hejka
tylko nie bijcie, ale nie ogarniam tych sterów a schematu nie mogę znaleźć
bieżnie w ramie i na amortyzatorze już wbite, zatem tylko odpowiednio trza poskładać to co na foto.
proszę zatem uczonych w piśmie o podpowiedź. wystarczy kolejność, np od góry do dołu BCAEH... i już
B i C to podkładki dystansowe pod mostek?
#2
Stery z łożyskami rolkowymi mają to do siebie, że jak ich nie poskładasz prawidłowo, to po prostu kierownicą nie da się kręcić. Zobacz - masz dwie różne bieżnie - cieńszą (H) i grubszą (G). Rozumiem, że dwie pozostałe stalowe bieżnie masz już na miskach w ramie/na widelcu (?). Rolki muszą chodzić na stali - w aluminium zaraz zrobiłyby wyżłobienia.
Wracając do kolejności - bieżnia G musi być od spodu łożyska, a bieżna H na górze. Analogizmie w dolnej i górnej misce. Ot cała filozofia.
Wracając do kolejności - bieżnia G musi być od spodu łożyska, a bieżna H na górze. Analogizmie w dolnej i górnej misce. Ot cała filozofia.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#3
a D wygląda na uszczelnienie - przymierz je zatem albo na miskę nabitą na widelec, albo na tę nabitą na górę główki ramy
no i jak Focker pisze - elementów G i H powinieneś mieć po 2szt
no i jak Focker pisze - elementów G i H powinieneś mieć po 2szt
#4
Albo po dwie sztuki, albo stalowe bieżnie są na stałe wprasowane w miskę/stożek na widelcu. Tak czy owak - rolki muszą chodzić na stali - nie mogą na aluminium. Uszczelnienie prawdopodobnie wejdzie pomiędzy stożek na widelcu a dolną miskę.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#5
G i H mam tylko te co na zdjeciu, bieżnia nabita na amortyzator jest stalowa wiec łożyska idą bezpośrednio na nią. Zejde do piwnicy obejrzec te co są wbite w ramę.
#7
po dokładnych oględzinach jest tak:
bieżnia na widelcu jest stalowa i chyba po niej chodzą rolki
w górnej misce w ramie jest bieżnia stalowa w dolnej nie ma (na fotce górna)
element A jest aluminiowy więc z tego co focker mówi nie ma opcji żeby po nim jeździło łożysko
No i wszystko zaczyna się układać w całość jeszcze tylko to uszczelnienie D muszę gdzieś wcisnąć. Najprawdopodobniej będzie u góry pod tym alu A
Wielki dzięki za podpowiedzi!
bieżnia na widelcu jest stalowa i chyba po niej chodzą rolki
w górnej misce w ramie jest bieżnia stalowa w dolnej nie ma (na fotce górna)
element A jest aluminiowy więc z tego co focker mówi nie ma opcji żeby po nim jeździło łożysko
No i wszystko zaczyna się układać w całość jeszcze tylko to uszczelnienie D muszę gdzieś wcisnąć. Najprawdopodobniej będzie u góry pod tym alu A
Wielki dzięki za podpowiedzi!