#4
Z informacjami internetowymi bywa różnie - wystarczy że jeden napisze błędnie będąc przekonanym o tym że się nie myli, następni powielą a później w sieci znajdujesz identyczne rowery z różnych roczników Jeśli więc jest możliwość weryfikacji w katalogu jakiejś informacji to to zawsze powinno być pierwszą i bazową informacją
Nie wiem gdzie Corrado sprawdzał, ale ja w domu powinienem mieć katalog zarówno '96 jak i '97, więc jest to do rozstrzygnięcia
Nie wiem gdzie Corrado sprawdzał, ale ja w domu powinienem mieć katalog zarówno '96 jak i '97, więc jest to do rozstrzygnięcia
#5
Skolioza-będę niezmiernie wdzięczny za określenie rocznika. Jak go kupiłem to wyglądał tak-oczywiście zmienione części posiadam. Jak byś mógł ,jak znajdziesz wrzucić tu lub na szwed99@wp.pl skanik z tym modelem to będę dozgonnie wdzięczny.
Pozdro
Pozdro
#6
Sprawdź jak możesz ale daję głowę że to nie będzie 96, 97 strzelam ale może być i 98.skolioza pisze:Z informacjami internetowymi bywa różnie - wystarczy że jeden napisze błędnie będąc przekonanym o tym że się nie myli, następni powielą a później w sieci znajdujesz identyczne rowery z różnych roczników Jeśli więc jest możliwość weryfikacji w katalogu jakiejś informacji to to zawsze powinno być pierwszą i bazową informacją
Nie wiem gdzie Corrado sprawdzał, ale ja w domu powinienem mieć katalog zarówno '96 jak i '97, więc jest to do rozstrzygnięcia
Lodzermensch
#9
1998 na 100%. Pamiętam tą serię jak mój znajomy kupował w 1998.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#11
Dlatego ręczyłem.skolioza pisze:Corri, głową możesz ręczyć w kolejnym "zakładzie", zostaje na miejscu
Lodzermensch
#12
Panowie- czapka z głowy za wiedzę i humor . Piękne dzięki za zainteresowanie tematem oraz poświęcony czas.
Mam ostatnie pytanie z tym sprzęcikiem związane. Możecie mi powiedzieć co oznacza takie coś na ramie i siodełku
Mam ostatnie pytanie z tym sprzęcikiem związane. Możecie mi powiedzieć co oznacza takie coś na ramie i siodełku
#13
Giant miał w tych latach jakiegoś naćpanego designera, dziwne rzeczy tworzył. To może znaczyć wszystko.
Lodzermensch
#14
Podobnie jak Corri nie doszukiwałbym się ukrytego przekazu - po prostu element stylistyki danej serii / rocznika
#15
Pamiętam, że to był jedyny rocznik w którym Giant nawet w najwyższych modelach wstawiał amory RST. Mozo Pro to było najlepsze, co można było znaleźć wtedy w ich rowerach - nawet w MCM.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#16
Ok. Jeszcze raz dzięki ,, może znaczyć wszystko,, mi styka, oraz ,,naćpany dizajner,,. .Pomimo odmłodzenia go o dwie wiosny- mam nadzieję że się łapie na zajebiste forum ,, RetroMTB,?,.
Ale powiem wam uczciwie-po mimo jago wieku i takiej jakości osprzętu (wszystko fika zajebiście-nie wiem i nie znam się na ospzęcie -ale czapka z głowy za dawną jakość tego co w nim zamontowano fabrycznie).
Tak na marginesie odnośnie produktów z tych lat- jeżdżę na kocie x300 z 1997 -fika aż miło i też zero problemów.
Jeszcze raz dzięki i pozdro. Forum zajebiste a Panowie Scolioza, Corrado i Focker- the best.
Ale powiem wam uczciwie-po mimo jago wieku i takiej jakości osprzętu (wszystko fika zajebiście-nie wiem i nie znam się na ospzęcie -ale czapka z głowy za dawną jakość tego co w nim zamontowano fabrycznie).
Tak na marginesie odnośnie produktów z tych lat- jeżdżę na kocie x300 z 1997 -fika aż miło i też zero problemów.
Jeszcze raz dzięki i pozdro. Forum zajebiste a Panowie Scolioza, Corrado i Focker- the best.
#17
@Grześ, RST miało coś wyżej wtedy w ofercie XMO, czy coś innego z tej serii USA - nic z tego nie montowali, ani z RSa, nawet w tych karbonowych fullach?
@Ryśku - dzięki za dobre słowo Rower na retro łapie się jak najbardziej, niech więc służy i cieszy jak najdłużej
@Ryśku - dzięki za dobre słowo Rower na retro łapie się jak najbardziej, niech więc służy i cieszy jak najdłużej
#18
Zerknij do tego swojego katalogu. Wszystko stało na Mozo Pro. I to nawet nie tych amerykańskich cnc, tylko zwykłych (ostatnie cnc to był chyba rok 1997 z tego co pamiętam). Fulle były na dwupółkowych Hi5. Wyjątkiem był chyba na tylko ATX One DH w którym katalogowo był RST XXL, ale były też wersje z Boxxerem. Taki ciekawy rocznik. XMO pojawiło się dopiero w 1999 r. razem z Deltą TL - w roku 1998 jedynym racingowym powietrznym amorem przecierającym szlaki w tej materii był pierwszy SID. Dopiero po nim zrobiła się moda na o2. Pamętam to, bo wtedy szukałem mojego pierwszego porządnego roweru i wszystkie katalogi miałem wyuczone na blachę.
@Rysiek - dzięki za miłe słowo.
@Rysiek - dzięki za miłe słowo.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#19
Nie zwróciłem do tej pory na to uwagi, a katalogu pod ręką chwilowo znowu nie mam
Istotnie ciekawostka!
Istotnie ciekawostka!
#20
Skolioza- to nie cukrowanie ale uznanie za wiedzę, humor .Panowie wujek google to przy Waszej wiedzy mały pikuś. Ha,ha Tak trzymać- Polska i Polacy the best.
#21
Panowie-może głupie pytanie-ale kto pyta nie błądzi.
1. Czy ma sens wymiana hamulców na Canti ?-jeżeli tak to na jaki model (bardzo mi się podobają)
2. --------------------------- korby na nowszy model? jeżeli tak to na jaką i jakiej firmy?
3.Jest strasznie sztywny- jeżeli wymiana na amor z przodu to na jaki to tej ramy ?
Rowerek jeździ zajefajnie- ale jeszcze raz zapytam czy ta ma sens.
1. oryginalne części i tak zachowam
2. jest jednak sztywny
3. nie mam zamiaru go wystawiać do konkursu piękności bo i tak w retoMTB nie ma szans.
Proszę o poradę i wskazanie jeżeli tak- to co na co zamienić? Jeżeli nie to napiszcie- nie zawracaj gitary.
Pozdro
1. Czy ma sens wymiana hamulców na Canti ?-jeżeli tak to na jaki model (bardzo mi się podobają)
2. --------------------------- korby na nowszy model? jeżeli tak to na jaką i jakiej firmy?
3.Jest strasznie sztywny- jeżeli wymiana na amor z przodu to na jaki to tej ramy ?
Rowerek jeździ zajefajnie- ale jeszcze raz zapytam czy ta ma sens.
1. oryginalne części i tak zachowam
2. jest jednak sztywny
3. nie mam zamiaru go wystawiać do konkursu piękności bo i tak w retoMTB nie ma szans.
Proszę o poradę i wskazanie jeżeli tak- to co na co zamienić? Jeżeli nie to napiszcie- nie zawracaj gitary.
Pozdro
#23
Nic w nim nie zmieniaj, to jest rower taki bardziej użytkowy i nie ma sensu go uszlachetniać. Jak się rozkręcisz w retro to sobie poszukasz lepszej bazy do rozbudowy a wtedy się zacznie, więc sam zdecyduj czy chcesz mieć pół mieszkania rowerów:)
Lodzermensch
#24
no i jak rama nie jest dedykowana pod canti, to generalnie założenie cantileverów jest trudne, choć możliwe. Brakuje jednej, oporowej przelotki na ramie, no i widelcu.
