OMG
Wiem że są lepsze opony ale na razie mnie nie stać więc kupiłem.
Kiedyś już je miałem i nie narzekałem ... co wy byście chcieli za te pieniądze 330 gramowe opony nie przebijalne
Sprawują się OK.
I rower wygląd dobrze na tych oponach , nigdy nim w teren nie pojadę bo nie chcę się męczyć.
Teren = full , koniec kropka
#93
W tej cenie możesz znaleźć ładne używki właśnie IRC, Schwalbe albo Ritchey'a.
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996
Marin Bear Valley 1996
#96
Może się uda odratować ... choć będzie ciężko co widać na foto
W tedy zamiast leżeć jako eksponat błyszczała by w moim złomku
W tedy zamiast leżeć jako eksponat błyszczała by w moim złomku
#97
Tadaaaaam
Udało się odratować
Po ciężkich bojach naprostowałem tyle ile się dało
I o dziwo działa bardzo dobrze no a ozdoba z niej wspaniała
A chwyty ODI to tak po za tym bo wnerwiały mnie te zwykłe i każdy z innej parafii
Udało się odratować
Po ciężkich bojach naprostowałem tyle ile się dało
I o dziwo działa bardzo dobrze no a ozdoba z niej wspaniała
A chwyty ODI to tak po za tym bo wnerwiały mnie te zwykłe i każdy z innej parafii
#98
niestety przednia przerzutka m900/1 strasznie wyje przy korbie micro - z resztą widać nawet na foto jak dół wózka odjeżdża od koronki
Z jednej strony fajnie, bo z dedykowanych do standardowych zebatek ma bodaj największą koronke określona jako dopuszczalną/maksymalną, z drugiej przy zastosowaniu do micro wygląda przez to tak se...
Z jednej strony fajnie, bo z dedykowanych do standardowych zebatek ma bodaj największą koronke określona jako dopuszczalną/maksymalną, z drugiej przy zastosowaniu do micro wygląda przez to tak se...
#99
No ale tam jest chyba 44 więc to nie do końca microskolioza pisze:niestety przednia przerzutka m900/1 strasznie wyje przy korbie micro - z resztą widać nawet na foto jak dół wózka odjeżdża od koronki
Z jednej strony fajnie, bo z dedykowanych do standardowych zebatek ma bodaj największą koronke określona jako dopuszczalną/maksymalną, z drugiej przy zastosowaniu do micro wygląda przez to tak se...
Obrazek
To standardowa korba Deore.
Mam też korbę XTR 950 ale w stanie zarżniętym nadającym się tylko jako eksponat
#101
O kurde!!!!!!!!! Teraz dopiero przeczytałem o tych klejonych obręczach Taka rzeźba zasługuje na nagrodę. Przypomina mi nieco rower, który wpadł mi kiedyś na serwis i miał łańcuch łaczony miedzianym drutem
Wymiękam
Wymiękam
#102
No dobra tylko że to nie zdało egzaminu ... bo to szprychy wyciągały oczka a nie jak w nowszych Crossmaxach że pękały bocznie.Adamello pisze:O kurde!!!!!!!!! Teraz dopiero przeczytałem o tych klejonych obręczach Taka rzeźba zasługuje na nagrodę. Przypomina mi nieco rower, który wpadł mi kiedyś na serwis i miał łańcuch łaczony miedzianym drutem
Wymiękam
U kolegi mającego Crossmaxa SL pękła obręcz przy otworze na wentyl i mu to zakleiłem - jeździ do dzisiaj
#104
Które bardziej pasują kolorystycznie ?
Wydawało mi się że te koła są takie same ale różnią się piastami - rozłożeniem łożysk.
Te gdzie łożyska siedzą szerzej chyba powinny być sztywniejsze ?
Wydawało mi się że te koła są takie same ale różnią się piastami - rozłożeniem łożysk.
Te gdzie łożyska siedzą szerzej chyba powinny być sztywniejsze ?
#105
Żółte oczywiście.
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900
#106
Muszę ciebie zawieść ... nie będzie żadnych Spinergy w tym rowerze bo to rzeźbienie mnie tak skutecznie odstraszyło że idą do Żyda.Skeevo pisze:Żółte oczywiście.
Zrobiłem sobie jeszcze pamiątkowe fotki na nich i to by było na tyle.
Z moich spostrzeżeń - mało sztywne bocznie ale cholernie szybkie
Po za tym na tych oponkach bał bym się pchać na moją ULUBIONĄ Przełęcz Karkonoską
#107
Czyli koła tylko do lansu? No niestety mnie nie zawiodłeś
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900
#108
Wyczuwam małą nutkę złośliwościSkeevo pisze:Czyli koła tylko do lansu? No niestety mnie nie zawiodłeś
Miały być i do lansu i na szosę ale są dość wiekowe i wymęczone po za tym to jest inny rozmiar niż typowe 26 cali.
Mógł bym zakładać jedynie cieniutkie oponki i trzeba kombinować z ustawieniem hamulców.
Stwierdziłem że to jednak nie dla mnie bo rower przestaje być uniwersalny.
Są od triathlonowego Cube'a ... całego na Dura Ace 7700 - wszystko powystawiam bo grupa jest zacna.
Manetki są bez indeksu - takie gałki od lodów na środku kierownicy
Do lansu się nadają super.
Teraz idą na sell ... na allegro ktoś będzie miał swoje wymarzone koła
#109
No i padło
Chciałem kupować nowy komplet hamulców ale chyba coś porzeźbię - skleję to na stałe i będzie działał jak zwykła Vałka
Może macie jakieś sugestie ?
W sumie to nic innego się nie da zrobić
Chciałem kupować nowy komplet hamulców ale chyba coś porzeźbię - skleję to na stałe i będzie działał jak zwykła Vałka
Może macie jakieś sugestie ?
W sumie to nic innego się nie da zrobić
#111
No oczywiście że nie ... tyle lat ktoś to katował.cardamon pisze:samo sie nie zepsuło
Ja zauważyłem jakiś czas temu że ten nit się ruszał i mocowanie było pęknięte a ostatnio się odłamało
Skleiłem ten pantograf na amen i zobaczymy czy będzie trzymać bo hamować powinien
#112
http://www.swiatroweru.com.pl/item.php? ... t&pid=2235
Z tym tylko, ze to zestaw do 950 - chociaż uchwyt pantografu chyba powinien być taki sam i powinno dać radę całość przenitować (sam pantograf w 951 jest trochę inny niż w 950).
Z tym tylko, ze to zestaw do 950 - chociaż uchwyt pantografu chyba powinien być taki sam i powinno dać radę całość przenitować (sam pantograf w 951 jest trochę inny niż w 950).
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#113
Ja mam 950 i skleiłem to na stałe ... jak klej puści to wtedy będę się w to bawił ... ten rower jest dość budżetowy więc kupno zestawu za takie pieniądze lekko mija się z celemfocker pisze:http://www.swiatroweru.com.pl/item.php? ... t&pid=2235
Z tym tylko, ze to zestaw do 950 - chociaż uchwyt pantografu chyba powinien być taki sam i powinno dać radę całość przenitować (sam pantograf w 951 jest trochę inny niż w 950).
Jak ty to wynalazłeś ?
#114
Ostatnio wpadły w moje łapy pewne artefakty jeszcze zahaczające o epokę żeby nikt nie biadolił że nadal profanuję
Tylna zmieniarka Dura Ace 7700 w stanie idealnym + zaciski z tej samej grupy.
Mostek Profile Stiffy na jeden cal
Oraz stery FSA Orbit też jednocalowe.
Postanowiłem trochę ożywić kolorystykę sprzętu srebrem.
Chyba nie był to zły pomysł ?
Tylna zmieniarka Dura Ace 7700 w stanie idealnym + zaciski z tej samej grupy.
Mostek Profile Stiffy na jeden cal
Oraz stery FSA Orbit też jednocalowe.
Postanowiłem trochę ożywić kolorystykę sprzętu srebrem.
Chyba nie był to zły pomysł ?
#115
A ta korba Deore to co niby jest jak nie profanacja? Korba dobra bo nie bije po kieszeni jak XT a jeździ się na niej tak samo ale wywal ją i daj coś z epoki Ty tak zawsze mówisz, że to rower budżetowy, że taki co by złodziej nie chciał chciał zawiesić na nim oka a on się robi powoli coraz fajniejszy :-hit00r pisze:żeby nikt nie biadolił że nadal profanuję
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900
#116
Wiesz ... fajny był na samym początku gdy stał na XT 739 i miał być typowo Retro.Skeevo pisze:A ta korba Deore to co niby jest jak nie profanacja? Korba dobra bo nie bije po kieszeni jak XT a jeździ się na niej tak samo ale wywal ją i daj coś z epoki Ty tak zawsze mówisz, że to rower budżetowy, że taki co by złodziej nie chciał chciał zawiesić na nim oka a on się robi powoli coraz fajniejszy :-hit00r pisze:żeby nikt nie biadolił że nadal profanuję
Teraz łykam nim kilometry ... Deoracza wsadziłem bo nie miałem nic innego - wszystko co miałem wsadziłem do RB
Może z czasem się trafi ... XTR 750 ale nie wiem czy chcę w to brnąć bo to bardzo komplikuje życie.
Ja lubię gdy moje sprzęty są fajne ... miło że też to doceniłeś.
Ważne że rower jest efektywny na asfalcie
#117
Znam te dylematy. Sprzętu z epoki coraz mniej a i drogo więc szkoda tyrać na co dzień.
Trochę odbiegnę od retro tematu i mam nadzieję, że mnie nikt nie zruga ale powiedz mi czy odczuwa się przy stalowej ramie ten system HTII? Chodzi mi o sztywność ramy. Pytam dlatego, że jak miałem ostatni w swojej karierze współczesny rower to po zakupie miałem wstawiony suport na kwadrat, później przesiadłem się na HTII i odczułem wyraźną poprawę jeżeli chodzi o sztywność aluminiowej ramy. Miałem wrażenie że ten system z jedną osią wyraźnie usztywnił mi tą ramę a przez to rower stał się bardziej zwinny. Czy miałeś takie odczucia przy stali? Czy to raczej przy tym materiale nie odczuwalne?
Pytam też dlatego bo chodzi mi po głowie złożenie stalowego roweru, na retro ramie do które wsadzone byłyby współczesne części... Szkielet, stary, najlepiej po renowacji w jednolitym kolorze i do tego dobrane jakieś fajne, współczesne graty w spójności grupowej i jednolitych rurkach. Taki o se projekt wymyśliłem na przyszłość jak kasa pozwoli.
Trochę odbiegnę od retro tematu i mam nadzieję, że mnie nikt nie zruga ale powiedz mi czy odczuwa się przy stalowej ramie ten system HTII? Chodzi mi o sztywność ramy. Pytam dlatego, że jak miałem ostatni w swojej karierze współczesny rower to po zakupie miałem wstawiony suport na kwadrat, później przesiadłem się na HTII i odczułem wyraźną poprawę jeżeli chodzi o sztywność aluminiowej ramy. Miałem wrażenie że ten system z jedną osią wyraźnie usztywnił mi tą ramę a przez to rower stał się bardziej zwinny. Czy miałeś takie odczucia przy stali? Czy to raczej przy tym materiale nie odczuwalne?
Pytam też dlatego bo chodzi mi po głowie złożenie stalowego roweru, na retro ramie do które wsadzone byłyby współczesne części... Szkielet, stary, najlepiej po renowacji w jednolitym kolorze i do tego dobrane jakieś fajne, współczesne graty w spójności grupowej i jednolitych rurkach. Taki o se projekt wymyśliłem na przyszłość jak kasa pozwoli.
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900
#118
Sądzę że różnica jest i to nie jedynie sam marketing.Skeevo pisze:Znam te dylematy. Sprzętu z epoki coraz mniej a i drogo więc szkoda tyrać na co dzień.
Trochę odbiegnę od retro tematu i mam nadzieję, że mnie nikt nie zruga ale powiedz mi czy odczuwa się przy stalowej ramie ten system HTII? Chodzi mi o sztywność ramy. Pytam dlatego, że jak miałem ostatni w swojej karierze współczesny rower to po zakupie miałem wstawiony suport na kwadrat, później przesiadłem się na HTII i odczułem wyraźną poprawę jeżeli chodzi o sztywność aluminiowej ramy. Miałem wrażenie że ten system z jedną osią wyraźnie usztywnił mi tą ramę a przez to rower stał się bardziej zwinny. Czy miałeś takie odczucia przy stali? Czy to raczej przy tym materiale nie odczuwalne?
Pytam też dlatego bo chodzi mi po głowie złożenie stalowego roweru, na retro ramie do które wsadzone byłyby współczesne części... Szkielet, stary, najlepiej po renowacji w jednolitym kolorze i do tego dobrane jakieś fajne, współczesne graty w spójności grupowej i jednolitych rurkach. Taki o se projekt wymyśliłem na przyszłość jak kasa pozwoli.
Ciśnie dobrze ale ... mój wół roboczy Mongoose na stalowej ramie jedzie jak by lepiej inaczej bo ta rama to klocek nie cieniowany.
Możliwe że to tylko złudzenie ale tak jakoś jest.
Univega jest baardzo szybka.
Sztywność korb czuć po przesiadce z kwadratu na pełną oś bardzo wyraźnie.
Aczkolwiek później jak się przyzwyczaisz to wszystko się zaciera.
Mam 3 rowery ze sztywną osią - Scotta , Cannondale'a i tą Univegę .
Musiał byś zrobić taki test że wsadzono by ci kwadrat a później sztywną do tego samego roweru.
#120
skolioza pisze:Stiffy na 2 śruby przy kierze - uważaj pękały
Pękały od normalnej jazdy ?
Czyli że co za bardzo pracuje tam ?
To może powrócić do tego co było ?
Mostek to chyba jest setka więc ani długi ani krótki.