a dętki jakie?
jak nie od Toma to podsyłam link:
http://www.bike-arena.pl/index.php?k27, ... 51,ritchey
#152
Dętki Toma się też kupi, wiadomo
Drobny, acz istotny update:
Progrypne te klamki nie są, niestety, tak wygodne jak zwykłe logici Ritchey'a, które były tam poprzednio, bo w ramach walki z wagą wycieniowano chwyt, moim zdaniem za bardzo, daje po paluchach przez to. Ale co tam
Drobny, acz istotny update:
Progrypne te klamki nie są, niestety, tak wygodne jak zwykłe logici Ritchey'a, które były tam poprzednio, bo w ramach walki z wagą wycieniowano chwyt, moim zdaniem za bardzo, daje po paluchach przez to. Ale co tam
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/
#153
Niemożliwe jednak nie istnieje.
Spec dostał wymarzoną sztycę Toma bez przelotki (czyli 30.4), i to NOS. Plus fajne siodełko Ritchey Vector Viscount, NOS takoż.
No, czyli wszystko jest, w zasadzie, ino te dętki jeszcze...
Spec dostał wymarzoną sztycę Toma bez przelotki (czyli 30.4), i to NOS. Plus fajne siodełko Ritchey Vector Viscount, NOS takoż.
No, czyli wszystko jest, w zasadzie, ino te dętki jeszcze...
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/
#156
Aldku: gratuluję wytrwałości :) Efekt (prawie) końcowy - rewelacja! Przebrnąłem właśnie przez wszystkie 11 stron tego tematu - muszę przyznać, że mnie mocno wciągnęło :) Piękna maszyna...
#157
E tam zjazdowo, dzieciom zawsze się tak siodełka ustawia, jak będzie narzekanie, to się potem lekko podniesie. Ale skos musi być.
Sachs new success jest na liście potencjalnych modyfikacji, ale z tym czarno-srebrnym lx/xt nie wygląda źle, mi się przynajmniej podoba.
Na półce jest też future shock od fockera po dokonanym przez niego osobiście serwisie, jedynym mankamentem jest rozbite gniazdo piwota, trza nagwintować i większy piwot u niusia obstalować, albo chociaż pierścionek wkleić, ino że czasu brak, czasu brak...
Sachs new success jest na liście potencjalnych modyfikacji, ale z tym czarno-srebrnym lx/xt nie wygląda źle, mi się przynajmniej podoba.
Na półce jest też future shock od fockera po dokonanym przez niego osobiście serwisie, jedynym mankamentem jest rozbite gniazdo piwota, trza nagwintować i większy piwot u niusia obstalować, albo chociaż pierścionek wkleić, ino że czasu brak, czasu brak...
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/
#158
Aldek, ja nie mówie że wygląda źle - ale do takiej fury jakoś tak właśnie bardziej by pasowały takie mniej pospolite komponenty
#159
– Tata, a nie dałoby rady do speca założyć amortyzatora? Bianka ma, i fajnie mi się jeździło – zagaiła dziś rano Agata...
Jasne, że by dało. W zasadzie, od dawna był taki plan, by umieścić tam speca fiuczer szoka. No, ale spec jeszcze w kawałkach, więc przyszła pora na marzoka xc-700. Jest srebrny, ma czarno-czerwone napisy, jest retro. I jest piękny.
Agata testuje canti&klamy toma, skid jak ta lala, aż się guma pali
– Nie, no, fajny – orzekła mała Kacha, która właśnie dzisiaj miała wielkie rowerowe święto, bo pierwszy raz w życiu wsiadła na rower z kołami 24 cale (miejska damka maxim czy coś tam takiego, z niziutkim przekrokiem), i ani razu nie rymsła. No, ale na speca jednak nie pozwoliliśmy jej wsiąść.
Ogólnie, to po pierwszych jazdach i zjazdach Agata jest zachwycona. Spec nawet wrócił do Grodziska, i będzie zadawał szyku po tamtejszym bruku.
– Iiii, amortyzator? Obciach, taki ciężki – wydeła pogardliwie wargi średnia moja córka, Nika. Ale ona, wiadomo, raczej wyrośnie w jakieś ostre albo kurierka, bo nie lubi, żeby rower się jej giął.
No i ma trochę racji. Jakieś pół kilo przybyło, bo to marcok z pancerrurą stalową, niestety, więc jakby kto miał alu do tego modela pasujące, to bierzemy
Ot, co.
Jasne, że by dało. W zasadzie, od dawna był taki plan, by umieścić tam speca fiuczer szoka. No, ale spec jeszcze w kawałkach, więc przyszła pora na marzoka xc-700. Jest srebrny, ma czarno-czerwone napisy, jest retro. I jest piękny.
Agata testuje canti&klamy toma, skid jak ta lala, aż się guma pali
– Nie, no, fajny – orzekła mała Kacha, która właśnie dzisiaj miała wielkie rowerowe święto, bo pierwszy raz w życiu wsiadła na rower z kołami 24 cale (miejska damka maxim czy coś tam takiego, z niziutkim przekrokiem), i ani razu nie rymsła. No, ale na speca jednak nie pozwoliliśmy jej wsiąść.
Ogólnie, to po pierwszych jazdach i zjazdach Agata jest zachwycona. Spec nawet wrócił do Grodziska, i będzie zadawał szyku po tamtejszym bruku.
– Iiii, amortyzator? Obciach, taki ciężki – wydeła pogardliwie wargi średnia moja córka, Nika. Ale ona, wiadomo, raczej wyrośnie w jakieś ostre albo kurierka, bo nie lubi, żeby rower się jej giął.
No i ma trochę racji. Jakieś pół kilo przybyło, bo to marcok z pancerrurą stalową, niestety, więc jakby kto miał alu do tego modela pasujące, to bierzemy
Ot, co.
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/
#160
A jak brałeś go ode mnie to była alu rura ale żeś sobie zażyczył ciężarową stalową co miała z metr.:)
Lodzermensch
#161
Spec ze stalową rurą będzie 200gr. lżejszy niż ten Marzok, więc docelowo nie powinno być tak źle.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#162
pięknie pięknie
pocieszę Cię że jak miałem alu rurę w mojej 700ce to miała takie grube ścianki, ze wątpię żeby była wiele lżejsza od stalowej (z biedą w rurę 1 1/8" właziła calowa gwiazdka )
pocieszę Cię że jak miałem alu rurę w mojej 700ce to miała takie grube ścianki, ze wątpię żeby była wiele lżejsza od stalowej (z biedą w rurę 1 1/8" właziła calowa gwiazdka )
#163
Też mam alu rurę grubościenną i z ciekawości zważyłem:
alu - dł 187mm 150gr z gwiazdką
stal - dł 161mm 181gr bez gwiazdki
alu - dł 187mm 150gr z gwiazdką
stal - dł 161mm 181gr bez gwiazdki
#164
No to faktycznie, nie ma co się sadzić na tę alu rurę.
Czekamy na fiuczreszoka, a na razie, niech żyje marcok!
Czekamy na fiuczreszoka, a na razie, niech żyje marcok!
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/
#165
No i fiuczerszoka się nie doczekacie. Marcok zostaje.
Pora już podsumować najdłuższy wątek na retromtb.pl, i zaprezentować "Tribute to Tom R." Specialized Rockhopper 1998 w pełnej krasie.
Najpierw zagaję o nowinkach. Idąc za mądrą radą nieocenionego Ojca Dyrektora, zmieniłem skrzynię biegów na saksa. Małej byłem wiary, upierałem się przy tym szimano lx z tyłu, i xt z fronta, bo ładne było, czarno-srebrne, delikatne. Zgrzeszyłem Ojcze – bo saks to jednak jest saks. Po pierwsze, niebanalnie wygląda, co zresztą było tu podnoszone, ale jeszcze, co dla mnie, miłośnika rowerów w ruchu, stokroć ważniejsze – saks działa o wiele lepiej, niż to całe szimano. Ono leniwe jakieś było, choć obie zmieniarki nowiutkie, to jakieś ospałe z tymi ritchejowskimi neosami, nawet na xtr-owskich linkach robiło to łachę jakąś przy zmienianiu, jak sprzedawczyni w gieesie, niby da, ale to trwa...
Teraz jest kop jak trza, nawet dziewiąty bieg wchodzi śpiewająco. Podmienia je neos z tyłu, i new saksess od przoda, gwoli ścisłości.
Ale co ja tam gadam, patrzajta ludzie:
Awers:
i rewers:
Skrzynia biegów
Tylny wał, czyli stary neos. Ciężki jak młot, ale szybki jak kot
Oraz widok od środka:
Na koniec zaprezentuje się marcok w łaskawym świetle tego grudnia:
Łaknącym sprzętowej specyfikacji łaskawie zaśpiewam: tu Tom, tam Tom...
Jeśli kto jest ciekawy bardziej detalicznych widoków, to kilka najnowszych zdjęć można w trybie full screen (wymagany ten cholerny flash, naciskacie kwadracik ze strzałką w oknie prezentacji ) obejrzeć sobie tutaj: http://rpk.ehost.pl/forpentax/TTR_show/
I to by było na tyle, gdyby nie jedna mała rzecz.
Będą jeszcze gripy Toma do gripsziftów, czyli krótsze
Ot, co.
Pora już podsumować najdłuższy wątek na retromtb.pl, i zaprezentować "Tribute to Tom R." Specialized Rockhopper 1998 w pełnej krasie.
Najpierw zagaję o nowinkach. Idąc za mądrą radą nieocenionego Ojca Dyrektora, zmieniłem skrzynię biegów na saksa. Małej byłem wiary, upierałem się przy tym szimano lx z tyłu, i xt z fronta, bo ładne było, czarno-srebrne, delikatne. Zgrzeszyłem Ojcze – bo saks to jednak jest saks. Po pierwsze, niebanalnie wygląda, co zresztą było tu podnoszone, ale jeszcze, co dla mnie, miłośnika rowerów w ruchu, stokroć ważniejsze – saks działa o wiele lepiej, niż to całe szimano. Ono leniwe jakieś było, choć obie zmieniarki nowiutkie, to jakieś ospałe z tymi ritchejowskimi neosami, nawet na xtr-owskich linkach robiło to łachę jakąś przy zmienianiu, jak sprzedawczyni w gieesie, niby da, ale to trwa...
Teraz jest kop jak trza, nawet dziewiąty bieg wchodzi śpiewająco. Podmienia je neos z tyłu, i new saksess od przoda, gwoli ścisłości.
Ale co ja tam gadam, patrzajta ludzie:
Awers:
i rewers:
Skrzynia biegów
Tylny wał, czyli stary neos. Ciężki jak młot, ale szybki jak kot
Oraz widok od środka:
Na koniec zaprezentuje się marcok w łaskawym świetle tego grudnia:
Łaknącym sprzętowej specyfikacji łaskawie zaśpiewam: tu Tom, tam Tom...
Jeśli kto jest ciekawy bardziej detalicznych widoków, to kilka najnowszych zdjęć można w trybie full screen (wymagany ten cholerny flash, naciskacie kwadracik ze strzałką w oknie prezentacji ) obejrzeć sobie tutaj: http://rpk.ehost.pl/forpentax/TTR_show/
I to by było na tyle, gdyby nie jedna mała rzecz.
Będą jeszcze gripy Toma do gripsziftów, czyli krótsze
Ot, co.
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/
#166
No cóż... Sachsa nie przerabiałem pod kątem działania, ale Cię na niego namawiałem ze wg na styl Fajnie że przy okazji zyskałeś na pracy!
#167
I to by było na tyle, gdyby nie jedna mała rzecz.
Będą jeszcze gripy Toma do gripsziftów, czyli krótsze
Super historia super "furka"
gratuluje pomyslu i podziwiam za upor
a teraz z innej beczki (mam nadzieje ze mi sie nie dostanie bo to chyba nie miejsce na te tematy),ale..............przysiegam robie to bezinteresownie tylko ze wzgledu na chec pomocy.......... mam mozliwosc kupna NOS " manetek " Ritchey sachs 2-3 na 9 wraz z orginalnymi gripami Ritchey made in usa plus linki .moge to nawet wyslac za darmo ze skandynawii jesli cos takiego Cie wogole interesuje.podkreslam ze naprawde robie to bezinteresownie (jakby cos to na PM)
pozdrawiam
Marcin
Będą jeszcze gripy Toma do gripsziftów, czyli krótsze
Super historia super "furka"
gratuluje pomyslu i podziwiam za upor
a teraz z innej beczki (mam nadzieje ze mi sie nie dostanie bo to chyba nie miejsce na te tematy),ale..............przysiegam robie to bezinteresownie tylko ze wzgledu na chec pomocy.......... mam mozliwosc kupna NOS " manetek " Ritchey sachs 2-3 na 9 wraz z orginalnymi gripami Ritchey made in usa plus linki .moge to nawet wyslac za darmo ze skandynawii jesli cos takiego Cie wogole interesuje.podkreslam ze naprawde robie to bezinteresownie (jakby cos to na PM)
pozdrawiam
Marcin
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
#168
ładny klasyczny wygląd i nietuzinkowe części. fajnie, że nie ma shimano :]
a czy na rogi jest jakaś szansa żeby były bardziej retro? bo klasyka to przecież rogi gięte lekko...
a czy na rogi jest jakaś szansa żeby były bardziej retro? bo klasyka to przecież rogi gięte lekko...
#169
Gięte nie pasują mi do koncepcji, muszą być proste, króciutkie.
Ale, rzecz jasna, masz rację. Proste rogi pojawiły się w katalogu Toma gdzieś koło 99 r., rama zaś jest z 98, większość części – 96/97. Nawet przyłożyłem gięte, to mała ramka, dziecięcy rozmiar, i z tymi rogami traciła optycznie, dziwadło rogate się robiło. Jeśli więc rogi - to tylko takie.
-> Marcin, pewnie że interesuje, ale do końca roku mam bana na rowerowe zakupy.
Czy to, o czym mówisz, jest to tzw. "2x9 conversion set"? W pudełku? Bo jeśli tak, to powinna tam być jeszcze zębata 33-zębna na tył, no i święty Graal, czyli nakrętka do kasety
Ale, rzecz jasna, masz rację. Proste rogi pojawiły się w katalogu Toma gdzieś koło 99 r., rama zaś jest z 98, większość części – 96/97. Nawet przyłożyłem gięte, to mała ramka, dziecięcy rozmiar, i z tymi rogami traciła optycznie, dziwadło rogate się robiło. Jeśli więc rogi - to tylko takie.
-> Marcin, pewnie że interesuje, ale do końca roku mam bana na rowerowe zakupy.
Czy to, o czym mówisz, jest to tzw. "2x9 conversion set"? W pudełku? Bo jeśli tak, to powinna tam być jeszcze zębata 33-zębna na tył, no i święty Graal, czyli nakrętka do kasety
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/
#170
dodatkowej (9) zebatki jak i nakretki do kasety nie ma .
wysle Ci na pm link do strony z zdjeciem i cena ,na moje oko wyglada to na niekompletny "2/9 conversion set" ,ale najlepiej jak sam ocenisz
pozdrawiam
wysle Ci na pm link do strony z zdjeciem i cena ,na moje oko wyglada to na niekompletny "2/9 conversion set" ,ale najlepiej jak sam ocenisz
pozdrawiam
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie