Hinol zaraz na pewno wyskoczy i potwierdzi slusznosc patentu 26/42 (system 104/64)
sauser za to preferuje 27/40 (110/74 korby Specialized FACT z wymiennym pajakiem):
chociaz obecnie przeszli na zebatki od rotora (jajka na 104/64)
Ostatnio jak pewnie zauwazyliscie zaczyna dominowac 39/26 (kaseta 11-34 10s)
Batu testowal 24/42 w warunkach okolic Zawoi skad pochodzi - moze tez sie wypowie:
najbardziej retro wydaje mi sie byc 29/42 na micro - stosowane juz jak wiemy od kilkunastu lat.
rurokura pisze:sam mam konf. 20/34 w góralu i zawsze biegi zmieniane były bez zająknięcia ,więc wątpię żeby 2 ząbki zrobiły aż taką różnicę
czyzbys zakupil 20z adapter do korb standard ;>
skolioza pisze:Pomyślał, Zimniasty jeździł na środku od Sory jakiejś 34T żebu mu bardziej miętko było
szczerze mowiac na sora nigdy nie jezdzilem (stalowki), ale wszelkie podobne ultegry, specialitesy czy campy spokojnie sa obslugiwane.
Maly TIPS: - zebatki campa 10-11s w moim przypadku wymagaly prze-planowania jednego otworka
aldek pisze:... i odwrotnie przełożona duża tarcza + dłuższy support. Próbowałem takie coś do garego założyć. Ohyda.
wszystko zalezy od ramy. W szosowych/przelajowych stalowkach korby typu Mt60 czy M730 (przystosowane przeciez seryjnie pod suporty 118-124mm) wchodza na 107mm i jeszcze jest miejsce