#31
YvesMoi pisze:chcę pozostać przy specu bo uważam, że daje duże pole do kombinowania, a poza tym fajnie mi się na nim jeździ. jeszcze nie czułem takiego komfortu jak na stalowej ramie i w takim rozmiarze. kolor tez mnie urzekł i nie odpuszczę mu szybko
hehe - ja się do sprzętu raczej przywiązuję, więc to że masz drugi rok tę samą ramę to dla mnie żadna ujma :-)
Z resztą pokazałeś ze na tej samej ramie można zaprezentować zupełnie różne maszyny - bardzo mi się ten rozwój, ewolucja podoba!
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA

#32
zimny pisze:opisalbys krok po kroku technologie malowania jaka zastosowales?
korbę kupiłem już po piaskowaniu, w okolicach śrub był jakiś nalot więc lekko papierem zeszlifowałem bo pierwsza wersja miała być do anodowania. lecz ten zabieg wymagał innego przygotowania, a mianowicie szkiełkowania zewnętrznej powierzchni. terminy i dostępność tego rodzaju usług, oraz wachlarz kolorów totalnie mnie odstraszyły, w ogóle pominąłem bydgoskie zakłady galwanizacyjne gdzie taki mały klient jest jak robaczek do rozdeptania. jedyna fajna oferta pojawiła się w warszawie 70pln z przygotowaniem i położeniem anody, ale kolory tylko czarny i ciemne odcienie brązu i zieleni. podobno te kolory nadają się najlepiej do powlekania powierzchni zewnętrznych....np rynien i okuć drzwiowych :/ zbyt ponuro myślę sobie
więc i tak oddawałem swoją ramę rometa do malowania w zwykłej lakierni proszkowej więc czemu nie dorzucić i korby. i co? w dwa dni zrobili, ale ja dałem ciała i oni dali ciała.
ja bo niedbale zabezpieczyłem gwinty do mocowania tulejek i śrub do młynka, a oni bo na elementach widać ślady po wieszaniu na jakieś haczyki czy lineczki. co prawda takie malowanie nadaje się na ramę i to nie na taką zdobioną z mufami tylko na zwykłą, prostą jak cep. ta gruba warstwa podkładu, lakieru i bezbarwnej powłoki równa wszystko z ziemią, tzn zanikają specyficzne dla danej części wypukłości. potem spasować koronkę na takim pająku tez jest trudno bo trochę przeszkadzają nadwyżki materiału. zapraszam do tematu z moim rometowym singlem, gdzie też szykuje się wiele zmian :)

aaa ogólnie miałem pisać o technologi :) a technologia była taka, że jak wkładali ramę i korbę do pieca to były koloru białego. potem po godzinie wypiekania nabrały kolorków. to chyba w takim razie technologia "na piekarza"
Obrazek

>>KLIKNIJ PO WIĘCEJ!!<<

#34
rowerek miał już kilka wypadów i na razie widelec JUDY SL oraz inne żółte graty czekają w kolejce bo teraz czas na p-bone'a :)
25mm niżej, 171 g. lżej i na podjazdach o wiele szybciej. tego mi brakowało.
wracając jeszcze do wrażeń z jazdy to oponki spisują się znakomicie, wręcz zaskoczyły mnie swoimi możliwościami na podjazdach - są mega przyczepne, na asfalcie wiadomo jak to slicki, a w pasku to jakoś się kulają.

a tutaj focie z nowym widłem (oglądamy zgodnie z ruchem zegara) - https://picasaweb.google.com/MrsMoiYves ... 2969491362
Obrazek

>>KLIKNIJ PO WIĘCEJ!!<<

#37
Piotr pisze:czerwony widelec był lepszy , ładniej to sie prezentowało , no nie powiem o szmaciurze na rowerku ah :mrgreen:
no co ty, z tym prostym widelcem jest ładniej, tak sportowo i wogóle :) a szmata to moja klasyczna pelerynka do prezentacji nowych rowerków

focker, a ten mostek to fajna rzecz ale za dłuuugaśny :/
Obrazek

>>KLIKNIJ PO WIĘCEJ!!<<

#41
skolioza pisze: a może by tak z P2spróbować jak lubisz proste sztućce, albo z jakim Tange?
nie ma sprawy, tylko czekam na jakąś ofiarę i mogę eksperymentować. z tym, że tutaj by pasował tylko widelec w jednym z 3 kolorów - czarny, czerwony i żółty (mam pod ten kolor trochę gratów). inne kolory wymagałyby zmiany koncepcji.
Obrazek

>>KLIKNIJ PO WIĘCEJ!!<<

#42
no i w końcu pora na żółte graty:
judy sl z tytanowymi piwotami i śrubami oraz czerwoną podkową od judy dh, nowe rogasie roox litehorns, gumy na manetki neos i piękna turbinka :)
poza tym spec dostał lekką kierę roox dbs, karbonowo-alu mostek z tytanowymi śrubkami, rd m900 z alu śrubami, pedały m747, super lekkie kable. reszta bez zmian...
w tygodniu dostanę jeszcze sztycę roox'a w rozmiarze 30.4, będzie bez cofnięcia tak jak ma race face xy więc będę polował na jakiś mostek roox'a 100/110mm bo obecnie mam 90mm

GALERIA - https://picasaweb.google.com/1150353714 ... iepien2011

yo!
Obrazek

>>KLIKNIJ PO WIĘCEJ!!<<

#53
no to tutaj też się cos ruszy.
rower dostanie inny mostek, kierownicę, nowe manetki oraz co najważniejsze - sztywny wideł :)
w tym sezonie stawiam na rowerki bez amortyzacji oraz pozbywam się rogów, ma być hardkorowo i kolorowo!poszukuje również żółtego mostka roox, albo chętnie wymienię się nawet z dopłatą z mojej strony na przednią zółtą klapke na dwie śruby od danny's stem, ja oferuję czerwoną IDEAŁ

Obrazek
Obrazek

>>KLIKNIJ PO WIĘCEJ!!<<

#59
Kiedyś Paola Pezzo bujała się w butach Norhwave, gdzie oryginalnie jeden był żółty, a drugi czerwony. Nawet robiła w takich za czerwonego kapturka w reklamie Northwave:
http://promociclos.blogspot.com/2009/11 ... ave.html?z
Te by się dopiero nadały.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
cron