3 x Pro Flex

#1
Witajcie.
Jakiś czas nie pojawiałem się tutaj, lecz entuzjazm nie opadł. Przedstawiam Wam trzy rowery Pro Flex. Dwa modele 856 i jeden 857. Dzisiaj bardziej ogólnie.

Pierwszy 855 jest kompletnie ubrany w grupę STX RC. Jedynie piasty to Deore LX z tego względu, że koła na obręczach Mavic 217 zastąpiłem Vuealtami z oponami Michelin Wild Gripper.

Drugi 855 jest z kolei na podzespołach Deore XT. Posiada karbonową kierownicę oraz rogi BBB. Koła to Bontrager Mustang. Korba Coda. Opony IRC.

Trzeci to 857. Również wyposażony w podzespoły Deore XT. Tylny wahacz wykonany z karbonu. Obręcze Van Tuyl

Nie są one jeszcze gotowe w stopniu, który mnie zadawala więc ciągle coś poprawiam w chwilach wolnych od poprawiania innych rowerów. :)
Załączniki
119122072_647240505928468_3359038982236780540_n.jpg
119121122_2292710710852665_8466484669780889974_n.jpg
119131927_338408527515771_8757678762316189447_n.jpg
119236682_626348118027418_493097267109112243_n.jpg
119177153_326948118422233_8507686077556068370_n.jpg
119137000_250465846153849_5367401705278598673_n.jpg
118934824_4660723673945458_8594614358067994809_n.jpg
119123016_2826137244342498_3877896162592312503_n.jpg
119137000_250465846153849_5367401705278598673_n.jpg

Re: 3 x Pro Flex

#8
W tym z cantami to jest to bl-m739 ale to to samo. Jak dla mnie to skuteczność i sposób hamowania jest ok. Nie widzę jakiejś przepaści pomiędzy tym zestawem a vałkach xt czy Magurach. Co do widelca to nie jest on carbonowy i nie mam elektroniki. Poluje jeszcze na dwa widelce. Właśnie ten carbonowy i Noleen. Tak naprawdę jeśli dobrze się przyjżeć to każda z tych ram się różni a 857 jest na rurkach Easton Custom. Tak samo jest z widelcami. Każdy z nich ma trochę inną konstrukcje.
Załączniki
IMG_20200912_124418.jpg
IMG_20200912_124407.jpg
IMG_20200912_124355.jpg

Re: 3 x Pro Flex

#10
Obrazek
Wykrakałeś. Pojawił się nawet piąty. :) Troszkę inny ale Proflex. W każdym z nich pojawiły się zmiany, które przedstawię w niedługim czasie. Dzisiaj tylko o jednym. Dostał carbonowy widelec, sztyce, kierownicę oraz rogi. Koła na obręczach Sunrims oraz piastach XT. Na montaż czeka amortyzator z elektronicznym sterowaniem. Więcej niebawem.
Załączniki
received_267365691887825.jpeg
received_1647909532071352.jpeg
received_2100887223383963.jpeg
received_434058714599698.jpeg
received_2604859216325865.jpeg
received_207110861383612.jpeg
received_283959843496431.jpeg
received_1486593888362327.jpeg
received_952378752208281.jpeg

Re: 3 x Pro Flex

#16
Poczyniłem pewne zmiany w trzech rowerach. Coś mi nie do końca pasowało. Teraz w mojej opinii jest lepiej. Jeden dostał)ł nowe nowe opony Tioga, przeżutkę XT oraz linki i pancerze. Drugi dostał w pełni czarne koła i nowe opony. Trzeci natomiast dostał koła z oponami z drugiego oraz inne siodełko. Zniknęły też z niego fioletowe anody. Oto efekty.
Załączniki
received_1059124464891371.jpeg
received_863006261241841.jpeg
received_290553992662976.jpeg
received_1525397434490168.jpeg
received_650901039211813.jpeg
received_466203551282541.jpeg

Re: 3 x Pro Flex

#19
Mnie tez cos nie do końca... Możesz sprecyzować o które chodzi? Żółty mostek jak dla mnie ok. Mostek z napisem vector jest integralną częścią widelca a kierownica jest oryginalna. Ten btwin i kiera napewno wyleci. A ten z mostkiem Girvina powinien mieć niżej kierownice. A jakie jest Twoje zdanie? Pozdrawiam

Re: 3 x Pro Flex

#20
Pierwszy karbonowy, extra, oprocz tej oplywowej sztycy.
Drugi, hmmmm, z mostkiem girvina, zmienilbym w nim kierownice, na prosta.
Trzeci, w nim girvin wyglada masywnie jak zjazdowy, ale chyba tez uspokoilbym go jakims ciut dluzszym mostkiem i prosta kierownica, oba srebrne.
😁😁😁