#421
Judy 97-98 są kompatybilne z SIDem - przy czym Judy od 1998 wyższe są wyższe (sztywniejsze) niż te z SIDa (z wyjątkiem niektórych wersji SIDa XC, które tez mają wysokie dolne golenie). Starsze Judy (95-96 - z odkręcana podkową) mają inny dolny otwór.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#426
Dzięki wielkie, nigdzie po gugielu takich fotek nie znalazłem. No i o kurde, burzysz moją koncepcję z tłumaczeniem brązowego jednak? Ten brązowy to jest malowany tak oryginalnie?

#429
Ciekawostka taka odnośnie mojego MAG'a 20 z pękniętą podkową/mostem/tężnikiem czy jak kto tam woli. Zapodałem temat na Retrobajku JuKej i gość napisał mi, że ma nową i czy o taką mi chodzi wrzucając fotę. No to ja mu, że tak i walę na priva. Pytam ile chce i czy wyśle do EU bo z Kanady gość. On że tak ale bym podał gdzie dokładnie. No to pisze do PL, a on pyta jaki adres :?: . No to podałem i gość wziął, wysłał i dostałem nową podkowę za darmo w 10 dni lotniczą :shock: Pytam, piszę potem, że jeszcze nie zabuliłem i wypadało by coś, przecież przesyłka itp ale nic się nie odzywa. Głupio mi, czekoladki mu wysłać czy jak? Przy okazji tych czarnych wąskich podków do MAGów 20tych to jest ich jeszcze więcej niż dwie które Focker pokazałeś bo ja mam 3cią odmianę z zewnętrznym gniazdem śruby na płaskie łby a nie te stożkowe. Widać na bieżąco to poprawiali, choć na zdjęciu to słabo wyszło bo reflex powstał ale tak jest no i widać też wyraźnie różnicę w solidniejszej z MAGa 21. No i wymieniona sterówka na alu A-Heada by sztuciec pasował do pierwszego w historii wypustu sterów tego typu. Jeszcze uszczelki (jak by komuś zapasowe kurzowe/olejowe zalegały to proszę o info), malowanko korony i lag i będzie pasował pod ramę/gotów do montażu.

[center]
Obrazek
[/center]

[center]
Obrazek
[/center]

#431
Życzliwość ,jak u nas na forum :oops:
GT RTS3 ,GT LTS ,K2 proflex 4000 ,Diamond Back Response Sport ,Giant MCM 2 ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Cannondale R900 ,Specialized S-Works M2 ,Specialized S-Works M5 ,Merida Scultura 909,

#433
rozebrałem SIDa Race i pytanie: szukać i wymieniać wszystkie uszczelki, czy nie wszystkie, tylko górę bez środka ?
i jak pompować Dual Air - od spodu też ma zaworek - bo w manual się specjalnie nie wczytywałem

Obrazek


drugi amortyzator poddał się do połowy Spider R - do obrazka z manuala brakuje mi połowy zawartości i za nic nie chce wyjść

Obrazek
* KIRK Revolution x 4 * <[shadow=cyan]MISTRAL Vision Alu Pro [/shadow]> < FILMOTEKA >

#434
tutaj pomoże doktor resor ;-)
też miałem problem i razem go rozwiązaliśmy
jego uwagi bardzo pomocne
ja to w ogóle miałem problem z sidem bo w goleni magnezowej była dziura i olej wyciekł a na dodatek gwint z zaworem komory negatywnej był urwany :shock:

#435
Czesc , mam prośbę czy ktoś może zmierzyć Sid-a roczniki 1998 ( pierwsza seria dolnych goleni) oraz nowszego Sid-a ook roku 2002 ( nowy kształt goleni ) wymiar od osi koła do podkowy ? Chodzi mi o to o jakiej maksymalnej średnicy wejdzie koło. Mam koło 650( 27,7) i chce kupić opony i nie wiem jak moge szerokie założyć .

#436
kococchi pisze:Czesc , mam prośbę czy ktoś może zmierzyć Sid-a roczniki 1998 ( pierwsza seria dolnych goleni) oraz nowszego Sid-a ook roku 2002 ( nowy kształt goleni ) wymiar od osi koła do podkowy ? Chodzi mi o to o jakiej maksymalnej średnicy wejdzie koło. Mam koło 650( 27,7) i chce kupić opony i nie wiem jak moge szerokie założyć .
Ale co to za GŁUPOTA !?
Masz amor pod koło 26 cali a założyłeś do niego 650!?
Z tego co pamiętam to do tego nowszego SID'a wchodziła opona do 2,3 cala ale z normalnym kołem.