Hinol zaraz na pewno wyskoczy i potwierdzi slusznosc patentu 26/42 (system 104/64)
sauser za to preferuje 27/40 (110/74 korby Specialized FACT z wymiennym pajakiem):
chociaz obecnie przeszli na zebatki od rotora (jajka na 104/64)
Ostatnio jak pewnie zauwazyliscie zaczyna dominowac 39/26 (kaseta 11-34 10s)
Batu testowal 24/42 w warunkach okolic Zawoi skad pochodzi - moze tez sie wypowie:
najbardziej retro wydaje mi sie byc 29/42 na micro - stosowane juz jak wiemy od kilkunastu lat.
rurokura pisze:sam mam konf. 20/34 w góralu i zawsze biegi zmieniane były bez zająknięcia ,więc wątpię żeby 2 ząbki zrobiły aż taką różnicę
czyzbys zakupil 20z adapter do korb standard ;>
skolioza pisze:Pomyślał, Zimniasty jeździł na środku od Sory jakiejś 34T żebu mu bardziej miętko było
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
szczerze mowiac na sora nigdy nie jezdzilem (stalowki), ale wszelkie podobne ultegry, specialitesy czy campy spokojnie sa obslugiwane.
Maly TIPS: - zebatki campa 10-11s w moim przypadku wymagaly prze-planowania jednego otworka
aldek pisze:... i odwrotnie przełożona duża tarcza + dłuższy support. Próbowałem takie coś do garego założyć. Ohyda.
wszystko zalezy od ramy. W szosowych/przelajowych stalowkach korby typu Mt60 czy M730 (przystosowane przeciez seryjnie pod suporty 118-124mm) wchodza na 107mm i jeszcze jest miejsce