#33
no czyli nie przyjela, o tym wlasnie pisze, jesli da sie w niej wymienic (bo byly rozkrecane , od tylu na klucz imbus) to wymien same trybiki, ale jesli jest zanitowana , to trzeba nowa kasete

#36
ANDRIUBIKER pisze:poszukaj na alledrogo, lub daj pytanie w dziale kupie, od groma jest kaset np wraz kolami na 7 rzedow
Ale czy nie są to kasety 13-28T? Czy takie jak moje też są do znalezienia?

#39
tyle ze naped musi byc sprawny, chyba ze rower ma sluzyc tylko do ogladania, w tym przypadku kupilbym 13-30 zwazywszy na ilosc zebow w korbie, chyba ze megarange 13-34, ale wtedy trzeba by cos zrobic z paskudnymi napisami, wypoklerowac albo co, zeby nie psuly wygladu

#43
no czyli standardowa kaseta, i jesli jest rozkrecana (te 5 trybow, co sa razem) to mozesz dokupic inna kasete aby indeksacje miala prawidlowa (nawet i 8-ke) byle tez rozkrecana (lx byl zawsze rozkrecany) i zmontowac sobie taka indeksacje jaka potyrzebujesz

#44
Ok, potrzebuje koło z 14 zębami (czyli ostatnia najmniejsza) oraz z 18 zębami z tym że jest ona ostanią z tych pięciu skręconych razem i musi mieć ona gwintowane 3 otworki. Tutaj będzie chyba gorzej...

#45
generalnie wcale nie musisz ich skrecac, one sa skrecane dla latwiejszego montazu, mga byc kazda z osobna na bebenku , i tak nakretka kontrujaca je ze soba sciska

#51
No to temat z kasetą zamknięty. :mrgreen:
Dzisiaj założyłem nowe stery aluminiowo-stalowe w kolorze fioletu, kusiły mnie chromy ale koszt remontu już przekroczył moje oczekiwania :-? Może kiedyś się skusze jak obecne się wyrobią. Jarzemko podsiodłowe założone, no i siodełko Selle Royal żelowe w kolorze brązu.
Teraz proszę Was o pomoc w pewnej kwestii otóż chodzi mi czy wyklejać ramę (czym?) czy zostawić tak jak jest? Może przydałyby się jakaś nazwa tylko jaka :roll:

#52
najlepiej taka jaka jest w oryginale, kazdy markowy produkt ma gdzies nabite logo, na gusecie, na haku piasty lub gdzies, i zawsze nalepki najlepiej pod klar wtedy sie nie zadzieraja i wygladaja oryginalnie, a jesli nie wiesz co to jest to lepiej no name

#53
ANDRIUBIKER pisze:kazdy markowy produkt ma gdzies nabite logo
Czyli szlifując ramę ze starej farby powinienem natknąć się na wybite logo? Jedyne co znalazłem to wybite jakieś numery na główce ramy. Więc chyba będzie ciężko z identyfikacją tego pojazdu.
Fotki jeszcze przed zmianą sterów:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

No i hamulec przód czeka na montaż.

#54
zgadza sie albo na tylnych hakach, albo na gussetach, albo na poprzeczkach, gdzies najczesciej (choc nie zawsze ) sa nabite logo lub nazwa marki, hawk daje az dwa , na gussecie i na lewym haku, spec na lewym haku, schwinn na obu hakach, , ewentualnie sa aluminiowe logo np przynitowane na glowce ramy jak chocby raleight.... ale nie wszyscy to stosuja, niektore marki poprostu daja naklejki pod lakier, to tez zasadniczo trwala metoda

#55
Niestety, po głębszych oględzinach nie ma nawet maleńkiego śladu, więc narazie zostanie no name. Zębatka 18T w kasecie wymieniona, rowerek śmiga aż miło :lol:
Jak wg Was sprawują się stery, szukać lepszych (droższych), czy obojętne, moje są gwintowane 1cal?

#56
stery jak stery, jesli kreci sie gladko, bez zaciec, nie ma wzerow na biezniach, to wyczyscic , swierzy smar i git, a jak zuzyte to warto cos dobrego wstawic

#58
jesli Ci zalezy aby wszystko bylo kompletem rocznikowym, to poszukaj tu na forum lub na alledrogo sterow dx, xt, a jesli to mniej wazne, to zalozylbym stery ritchey na maszynach i zapomnial o tym elemencie na amen, warto tez chocby stx stery ktore juz na kartridzach byly, ewentualnie jakiej klasyki gatunku, chris king, race face , fsa
cron