#32
noooo jak ich sie nie czepiacskolioza pisze:Się czepiacie chwytów...
rowerek piekny chcialbym taki miec ale ....gripy ch/h....jowe
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
#34
to fajne czy wala po oczach ?
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
#35
Obstawiam wagę 10.0-10.2kg.
Kolor chwyów jak najbardziej OK, może forma nie pasić bo one tak raczej 5-10 lat starsze i to w BMXowym stylu.
Kolor chwyów jak najbardziej OK, może forma nie pasić bo one tak raczej 5-10 lat starsze i to w BMXowym stylu.
#36
Oury jako oury super ale na tle roweru walą po oczach jakby było więcej czerwo to będa pasowały one tez napewno sie zabrudzą i już nie będa tak czerwone.
#37
Fajny rowerek. Pogratulować. Dawno nie było niczego w moim klimacie. Nie to żebym nie lubił retro sprzed 1993r, ale te nowsze jakoś bardziej mi podchodzą. Szczególnie, jeśli są tak fajnie poskładane.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#38
Pochodzi Ci po 1993 bo po 93 to już era amortyzacji
Mi też bardziej sie widzi okres 1994-1999. Jakoś w tym czasie wszystko bardziej dopracowane było.
Ale na sztywnym Karakoramie na xtr z 1992 bym sie woził
Chyba powroce do korzeni mtb i wstawie sztywniaka do centuriona.
Mi też bardziej sie widzi okres 1994-1999. Jakoś w tym czasie wszystko bardziej dopracowane było.
Ale na sztywnym Karakoramie na xtr z 1992 bym sie woził
Chyba powroce do korzeni mtb i wstawie sztywniaka do centuriona.
#39
Dzięki za takie ciepłe przyjęcie! Rower składany prawie 3 lata, więc dosyć dopracowany.
Co do gripów, mam jeszcze niebieskie i do takich się skłaniałem od początku, ale zostałem przekonany do czerwonych, żeby nie było zbyt niebiesko.
Hamulce są bardzo celowym zabiegiem, nie podobają mi się rocznikowe XTR i są ciężkie (zresztą miałem LX M570 i trochę nie byłem przekonany do tego patentu).
O piastach nic nie wiem właściwie, do niedawna jedyny sensowny wynik w Google to była aukcja na której je kupiłem.
Opony tymczasowe, chcę coś lżejszego docelowo (obecnie 2x580g), ale chciałem też już skończyć ten rower a one pasowały do reszty.
Rower waży 10.5 kg (ale to jeszcze sprawdzę, mam tylko wagę "kuchenną" więc podana waga jest sumą wagi każdej części z osobna)
Co do gripów, mam jeszcze niebieskie i do takich się skłaniałem od początku, ale zostałem przekonany do czerwonych, żeby nie było zbyt niebiesko.
Hamulce są bardzo celowym zabiegiem, nie podobają mi się rocznikowe XTR i są ciężkie (zresztą miałem LX M570 i trochę nie byłem przekonany do tego patentu).
O piastach nic nie wiem właściwie, do niedawna jedyny sensowny wynik w Google to była aukcja na której je kupiłem.
Opony tymczasowe, chcę coś lżejszego docelowo (obecnie 2x580g), ale chciałem też już skończyć ten rower a one pasowały do reszty.
Rower waży 10.5 kg (ale to jeszcze sprawdzę, mam tylko wagę "kuchenną" więc podana waga jest sumą wagi każdej części z osobna)
#40
Czerwone chyty dają radę, ale może jakiś inny model.
Troche to przykre by taki sprzęt miał wagę dwucyfrową. Ja bym na tej ramie się pokusił na under 8kg z amorem
Troche to przykre by taki sprzęt miał wagę dwucyfrową. Ja bym na tej ramie się pokusił na under 8kg z amorem
#41
Oczywiście można by zejść na kilku rzeczach, np. kołach, mostku czy wspomnianych przeze mnie oponach.
Piasty ważą 440g, całe koła bez zacisków 1680g
Mostek 197g
Opony z dętkami 1580g (!!)
Piasty ważą 440g, całe koła bez zacisków 1680g
Mostek 197g
Opony z dętkami 1580g (!!)
#42
No to żeś dętki kupił z jelita bawoła pewnie :)
cino cinelli santo subito
na sprzedaż:
https://picasaweb.google.com/wojd47h/NaSprzedaz#
moje aukcje:
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=24938441
na sprzedaż:
https://picasaweb.google.com/wojd47h/NaSprzedaz#
moje aukcje:
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=24938441
#43
Na wszystkim można zejść i to trzymając się retro epoki.szpila68i pisze:Oczywiście można by zejść na kilku rzeczach, np. kołach, mostku czy wspomnianych przeze mnie oponach.
Piasty ważą 440g, całe koła bez zacisków 1680g
Mostek 197g
Opony z dętkami 1580g (!!)
Kaseta M950 - 80g
hamulce Steinbacha - -100g
lżejszy lańcuch - 40g
zdecydowanie inna korba - Storck lub Topline 2x8 - 250g z suportem Ti
pedały corratec - 200g
i w cholere więcej. To takie pierwsze tylko skojarzenia.
#44
Mission (prawie) impossibleJa bym na tej ramie się pokusił na under 8kg z amorem
Zobacz że tu jest 9 a jaki rower, 8kg to carbon plastik gdzie wszystko sie gnie lub pęka.
http://www.forumrowerowe.org/topic/1555 ... y-punkxtr/
A punkaxtr nie było tutaj?
#46
A ten Notosy to te drutowane co ostatnio wstawiałem w obserwowanych aukcjach czy zwijane?szpila68i pisze:Opony tymczasowe, chcę coś lżejszego docelowo (obecnie 2x580g), ale chciałem też już skończyć ten rower a one pasowały do reszty.
Rower na prawdę super. Gratuluje!
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900
#47
Hubert pisze:Mission (prawie) impossibleJa bym na tej ramie się pokusił na under 8kg z amorem
Zobacz że tu jest 9 a jaki rower, 8kg to carbon plastik gdzie wszystko sie gnie lub pęka.
http://www.forumrowerowe.org/topic/1555 ... y-punkxtr/
A punkaxtr nie było tutaj?
Dawno mnie nic tak nie rozbawiło :DAdamello pisze:Ty się tam akurat znasz.
Ostatnio zmieniony 2014-11-18, 22:36 przez focker, łącznie zmieniany 1 raz.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#49
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900
#51
Raleigh na normalnych gumach z foxem 1700g i ramą prawie 1900g ważył 9,7kg.
Mój Scalpel z ramą 1600g i Leftym 1350g, oczywiście na tarczach i zwykłych (nie-papierowych oponach) ważył początkowo 8,35kg.
8kg z tego pytonga jest spokojnie do zrobienia. I przestań pitolić głupoty
Mój Scalpel z ramą 1600g i Leftym 1350g, oczywiście na tarczach i zwykłych (nie-papierowych oponach) ważył początkowo 8,35kg.
8kg z tego pytonga jest spokojnie do zrobienia. I przestań pitolić głupoty
#52
Pokaż rozpiske część po części z wagami jak jesteś taki cwaniak.
Balance rama 1850 fox 1550 i będzie 10,9 a jak dołożyłbym rogi i większy balon to 11,1 niby wszystko super lekkie x618, rd-m960, ritchey prolite itp. A waga dalej troche zbyt wysoka, tak lekko to nie jest łatwo zrobić rower.
Balance rama 1850 fox 1550 i będzie 10,9 a jak dołożyłbym rogi i większy balon to 11,1 niby wszystko super lekkie x618, rd-m960, ritchey prolite itp. A waga dalej troche zbyt wysoka, tak lekko to nie jest łatwo zrobić rower.
#54
Takie lajtowanie jest kosztem czegoś zawsze ja wybrałem sztywność i hamowanie ponad wagę. Gdybym wywalił hs33 w miejsce lekkiej vki i zrezygnował z sztycy roox to na pewno było lepiej.
#56
No to jak dla Ciebie 450g obrecz jest lekka, 200g RD i 145g kiera również to nie mamy o czym gadać.Hubert pisze:wszystko super lekkie x618, rd-m960, ritchey prolite itp. A waga dalej troche zbyt wysoka, tak lekko to nie jest łatwo zrobić rower.
Widzisz problem leży w tym, że wydaje ci się że coś tam wiesz i próbujesz błysnąć i tkwisz w tym swoim błędnym przekonaniu po uszy.
Nie chcę zaśmiecać tematu, bo gościu fajny rower złożył. Ważne że go cieszy i żeby tylko dawał mnóstwo frajdy z jazdy.
#57
Precz z komuną ........ zaczynam fiksować czytając wywody ...Skolioza czy mógłbyś zacząć w końcu moderować pierdoły bo całe forum zchodzi na psy wszedzie Hubert i jego rower , nosz qwa ....
karbon sie gnie i peka , wszystko jest złe .
karbon sie gnie i peka , wszystko jest złe .
#58
może jak Ojciec jest zapracowany to niech zleci moderacje komuś rozsądnemu i udzielającemy sie na bierząco, bo rzeczywiście niezły chlew sie zrobił ostatnio...