#274
No z tarczą 200 to prawie dwa koła były by z przodu :mrgreen:
Będą Vki bo jak już się przewijało magiczne słowo "waga" ma być max lekko.

A wracając do tematu XC600 ma może ktoś zdjęcia bebechów bo nie umiem znaleźć nic sensownego w sieci a bardzo mnie interesuje wymiana na aluminiowe. Nie chcę w tej chwili rozkręcać bo w pokojo-warsztacie są już 3 rowery rozkręcone moje do tego trochę części znajomych no i ogólnie wybitny brak powierzchni płaskich gdzie by można coś położyć :-P

#276
Co się da w środku. Chociaż chyba jutro rozkręcę jedną lagę w swoim do pooglądania. spuszczam powietrze i od której strony tam się dobierało żeby rozebrać bo z tego co pamiętam pod zaślepką tylko wentyl widziałem.

#281
Jak seria xc ma sie w porownaniu do maga21? w xc chyba nie ma problemu pękającej podkowy i jest sztywnijsza. Ciężko dostać do niej uszczeki robią jakieś zamienniki?

#282
Tak mnie naszło pytanie czy możliwe żeby Marzocchi z serii M-Arch czyli po 2000 były sztywniejsze na boki niż wcześniejsze z przykręcaną podkową.
Zmieniłem w swoim Z1 FR 2002 dolne lagi na takie z z3 z 1998 bo marzyła mi się od lat w amorze qr20 i wydaje mi się że całość jest bardziej wiotka.
Może to tylko złudzenie bo wziąłem jakieś koło od kumpla byle pod ośkę spasowało ale jak chwycę koło między nogami i zacznę machać kierownicą to mam dziwne wrażenie że jest gorzej niż przed podmianką.
Podkowa to ta frezowana wersja.

#283
No czesc monolityczna zawsze bedzie sztywnijsza niz skrecana z trzech poniewaz elementy pracują na skręcanych lączeniach i da to rade odczuc zobacz ze z czasem producenci wycofali sie z skrecanyvh amorow i to jest wlasnie przyczyna. Tak wiec to jest mozliwe ze jest gorzej niz przed podmianką.

#284
No nie do końca bo booster w M-Arch w porównaniu do frezowanej podkowy jest bardzo bardzo filigranowy i podejrzewam że powinno być sztywniej.
W sumie to przekrój tego boostera to kształtownik o przekroju jakieś 15x30mm.

#285
Z1 z 2002 nie ma monolitycznych dolnych goleni - składają się z trzech skręcanych części.
Ale fakt faktem - ich sposób połączenia może wg mnie wpływać pozytywnie na sztywność w porównaniu to frezowanej podkowy. Siły skręcające mogą się lepiej rozkładać. Taki chyba był zamysł konstruktorów przy projektowaniu M-arch.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#286
Chyba trzeba będzie poskładać własne koło.
A tak na zapas zapytam czy ktoś nie ma czasem dolnych lag M-Arch pod qr20? Dodam że chodzi o te głąbsze bo z Weedga miałem i są za płytkie dla mojego amora.

#287
Czy ktoś pamięta czy dało rade zmienić olej,uszczelki w tłumiku c3 rockshoxa? Ciągnie mnie do sida 1998 albo judy ze sprężynami ale boje się że trafie na minę a nie cierpie sprzętów nierozbieralnych, nienaprawialnych.

#288
Z tego co kojarzę, to nie bardzo. Tam wszystko jest zaklepane na amen. Swoją drogą - nigdy mi się nie zdarzyło, żeby tam uszczelka poleciała. Ani w Judy, ani w SIDzie. Chociaż w sumie po tylu latach, to miała prawo.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#289
Szkoda by było zobaczyć martwy tłumik od sida. jak by dało rade wyjąć uszczelkę to i pewnie dorobić by też się dało. Jedynie to chyba Judy hydracoil i bombery pozostaną nieśmiertelne.
Ciągnie mnie też do Rondów ale też nie wiem jak z uszczelkami 25.0mm. Nie da rady ich zastąpić jakimś simmeringiem albo czymś inny ogólnodostępnym?

#292
Słuchajcie, mam amortyzator Marzocchi Mr.T 1997/8 (4"~100 mm) na oś 20mm, ich pierwsza dwupółka, co radzicie z nim zrobić? Niestety, jest pęknięta korona przy śrubach, trochę podcieka na uszczelkach, ale uginałem rękoma i działa, co najmniej potrzebny byłby pełen serwis, uszczelki...korona ale... jest sens? Zrobiłbym może jedną półkę z niego i śmigałbym ;)

NOSy mają ceny obłędne, ale to nie NOS...

Zdjęcie poglądowe- http://www.pinkbike.com/u/tom-harrison/ ... mber-Mr-T/

#293
Rozkręc go i daj foto lag. Sądzę że da rade to zrobić ale na pewno lagi do skrócenia mozliwe że nowy gwint u tokarza pod korki. Zobacz jakie długie on ma sprężyny bo jak takie same jak zwykły bombowiec to myślę ze da rade to zrobić.

#299
jeżeli masz pękniętą koronę dolną (nie booster) a golenie są fi30mm to mógłbyś spróbować dopasować całą koronę z jakiegoś jednopółkowego bombera, trzeba by sprawdzić czy rozstaw lag sie zgadza i druga drobna już przeróbka, zeszlifowanie górnego rantu na którym sie golenie opierają, tak żeby było fi30mm na przestrzał, moge Ci zmierzyć rozstaw goleni na Z1 1998 :->

a jak nie bedziesz miał ochoty grzebać to ja bym sie chętnie zaopiekował tym klockiem ;-)
cron