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/
#25
Ot i mądrych warto posłuchać- nic nie zmieniam . Waga 11.6kg mi pasi .W większości śmigam po mieście więc nadgarstki trochę rypią- a może temu, żem lepszy vintage od niego (59 wiosen na karku) . Jak coś padnie w rowerku to wtedy się odezwę o poradę.
Pozdrowionka
Pozdrowionka
#26
Ryśku - amortyzowany widelec to akurat sensowna modyfikacja, jeśli czujesz że jest Ci potrzebny Tylko trzeba dobrać odpowiedni do roweru (tak żeby technicznie był właściwy i tak, żeby nie zaburzył geometrii roweru)
#27
Skolioza dla tego pytałem-nadgarstki muzyka . Ale ja się na tym nie znam-nie kumam jaki mam rozmiar główki ramy, łożyskowanie itp. -a jak zmieniałem podtrzymawkę kiery regulowaną (bo trochę rama była przy długa) to miała średnicę zew. 25.4mm-calówka.Z tego co poczytałem to są problemy ze znalezieniem dobrego amorka pod moją ramę. Rama 21.5" rozmiary główki pewnie były standardowe dla gianta . Jak byś był w stanie poświęcić troszkę czasu i podpowiedział czego szukać, model itp. - będę wdzięczny. Ważę ok 78- 80-w zależności od ilości spożytych browarków-ale wtedy nie śmigam
Pozdrowionka
Pozdrowionka
Ostatnio zmieniony 2017-08-15, 19:37 przez rysiek123, łącznie zmieniany 1 raz.
#28
Amora musisz szukać 1 1/8 cala z rurą gwintowaną, chyba że chcesz zmienić łożyska i wspornik kierownicy na ahead to wtedy bez gwintu.rysiek123 pisze:Skolioza dla tego pytałem-nadgarstki muzyka . Ale ja się na tym nie znam-nie kumam jaki mam rozmiar główki ramy, łożyskowanie itp. -a jak zmieniałem podtrzymawkę kiery regulowaną (bo trochę rama była przy długa) to miała średnicę zew. 25.4mm-calówka.Z tego co poczytałem to są problemy ze znalezieniem dobrego amorka pod moją ramę. Rama 21.5" rozmiary główki pewnie były standardowe dla gianta . Jak byś był w stanie poświęcić troszkę czasu i podpowiedział czego szukać, model itp. - będę wdzięczny.
Pozdrowionka
Lodzermensch
#29
i się zaczęło- gwintowany, niegwintowany- a head- ja tego nie kumam. Pomóżcie -by był jak nalepiej spełniający swoje zadanie (amortyzował nie do wyczynów)- i bym nie musiał zmieniał kierownicy też 25.4 z manetkami itp.- i żeby nie zadarł nosa jak żyrafa i jak to słusznie określił Skolioza,, żeby nie zaburzył geometrii roweru,, - jest to możliwe?
Jeżeli ktoś z szanownych forumowiczów ma amorek pasujący do mego roweru i jego parametrów proszę o info na szwed99@wp.pl
Jeżeli ktoś z szanownych forumowiczów ma amorek pasujący do mego roweru i jego parametrów proszę o info na szwed99@wp.pl
#30
Znalezienie widelca spełniającego kryteria na pewno jest możliwe - pytanie jak długą ma mieć rurę sterową (tego z rozmiaru ramy nie odczytamy)
Jeśli nie będzie miał nic pasującego nikt z forumowiczów to możesz jeszcze uśmiechnąć się do Fockkera - to amortyzatorowy maniak, który jest na bieżąco z aukcjami w tym temacie Może zechciałby podrzucić linka gdyby pojawiło się coś odpowiedniego? Tylko wcześniej trzeba rozwikłać temat długości rury sterowej
Jeśli nie będzie miał nic pasującego nikt z forumowiczów to możesz jeszcze uśmiechnąć się do Fockkera - to amortyzatorowy maniak, który jest na bieżąco z aukcjami w tym temacie Może zechciałby podrzucić linka gdyby pojawiło się coś odpowiedniego? Tylko wcześniej trzeba rozwikłać temat długości rury sterowej