czasem się zastanawiam . . ale krótko to trwa . . .dlaczego firmy tak sobie komplikują życie, ile trzeba czasu spędzić na tym aby zamiast prostych rzeczy robić skomplikowane . . . jak wiele trzeba spierd....ć żeby coś działało . . .
Kulki, wałeczki, w pierony niestandardowych szpejów, jak się rozsypie to płacz albo bul krocie . . . a kiedyś było tak proste wszystko . .
#122
Straszny jest w serwisie ten suport, raz miałem i masakra. Później już poszli po rozum do głowy i zrobili zintegrowany jak należy.
Lodzermensch
#123
nie tylko Ty miałeś na nią chrapkęRetromen pisze:Gdybym suport od K2 dał rade odkrecić ta korba miala by innego wlasciciela ,ale dobrze tez trafila;)
#124
Fakt, ale zabawa fajna purysci zauwaza odrazu ze lancuch jest za krotki, musze sprawdzic czy nowy bedzie dzialal, jesli nie to poszukam jakiejs zdrowej uzywkicorrado1111 pisze:Straszny jest w serwisie ten suport, raz miałem i masakra. Później już poszli po rozum do głowy i zrobili zintegrowany jak należy.
Niestety sam wklad przez swoja budowe ledwo mija sie z wahaczem
#125
Łańcuch ustawiasz na dużej z przodu i na najmiejszej z tyłu i kółeczka przerzutki tył powinny być w pionie i pokrywać się osiami prostopadle od poziomu.
#126
Można tak jak Piotr pisze, ja mam łatwiejszą ( niewiele, ale jednak - łańcuch mniej napięty ), mianowicie z przodu mała z tyłu mała i łańcuch 1-2 cm od górnego kółeczka przerzutki tylnej, czyli dość blisko. W zależności od wielkości zębatek w napędach 3x8 ( 3x9 ) moga być minimaln różnice, ale prawie zawsze jest przy blacie/oś pionowo wózek :
Metodę najbardziej popularną ( w zasadzie jedyna do znalezienia na szybko w necie, czyli z przodu największa + z tyłu największa, łańcuch poprowadzony poza przerzutką tylną, napiąć plus jedno ogniwo uważam za najmniej sensowną )
Metodę najbardziej popularną ( w zasadzie jedyna do znalezienia na szybko w necie, czyli z przodu największa + z tyłu największa, łańcuch poprowadzony poza przerzutką tylną, napiąć plus jedno ogniwo uważam za najmniej sensowną )
#127
Ta metoda sprawdza się, jeśli z tyłu masz zębatkę większą niż 32T oraz blat z przodu 44 i więcej - bo wtedy zawsze masz pewność, że nawet przy maksymalnym przekoszeniu nie braknie łańcucha. Zaraz będzie pierdolamento, że nie można przekaszać łańcucha - ale niech rzuci kamieniem ten, komu się nigdy nie zdarzyło.Metodę najbardziej popularną ( w zasadzie jedyna do znalezienia na szybko w necie, czyli z przodu największa + z tyłu największa, łańcuch poprowadzony poza przerzutką tylną, napiąć plus jedno ogniwo uważam za najmniej sensowną )
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#128
1 nie wolno przekaszać łańcucha i naucz się tego raz w życiu jeśli mamy napęd 3 blatowy z przodu to na pewno.
2. przedstawiłem system którym robię od kilkudziesieciu lat szosówki i mtb.
W przypadku napędów ekstremalnych długość dobiera się indywidualnie, zwłaszcza w dh czy enduro, przy 2 blatach, bo są tam małe i napięcie łańcucha sprawdza się w każdych kombinacjach aby łańcuch nie spier . . .. ł gdzieś po drodze, ale to wyjątek.
Ale. . . każdy ma swoją filozofie i każdy robi se co chce.
Jakoś dziwnym trafem ustawiałem na blatach z tyłu do 23 , do 28 i nawet do 34, qźwa nawet w szosówce za 30 kafli i nie widzę różnicy tak ma być, tylko ze trzeba zauważyć żeby komponenty np przerzutka tył była kompatybilna z systemem i cały napęd był ze sobą kompatybilny.
2. przedstawiłem system którym robię od kilkudziesieciu lat szosówki i mtb.
W przypadku napędów ekstremalnych długość dobiera się indywidualnie, zwłaszcza w dh czy enduro, przy 2 blatach, bo są tam małe i napięcie łańcucha sprawdza się w każdych kombinacjach aby łańcuch nie spier . . .. ł gdzieś po drodze, ale to wyjątek.
Ale. . . każdy ma swoją filozofie i każdy robi se co chce.
Jakoś dziwnym trafem ustawiałem na blatach z tyłu do 23 , do 28 i nawet do 34, qźwa nawet w szosówce za 30 kafli i nie widzę różnicy tak ma być, tylko ze trzeba zauważyć żeby komponenty np przerzutka tył była kompatybilna z systemem i cały napęd był ze sobą kompatybilny.
#135
Na zdjeciu jest rower wiszacy na haku, czyli wszystko w porzadkuPiotr pisze: mi wyświetla foto w poprzek.
#136
Poziomo nie mogłeś powiesić?2ass pisze:Na zdjeciu jest rower wiszacy na haku, czyli wszystko w porzadkuPiotr pisze: mi wyświetla foto w poprzek.
Lodzermensch
#137
Kurcze w sumie moglemcorrado1111 pisze:Poziomo nie mogłeś powiesić?2ass pisze:Na zdjeciu jest rower wiszacy na haku, czyli wszystko w porzadkuPiotr pisze: mi wyświetla foto w poprzek.
#138
Super to wygląda. A jaka ładna RD
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900
#141
Tylko drobna renowacja i będą dobrze wyglądać.
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900
#143
Masz rację.
Do Cannona powinny iść klamoty dla niego dedykowane.
Tyle że te Octopusy o wiele ciężej znaleźć w przyzwoitym stanie niż pospolite XT.
#145
Rozebrane, niestety korpusow nie chce mi sie czyscic, bo jest duzo lepkiego smaru w nich, po nowym roku w pracy wrzuce do myjki
#148
Wpadnij na Chojny2ass pisze:Ejj no, wpadne w kompleksycorrado1111 pisze:Nie uznajemy na tym forum półśrodków.
Lodzermensch
Re: Cannondale SuperV700 97r - 2ass
#150Hmmm srednio to wyglada, lakier blyszczy jak olejna farba. Aluminiowe elementy fajnie jest wypolerować) Szkoda ,ze kapselek na czarno zamalowales.
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike