Kupiłem za grosze dwie podkowy na próbę. Nigdy tego nie używałem, a zawsze mnie to ciekawiło. Zaraz je zakładam. Daje to coś ?
#35
A co to za różnica czy do kantów czy do V ?mekp pisze:Do Cantow bez sensu. To urządzenie bardziej do vek
#38
a taki on ładny był... czysty w formie
to amelinowe to na choinkę się już wiesza - tak swoją droga, kiedyś, było to kilkanaście ładnych lat temu, może więcej zakładało się to do roweru, rower wtedy lepiej hamował i był szybszy od innych które tego nie miały
to amelinowe to na choinkę się już wiesza - tak swoją droga, kiedyś, było to kilkanaście ładnych lat temu, może więcej zakładało się to do roweru, rower wtedy lepiej hamował i był szybszy od innych które tego nie miały
klein attitude race 95', stevens 7.1.2.comp, stevens 4.1.2.sport, novara XT 92' cr-mo, kona kula 94', cannondale super v 700, specialized stumpjumper fs 94...gt ricochet, schwinn traveller..
#39
też jestem za brakiem podków (choć te - w przeciwieństwie do teorii przedmówców - są typowo do canti Mają długie śruby i tuleje dystansujące)
#40
Podkowy chyba zawsze mają długie śruby i tuleje (wyjątkiem są Shimanowskie tam jest krótka śruba ale i specjalna tuleja).
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996
Marin Bear Valley 1996
#41
Podkowy dedykowane do canti tak miały, w erze Vek, poza wyjątkami typu M739/950/1 gdzie potrzebna była króciutka tuleja booster kręciło się bezpośrednio na piwoty, zwykłymi śrubami (bliżej piwotów = lepsze usztywnienie)
#42
To nie do końca tak. Są firmy które powstały w erze gdzie o kantach już nikt nie pamiętał i dawały (wciąż dają) długie śruby, np:
http://www.biketrial.si/shop/product_in ... cts_id=129
http://www.discobrakes.com/?s=0&t=4&c=34&p=870&
Długość tulei zależy bardziej od tego co sobie producent wymyślił, niż od typu hamulców.
http://www.biketrial.si/shop/product_in ... cts_id=129
http://www.discobrakes.com/?s=0&t=4&c=34&p=870&
Długość tulei zależy bardziej od tego co sobie producent wymyślił, niż od typu hamulców.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#43
Jeżeli używałem boosterów to zawsze były to Tektro. Nigdy nie trafiły mi się z krótkimi śrubami. Zawsze w zestawie były długie śruby.
Działanie boostera przy V-kach było lepsze przy mocowaniu na krótkich śrubach od V-ek tak że podkowa była bardzo bliska hamulca. Już nie pamiętam dokładnie ale chyba między hamulec a boostera wsadzałem podkładkę i wtedy była fajna sztywność.
Działanie boostera przy V-kach było lepsze przy mocowaniu na krótkich śrubach od V-ek tak że podkowa była bardzo bliska hamulca. Już nie pamiętam dokładnie ale chyba między hamulec a boostera wsadzałem podkładkę i wtedy była fajna sztywność.
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900
#44
Zarówno canti, jak i vki, o Magurach nie wspominając potrafią rozgiąć ramę :>
na sucho koło jest wtedy już zablokowane, jak to działa w praktyce....
mnie +20 do lansu przekonuje :D
na sucho koło jest wtedy już zablokowane, jak to działa w praktyce....
mnie +20 do lansu przekonuje :D
--
Cypis
Cypis
#45
#46
#49
LX był idealny.
Zobaczę jak się będzie teraz jeździło. Właśnie zobaczyłem, że ramiona mają 175, a nie 170 jak LX.
Zobaczę jak się będzie teraz jeździło. Właśnie zobaczyłem, że ramiona mają 175, a nie 170 jak LX.
#50
to akurat lepiejDezent pisze:Właśnie zobaczyłem, że ramiona mają 175, a nie 170 jak LX.
chyba ze masz 165 wzrostu albo chcesz uprawiac kolarstwo torowe
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
#51
? o ile dobrze pamiętam to różnica może być ew na środku (32 vs 34) pozostałe koronki są w ori specyfikacji identyczneDezent pisze:Z racji tego, że w korbie LX było za mało zębów jak dla mnie, zmieniłem ją na STX SE
#52
Nie, mała też ma 2 ząbki więcej.skolioza pisze:? o ile dobrze pamiętam to różnica może być ew na środku (32 vs 34) pozostałe koronki są w ori specyfikacji identyczneDezent pisze:Z racji tego, że w korbie LX było za mało zębów jak dla mnie, zmieniłem ją na STX SE
#53
na tych koronkach akurat argument za małej ilości ząbków mnie nie przekonuje
co innego największa...
z LXem wizualnie było dużo lepiej, ale skoro do jazdy nie pasuje to akurat ma już mniejsze znaczenie
Pedały LXa dość łatwo jest odnowić - przerabialem temat z sukcesem więc walcz
co innego największa...
z LXem wizualnie było dużo lepiej, ale skoro do jazdy nie pasuje to akurat ma już mniejsze znaczenie
Pedały LXa dość łatwo jest odnowić - przerabialem temat z sukcesem więc walcz
#55
Dezent, bardzo fajny Diamond Tylko powiem że reszta ma racje załóż z powrotem korby LXa czarne do tego mostek i sztyca też czarne i będzie się to super komponować.W razie czego z chęcią zamienię swoje korby LX czarne na te S.E bo takich szukam w ładnym stanie do reszty STXów
#56
A jakie masz tam ilości zębów ?Tołek pisze:W razie czego z chęcią zamienię swoje korby LX czarne na te S.E bo takich szukam w ładnym stanie do reszty STXów