#33
Radziej napisales to tak jakby Skolioza nigdy nie mial nic innego niz Boulder :) Wydaje mi sie ze jego retro scigacz na nieretro ramie byl lzejszy, ale glowy nie dam, bo nie pamietam.. Cos mi sie tam niebieskie xtr kojaza

#34
No ale Boulder to znak rozpoznawczy :-) W takim razie proszę mi wybaczyć moją ignorancję ale ja poza urokliwymi acz ciężkimi stalówkami nie kojarzę. Możliwe że coś mi umknęło uwadze.

#42
Jak dla mnie pod pojęciem "pod dwa kilo" jak najbardziej mieści się masa 1900gram ze sterami FSA - bo tyle mi wyszło na wadze. I mnie taka masa do dziś boli, bo jak na ściganta z końca XXw. to jednak dużo - szczególnie w porównaniu z masą katalogową, którą się rozochociłem przed zakupem, nie mając punktu odniesienia do realnej masy.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#44
Zdaję sobie z tego softaila sprawę - co nie zmienia faktu, że masa mnie boli.
Wyjściem z tej sytuacji było dla mnie zbudowanie roweru, który z założenia nie miał być lekki - liczyło się to, co lubię najbardziej, a masa odeszła na dalszy plan. Dlatego trafiły tam Magury, Bomber itp. W takiej konfiguracji dla mnie rower jest rewelacyjny - i jakoś się z nim przeprosiłem. Natomiast rolę super lekkiego ścigacza, jeśli mam ochotę na takim poszaleć, przejął Wheeler - który na starcie ma trudne do nadrobienia pół kilo przewagi nad Scottem, przy bardzo fajnie tłumiącej ramie tytanowej.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#45
na objazd trasy tegorocznego zlotu wziąłem dziś najbardziej współczesny z moich rowerów (jako jedyny w zasadzie ma licznik :-))
No i przy okazji zdałem sobie sprawę, że aby zrobić na prawdę lekki rower z endorfiny musiałbym przełożyć z 2005tki 90% sprzętu (czyli ją rozebrać, czego nie chcę) lub wyłożyć masę siana na sprzęt podobny wagowo (na co mnie nie stać)

Impas... jednocześnie wyjściem z niego nie będzie położenie ramy E. na rok i dozbieranie części - to nie kolejna stalówka którą znam - to coś innego na czym już chciałbym jeździć

Postanowiłem więc wrzucić w E. na razie to co się po domu wala nie użyte i jeździć Oczywiście bez obaw - nie zostanie obwieszona Tourneyem, ale też ładu i składu to co się w niej znajdzie na początku mieć nie będzie
Kolega Smolar zaraz skomentuje że retro-śmietnik czy cuś ;-), ale pal sześć - z czasem i kasą będę ujednolicać i dążyć do założeń pierwotnych

No to się rozpisałem, a zdjęcia i tak mi nie wyszły :-(
w każdym razie do roweru wróciła na razie Judyta XC - ciężka, ale działa fajnie Założyłem "nowe" stery (WCSydo kompletu pod kierę) i dawno już zakupione z myślą o E. FD-M901 na 34,9 z górnym ciągiem :-)
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA

#47
skolioza pisze:
Impas... jednocześnie wyjściem z niego nie będzie położenie ramy E. na rok i dozbieranie części - to nie kolejna stalówka którą znam - to coś innego na czym już chciałbym jeździć

Postanowiłem więc wrzucić w E. na razie to co się po domu wala nie użyte i jeździć Oczywiście bez obaw - nie zostanie obwieszona Tourneyem, ale też ładu i składu to co się w niej znajdzie na początku mieć nie będzie
Kolega Smolar zaraz skomentuje że retro-śmietnik czy cuś ;-), ale pal sześć - z czasem i kasą będę ujednolicać i dążyć do założeń pierwotnych
No i bardzo dobrze. Ja często tak robię a zmieniam części później w miarę możliwości. Zresztą, gdyby każdy od razu budował odpicowaną maszynę to nudno byłoby na forum a tak to jest ruch w interesie. Mój Wicked zaczynał jako singlespeed z nowszymi szpejami a mialem przy tym taką radochę z jazdy jak nigdy.

#50
122g o ile dobrze pamietam
116g chyba
1700g jak dobrze pamietam

oj panowie!!!!!
na urodziny Szefa trzeba zrobic "sciepe" i porzadna wage kupic.....najlepiej amerykanska :roll:

a tak na powaznie 900 jakby stworzona do tej ramki
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#51
waga nic nie da jak pamięć zawodzi :lol:
900 teoretycznie za stare do tej ramy, ale jakoś tak automatycznie pomyślałem właśnie o niej a nie o 953 ;-)
z resztą - ciekawostka Endorfina prawdopodobnie nie przyjmuje top-swingów W żadnej seryjnie prezentowanej E. nie bylo założonej takiej przerzutki Nawet wersje na M950 zubożane były przodem M738 (w czasach, kiedy nie było jeszcze down-swinga szaraka, czyli 953)
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA

#52
skolioza pisze:miski wybite - i rama zawisła niczym Janosik za poślednie ziobro

moja tyle bez lakieru ważyła :evil:

jeszcze jedno , jaką masz średnicę sztycy ??
Ostatnio zmieniony 2012-04-27, 21:12 przez himayer, łącznie zmieniany 1 raz.

#53
skolioza pisze:900 teoretycznie za stare do tej ramy
racja ......ale kolorystycznie rewelacja
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#54
Mi jakoś ten m900 tu nie leży. 1998 to już wyraźnie era szarego XTRa - szybciej bym tu widział m953 niż 900. No chyba, że koncepcja zakłada montaż najlżejszych komponentów, a rocznik ramy schodzi na drugi plan?

Edyta:
No i się późniłem z komentarzem - już wszystko zostało wyjaśnione, zanim napisałem posta :)
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#55
powiem tak - m901 było uwzględniane w koncepcji wagowej i zakupione już jakiś czas temu, a spójność rocznikowa schodziła przy tym projekcie od zawsze na II plan (czarny WCS to rok 2001 na przykład, czyli taki sam rozstrzał jak do 95 i 901)

choć przyznam, że chyba robię się estetą, bo w oczy nieco razi mnie odstający od korby wózek ;-)
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA

#56
skolioza pisze: ciekawostka Endorfina prawdopodobnie nie przyjmuje top-swingów W żadnej seryjnie prezentowanej E. nie bylo założonej takiej przerzutki Nawet wersje na M950 zubożane były przodem M738 (w czasach, kiedy nie było jeszcze down-swinga szaraka, czyli 953)
Dlaczego miałaby nie przyjmować? Rura się poszerza do dołu?
--
Cypis