#303
Widocznie kiedyś nikt do tego nie przywiązywał uwagi. Z resztą nieważne. Zrobiłem dziś rundkę próbna po czyszczeniu, smarowaniu i regulacji. Rower w dalszym ciągu jeździ znakomicie. Morda się sama cieszy
#304
Może kiedyś ktoś przywiązywał też wagę do żywotności komponentów...
Jak się cieszy to super, chociaż o Alpinestarsie pisałeś podobnie a zaraz poszedł na części
Jak się cieszy to super, chociaż o Alpinestarsie pisałeś podobnie a zaraz poszedł na części
#305
Bart ma po prostu ciężkie rowery, nieważne czy retro czy współczesne. Pewnie ma moc w nogach, więc mu to nie przeszkadza.
#307
Zdjęcie tego nie oddaje, ale DB przy SUPie wygląda jak dziecięcy rowerek, a waży ponad kg więcej.
#308
a gdzie tutaj jest bardzo dobry osprzęt ?Bart pisze:Nie spodziewałem się, że retro rower na bardzo dobrym osprzęcie może tyle ważyć.
Dalej czekam na test . .. .
#309
No tak, zapomniałem że mam rower na Altusie.Piotr pisze:a gdzie tutaj jest bardzo dobry osprzęt ?
#312
Test zrobiony Pioter. Zapraszam do dyskusji w temacie:Piotr pisze:Dalej czekam na test . .. .
viewtopic.php?p=128723#128723
#314
Czy ten amor był seryjnie montowany ? bo kąt główki mi nie pasuje tutaj, no chyba że zdjecie przekłamuje.
No i masz "sztywniaka" na góry.
No i masz "sztywniaka" na góry.
#315
Pioter sklerotyku, sam mi go naprawiałeś kilka lat temuPiotr pisze:Czy ten amor był seryjnie montowany ? bo kąt główki mi nie pasuje tutaj, no chyba że zdjecie przekłamuje.
No i masz "sztywniaka" na góry.
Oryginalnie był założony sztywniak, co widać na pierwszych stronach
tematu.
#316
? i jeszcze pracuje ? no to znowu temat o dł widelców . . . . . tak coś czułem ze kąt główki jakiś taki nijaki.
#317
Był już robiony po tobiePiotr pisze:? i jeszcze pracuje ?
Po rocznym postoju i ostatniej jeździe znowu coś w nim zgrzyta, ale działa.
#318
Wystarczy lagi zciągnąć wyczyścić i przesmarować na nowo smarem bez litu, np Motorex zielony, niedużo bo sie klei ciągutek, a jak jest zimniej to jakiś lżejszy smar, np RST przemieszany z olejem np 15 w, oleju niedużo, żeby pracował szybciej.
#319
Kurde. Zaraz wyjdzie, że się czepiam. Trudno.
Używałem Motorex Bike Grease w Judy SL i kiepsko się sprawdził. Szybko się wytarł i amor trzeba było znowu smarować. Pisałem zresztą o tym już na forum, nie jest to złośliwość. Znacznie lepiej sprawdza się Park Tool PPL 1 i nie jest wcale drogi.
Używałem Motorex Bike Grease w Judy SL i kiepsko się sprawdził. Szybko się wytarł i amor trzeba było znowu smarować. Pisałem zresztą o tym już na forum, nie jest to złośliwość. Znacznie lepiej sprawdza się Park Tool PPL 1 i nie jest wcale drogi.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .