Wpadł mi w ręce jeden z ostatnich rowerów wytworzonych przez FC już w końcówce 99 sądząc po numerze seryjnym, zanim ostatecznie zamknęły się drzwi wytwórni. Powinien być cały na M952 ale będzie na mieszance XTR 952/960/Dura Ace 7700. Zamiast SID-a Duke Race. Przy mojej wadze 85 kg ta opcja wydaje się bardziej sensowna więc przełknąłem te extra 200 gram. Na razie tyle, czekam na napływ gotówki żeby doskładać resztę.
![Obrazek](http://img252.imageshack.us/img252/7182/dsc0165go.jpg)
![Obrazek](http://img707.imageshack.us/img707/259/dsc0167sm.jpg)
![Obrazek](http://img69.imageshack.us/img69/45/dsc0169wu.jpg)
![Obrazek](http://img580.imageshack.us/img580/8675/dsc0170ff.jpg)
A tak to ma mniej więcej wyglądać:
Ti Fat - 1410g
RS Duke Race ~ 1550g
XTR M952 shift - 260g
Kaseta 7700 - 160g
RD 7700 - 195g
FD M960 - 130g
Hamulce XTR M951 - 404g
AEST Levers - 60 g
Mostek Controltech 90mm - 120g
Handlebar MT ZOOM - 85g
Crossmax ~ 1600
Cont. Tubes x2 - 100g
Kenda Klimax x2 - 700g
Thomson 330 - 230g
Flite - 220g
Ch. King Heads - 125g
KMC X9 SL Ti - 240g
AEST QR - 50g
Cranks M960 - 600g
KCNC grips - 18g
BB bearings ~ 100g
XT pedals ~ 350g
Czyli jakieś 8700 gram bez pancerzy i ekstra śrubek ale specyfikacja może się nieco zmienić