![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Służyć ma krótkim wypadom w ciekawy teren. Bez katowania ale swoje musi wytrzymać. Na pierwszy ogień chciałbym zmienić amortyzator oraz damper. Wszystkie opinie oraz porady mile widziane. Zmiany części tylko na te z lat 90tych.
To zmień damper ...Retromen pisze:Zalezy mi glownie na polepszeniu dobrego, hehe. Tak serio lepsze tłumienie w zawieszeniu przydalo by sie bardzo)
Ja mam Judy SL z 97 roku żółtego na sell gdybyś chciał.Retromen pisze:Tez myslalem o żółtym SL. Klasyk. Gdzie takiego szukac...?
W tylnym amortyzatorze wystarczy dolozyc plytek na tloku i zmieniasz tlumienie. A jak rozebrac to juz temat kolegi Dodo.Retromen pisze:Zalezy mi glownie na polepszeniu dobrego, hehe. Tak serio lepsze tłumienie w zawieszeniu przydalo by sie bardzo)
masz rower i kobite :)snack pisze:Pokaż pokaż
Nie koniecznie ... gęsty olej może spowodować za dużą mułowatość przy odbiciu.Retromen pisze:Odnośnie dampera w tytułowym GT. Zmiana oleju na gęstszy polepszy tłumienie?
Chodzilo mi o sam fakt rozebrania go. Konstrukcja bardzo prosta mialem taki w poprzednim Sunn'ie nie mial regulacji tlumienia wiec pokombinowalem z plytkami na tloku i zmienilem tlumienie na wolniejsze, takie jak lubie.Retromen pisze:Przesledzilem watek z rozbieraniem dampera. Nie jest to najprostsza czynnosc...O plytkach na tloku nic nie bylo.
Na tloku masz stalowe plytki (podkladki) sa cieniutkie, sa poukladane w stosy, odpowiadaja za otwarcie sie zaworu na tloku.Retromen pisze:Możesz napisac o co biega z tymi plytkami?