Żeby zrobić serwis dampera Fox, trzeba mieć imbus przewiercony dokładnie w taki sposób:
źródło: http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic. ... 02c7ad8f80
Taki sam imbus, tylko rozmiaru 2,5 mm (!) niezbędny jest do serwisu amora Specialized Future Shock E100 - przy czym imbus ten wchodzi trochę głębiej niż w przypadku dampera. Czy znacie kogoś, kto potrafi takie czary zrobić - szczególnie w imbusie 2,5 mm? Byłem u jednego ślusarza precyzyjnego, ale się poddał. W razie czego, poproszę namiary. Z czwórką jakoś sobie poradzę, ale na 2,5 mm nie mam koncepcji.
Jak przewiercić imbusa
#1OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .