#31
UUUUUUU Panie !!!! podoba mi sie :-P !!!!!!
artystyczna robota ;-)
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#36
Najpierw szedł bezbarwny, potem napisy i zasłanianie mufek/haków, następnie podkład i właściwy mat, ale nakładany w bardzo małych porcjach tak by rama była mocno szorstka.
Gdybym leciał to standardowo to by wyszedł normalnie gładki lakier tylko że w matowym odcieniu.

Jak na raze żadna moja malowanka tak mi się nie podobała.

Pozostało tylko zmyć klej z pozostałości po napisach i jakieś drobne poprawki dremelem itp.
https://www.facebook.com/evobikesycow

#38
Wojtas pisze:Oj jeździłebym, teraz szukam właśnie takiej stalówki, może chcesz się pozbyć Adamello? :)
Ty mnie Wojtas nie wódź na pokuszenie :!: :evil:
Skolioza by mnie zbanował że znów rozpoczynam jakiś rower i go nie kończę.
A tak to zloże do kupy, obfocę, zrobię rundę, najwyżej sie nie spodoba i pomyślimy co z nim dalej :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Sumienie pozostanie czyste...

#40
Wojtas pisze:Zrób ten lajt-retro-projekt, ale pamiętaj o mnie z tą ramą serio :)
Tamten też zrobie - jako takie swoiste wyzwanie, w założeniu do godnego reprezentowania mojego garażu.
A ten do sporadycznego poruszania się (wycieczki z dzieckiem, grzybobrania, karnięcia się po bułki)

Specjalnie dla Ciebie Wojtas fotki na stanowisku, z którego części zwykle trafiaja na sprzedaż (ale nie tym razem 8-) )

Obrazek

Obrazek

Obrazek


W planach jest jeszcze namalowanie ołówkiem loga z mufki suportowej na główce ramy i wydzierganie go dremelem do żywej stali.
https://www.facebook.com/evobikesycow

#46
Wojtas pisze:Jak to co dalej? Adamello pakuje i mi wysyła :)
I co doszła ta rama cała? :mrgreen:
Ja w międzyczasie zacząłem kombinować z amortyzatorami. Taki przykladowo Maniek3ci by tam pasował geometrycznie, ale ma mocowanie na canti. Poza tym mam takiego w jednym rowerze i to po prostu nie działa.
Mam 2 judy (XC '96 i SL '97) i jakiegoś styranego SIDa. Chciałem przełożyć bebechy z XC na golenie do SL - potrzebna mi z jednej strony korona z rurą z gwintem, a z drugiej mały skok i brak oporu canti na goleniach. Okazało się że to nie taka banalna sprawa z racji śrub mocujących o róznym rozmiarze.
Przy okazji posprawdzałem co i jak z wagą poszczególnych części składowych tych amorów.
Największa różnica jest na goleniach dolnych i koronie z aluminiową rurą sterową (przeszło 200g różnicy). Tłumik i duperele to już drobne różnice.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

#47
maniek 3-ci i jego mocowanie na canti to najmniejszy klopot ;0, i jak to nie dziala?? dziala doskonale, pod warunkiem ze ma elastomery jak nalezy :)
Ostatnio zmieniony 2013-11-03, 15:08 przez ANDRIUBIKER, łącznie zmieniany 1 raz.

#48
Poza samą rura sterową, duża różnica jest też w masie górnych goleni. Te od SLki 97 są bardziej wycieniowane niż XC 96.
Jeśli chodzi o otwory - to wystarczy przeszczepić tłumik i wspornik neutralny zgodne z dolnymi goleniami i problem z głowy :)
Ten tłumik alu to wersja Long Travel?
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#49
focker pisze:wystarczy przeszczepić tłumik i wspornik neutralny zgodne z dolnymi goleniami i problem z głowy :)
Tak też zrobiłem. Zmniejszyłem jeszcze skok o 2cm i teraz amor ma ok 430mm wysokości. Mogę go trochę obniżyć na mocowaniu goleni w koronie, ale może nie będzie trzeba.
Docelowo będzie przycęta rura sterowa do odpowiedniej długości, wpadną jeszcze jakieś nalepki i tytanowe śruby (4x M6x20).
Obrazek

Obrazek

Obrazek


Zobaczę jak to będzie śmigać. Nie wiem czy tych medium ściskanych nie jest za mało. Najwyżej upiernicze te rurki i dołożę po kawałku elastomera.

Andriu, nie leży mi ten Maniek w ogóle. Na sucho działa ale pod moja masą wcina się prawie cały. Poza tym stylem mi nie leży do tej ramy i reszty części, które tu będą. Innych mańków nawet nie biorę po duwagę bo nie lubię ich po prostu.
https://www.facebook.com/evobikesycow

#50
a skoro widelec ma byc bez oporu na canti, maly skok , to jakis xc 500, 700 by tez pasowal, sterowka tez wymienna na sruby i pod skrecane stery dostepna

#54
borewicz pisze:waga amora naprawde fajna :P
fajna?? w porownaniu z tym co podaje sam producent w katalogach to kloc straszny :)

#55
Dlaczego kloc?
Producent dla wersji XC podaje 1.330gram - bazując (w teorii) na calowej rurze 140mm.
Tutaj mamy dłuższą rurę sterową i golenie od starszej, nieco cięższej wersji. Różnica w masie w porównaniu z katalogiem jest więc niewielka - nawet zakładając, że założony jest tłumik w wersji standard (lżejszy) - nie Long Travel.
Obrazek


I dla porównania mój własny trup z szafy ze stalowymi (zamiast tytanowych) śrubami dolnymi. Katalogowo - 1,20kg:
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2013-11-01, 15:30 przez focker, łącznie zmieniany 1 raz.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
cron