gary fisher big sur '99, trek singletrack 950 '95, romet-universal '82, centurion-ritchey '90-91, nishiki bombardier '94, peugeot black rock '90, univega dual action-pro '96, koga-miyata traveller '91/ ramy; wheller 6600 '93, centurion accordo '87, katrga dx '90 /było: muddy fox courier comp '92, peugeot mackenzie '92, giant cold rock '90, '91, '92,

#880
Hubert pisze:OK ale ruszacie temat moich rowerów a one są jakie są.
Założe wątek o Centurionie jak będzie foto i tam sobie zrobimy chlewik a teraz zakończmy dyskusje o moim rowerze bo do ciekawostek on nie należy.
Koniec offtopu

i tego sie trzymaj !!!!!
www.velotech.pl

#882
to nie są kierownice przełajowe typowe , w przełaju stosuje sie normlane .

Takie typ kierownicy śłuzy dobrze przy chwycie dolnym, zauważ że chwytając na dole reka nie opiera sie o górną część kierownicy , miala dużo miejsca .

Dawniej używano zaokrąglonych kierownic do szosy dla tego samego celu , dolny chwyt i brak łamania rąk.
www.velotech.pl

#884
Lukasz pisze:w przelaju stosuje sie inne kierownice niz w szosie sa m.in szersze
nie , szerokość kierownicy w przelaju jak i w szosie twybiera sie pod siebie - rozstaw barków lub prefernecje własne a nie że musi być szersza,
www.velotech.pl

#888
Łukasz ,,, no teraz jest moda wszedzie na compact II , mam w szosie i przełaju, co ciekawe w przelaju mam 44 a w szosie ....45 cm liczone po osiach symetri rurek, czyli dosyć szeroko, róznica niewielka , nie odczuwam jej praktycznie

C II daje nam też mozliwosć zastosowania dłuższego mostka czyli zwiększenia stabilności kierownicy przy krótszym zasiegu do klamek

Ale czy to będzie compact czy anatomic to też sprawa gustu co kto chce .

a tamte kierownioce wydziwione wzieły sie z ....kurierek popularnych w stanach już w latach 90-tych, samn wtedy chiałem miec taką kierownice w góralu :mrgreen:
www.velotech.pl

#890
Trzymam kciuka. Co prawda piasta cichobieżka ma mieć nadal masę 50-100gram wyższą niż porównywalne produkty, ale jeśli uda im się rozwiązać problemy z trwałością SilentClutch, to ja bym się chyba skusił. Jeździłem na takiej cichej klaczy kiedyś i to było całkiem miłe uczucie.
Podobnie przednią przerzutkę chętnie bym zamienił przekładnią planetarną. Mam nadzieję, że kiedyś pojawi się wersja MTB.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#894
jeszcze jakby miało opcje gry w go-moku albo ping -ponga na długie proste to jeszcze by uszło ..
>ale z tym wyprzedzeniem siatki w stosunku do koła -nawet jeśli w nocy zobaczysz dzięki temu dziurę -to nie zdążysz nawet pomyśleć "o kur#$" .. nie mówiąc już o jej skutecznym omijaniu :-o

#896
zerznales osobiscie ???
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#899
A po cholerę tam to mocowanie? Mam przód CODA 900 w moim Cannonie ori bez mocowania pod tarczę. Szukałem długo takiego tyłu. A że się trafiła taka z mocowaniem - to będzie do kompletu i nie będzie wiatrakiem straszyć. Rozstaw kołnierzy i ich wysokość są ~ takie jak w zwykłym Hugi. I tak by się do niczego to mocowanie nie przyda, bo hamulców Coda nie zamierzam montować nigdy. Można było splanować mocowanie o circa 4mm, ale po cholerę się użerać z szukaniem tarcz x4, jak można z tego zrobić estetyczną piastę do kompletu. Tarczę na 4 śruby zresztą mam - chyba już się jej nigdy nie pozbędę. Niech se leży.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .