no jak popatrzysz na foty przed i po to robią wrażenie!
polecam jedynie odwrotnie założyć śruby do tarcz (imbusem na zewnątrz) - łatwiej w razie czego będzie je na bieżąco dokręcić, choć oczywiście na bezpieczeństwo etc takie ułożenie wpływu nie ma
#32
Przyjęła oprócz dwuch kół 14T i 18TANDRIUBIKER pisze:alu alu, a kaseta wola zmien mnie , bo nowego lancucha juz nie przyjmie niestety
#33
no czyli nie przyjela, o tym wlasnie pisze, jesli da sie w niej wymienic (bo byly rozkrecane , od tylu na klucz imbus) to wymien same trybiki, ale jesli jest zanitowana , to trzeba nowa kasete
#34
Jakieś propozycje?ANDRIUBIKER pisze:to trzeba nowa kasete
Kaseta jest rozbieralna, nie na imbus tylko kluczyk o ile dobrze pamiętam to 4mm.
#35
poszukaj na alledrogo, lub daj pytanie w dziale kupie, od groma jest kaset np wraz kolami na 7 rzedow
#36
Ale czy nie są to kasety 13-28T? Czy takie jak moje też są do znalezienia?ANDRIUBIKER pisze:poszukaj na alledrogo, lub daj pytanie w dziale kupie, od groma jest kaset np wraz kolami na 7 rzedow
#38
jak chodzi o kasety:
współczesne to będzie raczej 11-28, "archiwalne" z czerowną naklejką najpopularniejsze to 13-30, bywają też 12-28 i 14-32, raz widziałem także 12-26 Kupienie 14-32 łatwe raczej nie będzie
współczesne to będzie raczej 11-28, "archiwalne" z czerowną naklejką najpopularniejsze to 13-30, bywają też 12-28 i 14-32, raz widziałem także 12-26 Kupienie 14-32 łatwe raczej nie będzie
#39
tyle ze naped musi byc sprawny, chyba ze rower ma sluzyc tylko do ogladania, w tym przypadku kupilbym 13-30 zwazywszy na ilosc zebow w korbie, chyba ze megarange 13-34, ale wtedy trzeba by cos zrobic z paskudnymi napisami, wypoklerowac albo co, zeby nie psuly wygladu
#40
Napęd jest w 100% sprawny, kaseta jest skręcona na 5 kół, 2 koła są nakręcone nakrętką. Jutro zobaczę na indeksację.
#42
To jest coś podobnego do tego: http://allegro.pl/kaseta-shimano-deore- ... 44401.html tylko że moja jest 7-rz.
#43
no czyli standardowa kaseta, i jesli jest rozkrecana (te 5 trybow, co sa razem) to mozesz dokupic inna kasete aby indeksacje miala prawidlowa (nawet i 8-ke) byle tez rozkrecana (lx byl zawsze rozkrecany) i zmontowac sobie taka indeksacje jaka potyrzebujesz
#44
Ok, potrzebuje koło z 14 zębami (czyli ostatnia najmniejsza) oraz z 18 zębami z tym że jest ona ostanią z tych pięciu skręconych razem i musi mieć ona gwintowane 3 otworki. Tutaj będzie chyba gorzej...
#45
generalnie wcale nie musisz ich skrecac, one sa skrecane dla latwiejszego montazu, mga byc kazda z osobna na bebenku , i tak nakretka kontrujaca je ze soba sciska
#46
18z z aksety HG-70 jest dostępna oficjalnie w shimano- cena detaliczna 25 zł :/
Masz problem ze swoim staruszkiem?? Serdecznie zapraszam. www.bikeservice.com.pl
Profesjonalny serwis rowerów i amortyzatorów
Profesjonalny serwis rowerów i amortyzatorów
#48
No to 18 jest dostepna, a zamiast 14 daj 13 I masz sprawny naped, tu http://allegro.pl/shimano-dura-ace-nowe ... 43341.html masz zebatke 14 od dura ace , powinna pasowac, tyle ze to z gwintem , wiec albo cos przwerobic, albo szukac dalej
#49
A taka tymczasowo się nada http://allegro.pl/zebatka-tarcza-koronk ... 56601.html ?
Nie jestem pewien ale na bębenku jest nacięty gwint? Muszę to sprawdzić.
Nie jestem pewien ale na bębenku jest nacięty gwint? Muszę to sprawdzić.
#50
nawet nie tymczasowo, normalnie nie ma wiekszego znaczenia z czego wezmiesz trybik, byle sprawny i od kasety ,6,7,8 - kowej,a tak naprawde kup to http://allegro.pl/kaseta-7rz-shimano-cs ... 16125.html i problem z glowy
#51
No to temat z kasetą zamknięty.
Dzisiaj założyłem nowe stery aluminiowo-stalowe w kolorze fioletu, kusiły mnie chromy ale koszt remontu już przekroczył moje oczekiwania Może kiedyś się skusze jak obecne się wyrobią. Jarzemko podsiodłowe założone, no i siodełko Selle Royal żelowe w kolorze brązu.
Teraz proszę Was o pomoc w pewnej kwestii otóż chodzi mi czy wyklejać ramę (czym?) czy zostawić tak jak jest? Może przydałyby się jakaś nazwa tylko jaka
Dzisiaj założyłem nowe stery aluminiowo-stalowe w kolorze fioletu, kusiły mnie chromy ale koszt remontu już przekroczył moje oczekiwania Może kiedyś się skusze jak obecne się wyrobią. Jarzemko podsiodłowe założone, no i siodełko Selle Royal żelowe w kolorze brązu.
Teraz proszę Was o pomoc w pewnej kwestii otóż chodzi mi czy wyklejać ramę (czym?) czy zostawić tak jak jest? Może przydałyby się jakaś nazwa tylko jaka
#52
najlepiej taka jaka jest w oryginale, kazdy markowy produkt ma gdzies nabite logo, na gusecie, na haku piasty lub gdzies, i zawsze nalepki najlepiej pod klar wtedy sie nie zadzieraja i wygladaja oryginalnie, a jesli nie wiesz co to jest to lepiej no name
#53
Czyli szlifując ramę ze starej farby powinienem natknąć się na wybite logo? Jedyne co znalazłem to wybite jakieś numery na główce ramy. Więc chyba będzie ciężko z identyfikacją tego pojazdu.ANDRIUBIKER pisze:kazdy markowy produkt ma gdzies nabite logo
Fotki jeszcze przed zmianą sterów:
No i hamulec przód czeka na montaż.
#54
zgadza sie albo na tylnych hakach, albo na gussetach, albo na poprzeczkach, gdzies najczesciej (choc nie zawsze ) sa nabite logo lub nazwa marki, hawk daje az dwa , na gussecie i na lewym haku, spec na lewym haku, schwinn na obu hakach, , ewentualnie sa aluminiowe logo np przynitowane na glowce ramy jak chocby raleight.... ale nie wszyscy to stosuja, niektore marki poprostu daja naklejki pod lakier, to tez zasadniczo trwala metoda
#55
Niestety, po głębszych oględzinach nie ma nawet maleńkiego śladu, więc narazie zostanie no name. Zębatka 18T w kasecie wymieniona, rowerek śmiga aż miło
Jak wg Was sprawują się stery, szukać lepszych (droższych), czy obojętne, moje są gwintowane 1cal?
Jak wg Was sprawują się stery, szukać lepszych (droższych), czy obojętne, moje są gwintowane 1cal?
#56
stery jak stery, jesli kreci sie gladko, bez zaciec, nie ma wzerow na biezniach, to wyczyscic , swierzy smar i git, a jak zuzyte to warto cos dobrego wstawic
#57
Zużyte i to mocno, smar tu nie pomoże.
Są takie http://allegro.pl/rino-criterium-1-klas ... 46159.html
Lub też takie http://allegro.pl/stery-aluminiowo-stal ... 93610.html
podejżewam że takie jak moje to nie znajde, chodzi o to że na bieżniach są uszczelki w postaci oring'u, świetnie chroniły od kurzu, itp...
Są takie http://allegro.pl/rino-criterium-1-klas ... 46159.html
Lub też takie http://allegro.pl/stery-aluminiowo-stal ... 93610.html
podejżewam że takie jak moje to nie znajde, chodzi o to że na bieżniach są uszczelki w postaci oring'u, świetnie chroniły od kurzu, itp...
#58
jesli Ci zalezy aby wszystko bylo kompletem rocznikowym, to poszukaj tu na forum lub na alledrogo sterow dx, xt, a jesli to mniej wazne, to zalozylbym stery ritchey na maszynach i zapomnial o tym elemencie na amen, warto tez chocby stx stery ktore juz na kartridzach byly, ewentualnie jakiej klasyki gatunku, chris king, race face , fsa
#59
uszczelnienia są dość powszechne obecnie
osobiście polecam zapolować na stery Shimano (DX, XT) na dużych kulkach - są pancerne
albo coś na kartridżu jak Andriu radzi (nowsze XT, Ritchey czy choćby STX)
osobiście polecam zapolować na stery Shimano (DX, XT) na dużych kulkach - są pancerne
albo coś na kartridżu jak Andriu radzi (nowsze XT, Ritchey czy choćby STX)
#60
Jak coś Wam wpadnie w oko to zapodajcie linkiem bo chyba niue wszystkie będą pasować no i większość jest powyżej 1 cala.