Mam kupiony za 50zł amor Marzocchi Corsa WC - jeszcze wyprodukowany we Włoszech. Ogólnie całkiem fajny amor - ale ma jedną wadę, tzn. puszcza powietrze. Przyczyna jest jasna. Tłok powietrzny porusza się w cylindrze (nie tak jak w większości amorów - w goleni) i ktoś rozbierając ten cylinder źle ściągnął wewnętrzną zawleczkę tak, że powstały dwie mikroskopijne rysy wzdłuż - po całej wewnętrznej powierzchni gładzi cylindra. Nie są to głębokie rysy - ledwie widoczne pod światło. Nawet niewyczuwalne pod palcem. Niemniej przez nie powietrze przedostaje się z komory negatywnej do pozytywnej. Pytanie - jak najlepiej wypolerować tą gładź przy założeniu:
- że musi to być zrobione bardzo precyzyjnie (jakie chemikalia polerskie byłyby najlepsze);
- że cylinder ma ze 30cm długości i średnicę ze 2,5cm. - a rysa jest na całej długości (jakiego narzędzia/przedłużki najlepiej użyć).
- że wewnątrz cylinder jest anodowany - więc powierzchnia gładzi jest utwardzona;
Dubla nie będzie, bo ten element nie jest sprzedawany przez Gregorio. Oczywiście cylinder jest z aluminium.
Polerowanie gładzi cylindra - komora powietrzna
#1OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .