#31
hit00r pisze:
bartolini pisze: Zastanawia mnie tylko to ssv - w atomie spodziewałem się hscv albo jak to było w ówczesnej nomenklaturze marzocchi, cr. Jutro go rozbieram, zobaczymy.
Z tego co mi się wydaje tłumiki HSCV powstały w roku 2002 ... i posiadał je ostatni mały monster oraz Shivery i Z1
A amora ci zazdroszczę ... sam mam 4 sztuki Marcoków :lol:
No tu akurat nie masz racji, pierwsze hscv powstało w 1996 albo 97 roku do pomarańczowej Z1. A ich następcą był tłumik rc2 od 2006, Po drodze nazwa hscv się zmieniała, było cr, potem rc ale to i tak konstrukcyjnie to samo.

Ja mam 5 marcoków, z czego 3 w użyciu :D
Trek Singletrack 990
https://picasaweb.google.com/112917211818073211566

https://www.facebook.com/Rowerowy-M%C5% ... /timeline/ Zapraszam do serwisu! :)

#32
SSV to najlepszy tłumik jaki w tamtym czasie był w Bomberze. Konstrukcyjnie niewiele się różni od późniejszego HSCV - to też tłumik półzamknięty z otworem wyrównującym poziom oleju. W późniejszych rocznikach Marzocchi używał nazwy SSV dla zupełnie innych, dużo prostszych tłumików. Nazwa HSCV nie była wprowadzona w latach 90-tych. Ona była wprowadzona później. HSCV to taki pierwszy SSV z udoskonalonym systemem zaworków.

Swoją drogą - nie wszystkie Bombery pstrykają, a te korony nie pękają.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#33
bartolini pisze:strukcyjnie to samo.
Ja mam 5 marcoków, z czego 3 w użyciu :D
A jakie masz ?
HSCV to HSCV ... wcześniej tego nie było przynajmniej pod taką nazwą.
Zastanawia mnie jedno czy 1 otwór u dołu tłumika to nie za mało ?
Nowsze tak jak w Shivie mają po 4 otwory do zasysania oleju.
Jak masz foty tamtych amorów to właduj :lol:

#34
Proszę bardzo:
Z1 alloy 1998, jest w innym temacie tu na forum.
Obrazek


Z150 FR SL - stare doppio air, wg mnie najlepiej pracujący marzocchi w historii
Obrazek


66 RC2 ETA - wideł na którym jeżdżę na co dzień w fullu (nicolai helius AM)
Obrazek


I na koniec perełka - 55 ATA Micro 2008 - Mój pierwszy marzocchi, po kilku latach jazdy sprzedałem go za 3 setki a w zimie tego roku odkupiłem za symboliczne 100 zł. Stan tragiczny, trzymam go w częściach z myślą że kiedyś kupię górne lagi, śllizgi i złożę go do kupy.
Obrazek

Niżej cała galeryjka z rozbiórki tych 55
https://picasaweb.google.com/1129172118 ... 55AtaMicro#

A po drodze miałem jeszcze All mountaina 1 2006 i Z1 drop offa eta 2004 - Oba sprzedałem, bez jakiś większych sentymentów. Choć drop off był całkiem niezły.

Obrazek
Trek Singletrack 990
https://picasaweb.google.com/112917211818073211566

https://www.facebook.com/Rowerowy-M%C5% ... /timeline/ Zapraszam do serwisu! :)

#35
Hmmm ten 55 to szmelc totalny :-/
Ta Z1 mi się podoba i Z150 aczkolwiek nie ma on już tego czegoś.
Twój najnowszy zakup Z2 jest najładniejszy i pewnie będzie najlepiej chodził z tych wszystkich :lol: :lol:
A ten Prophet co na fotach to nie twój ?
Spojrzyj sobie na mojego :mrgreen: - jak pogmerasz tu na 2000+ to znajdziesz nie tylko jego ale i inne rodzynki 8-)

#37
Zakupiłem kolejne fanty - stery FSA Orbit (bardzo fajne, dół na igiełkach góra na kulkach), oraz suport syncros made in canada - dobrze uszczelniony i co ważne lekki - 256g. Do tego jeszcze mostek, to już współczesny race face evolve 70mm.
Obrazek


Obrazek


Obrazek


Na czasie wjedzie też tylna DT hugi od Fockera :-).
Trek Singletrack 990
https://picasaweb.google.com/112917211818073211566

https://www.facebook.com/Rowerowy-M%C5% ... /timeline/ Zapraszam do serwisu! :)

#44
Focker to widzę że filantrop :lol:
Dziwne że ciebie jeszcze nie zhejtowali za ten współczesny mostek :mrgreen:
Pewnie będzie ładny sprzęt ... na allegro gość ma komplet takich piast DT w stanie idealnym :->
Gdybyś potrzebował na części to mogę ci opchnąć te moje czerwone Hugi :-)
Albo za coś wymienić.
Korbę moją RF tą którą miałem w Endo też by tu super pasiła bo jest srebrna z czarnymi blatami i napisem 8-)
Ale czerwony RF był by chyba najlepszy w tym zestawieniu kolorystycznym.

#45
hit00r pisze:Focker to widzę że filantrop :lol:
Dziwne że ciebie jeszcze nie zhejtowali za ten współczesny mostek :mrgreen:
Pewnie będzie ładny sprzęt ... na allegro gość ma komplet takich piast DT w stanie idealnym :->
Gdybyś potrzebował na części to mogę ci opchnąć te moje czerwone Hugi :-)
Albo za coś wymienić.
Korbę moją RF tą którą miałem w Endo też by tu super pasiła bo jest srebrna z czarnymi blatami i napisem 8-)
Ale czerwony RF był by chyba najlepszy w tym zestawieniu kolorystycznym.
No nie przesadzajmy z tą filantropią, za darmo jej nie oddał ;-) (choć cena była dobra).
Mostek współczesny, kiera również - dziś zakupiłem renthala fatbar lite. Liczę że przypasuje kolorem, bo jest bardzo specyficzny - http://mbaction.com/wp-content/uploads/ ... _web_1.jpg

Przednia piasta musi być pod tarczę, zresztą na razie mi się nie pali z przednim kołem. Tylne za to myślę złożyć w tym miesiącu, tym bardziej że obręcz już mam - rithey rock 415e. Korba to temat o którym na razie nie myślę w ogóle. Ale na pewno będzie cała srebrna - nie chce choinki ;-) .

Stery udało mi się skompletować, łożysk do suportu nie znalazłem nigdzie. Jedno łożysko udało się odratować, ale drugie muszę koniecznie wymienić.

Kornik, dzięki - gdyby nie Ty to nie było by tego roweru :-) .
Trek Singletrack 990
https://picasaweb.google.com/112917211818073211566

https://www.facebook.com/Rowerowy-M%C5% ... /timeline/ Zapraszam do serwisu! :)

#46
bartolini pisze: Mostek współczesny, kiera również - dziś zakupiłem renthala fatbar lite. \
Jak jesteś zainteresowany to mam mostek Renthal Strata Duo w stanie idealnym :lol:
Ale wtedy to już by nie było Retro.

#48
bartolini pisze:I tak nie jest :P

Ale strata duo jest tak brzydki że nawet patrzyć na niego nie chcę ;-)
Ty chyba go w rękach nie miałeś :-D
Piękny jest i niepowtarzalny 8-)
No ale nie zmuszam - fajna z niego dekoracja.
Wciąż mnie dziwi że ciebie tutaj nie atakują ci szydercy za te twoje profanacje heheh.
Widocznie całą frustrację przelewają na moje sprzęty a w zasadzie sprzęt :mrgreen:

#50
bartolini pisze:Od 3 lat wrzucam tu podobne kwiatki, przywykli po prostu ;-)
Ha ha :!:
To może do mnie też się przyzwyczają zwłaszcza że moim ostatnim projektem daję im coraz mniejsze pole do popisu ;-)
Przynajmniej w jego obecnej formie :-)

#53
bartolini pisze:Parę fotek szpeju
Na ostatniej focie zacisk formuli evoluzione, niestety jeden tłoczek się zapiekł i nie wiem czy uda sie ruszyć czy trzeba będzie kombinować zacisk od innej formuli do tego.
Spróbuj podgrzać ... ALU ma zupełnie inną rozszerzalność od stali więc może puści :-P
Kierownica Renthal - paskudztwo :!: :mrgreen:

#55
Piotr pisze:trzeba było pod cisnieniem wgniatajac drugi tłoczek pchać klamke jest szansa ze go wypchlo by
Co ty pisać Kali nie rozumieć to nie po polski to co napisał ...
A tak na serio to może kolega nie miał takiej możliwości :-/ :?:

#57
Próbowałem go wypchać jak jeszcze hebel był złożony i zalany - nie ruszał się. Podgrzewanie też nic nie dało, resztki dota mi tylko odparowały. Przeszczepi się zacisk od czegoś innego i będzie git. Na tej klamce od formuli mi zależy, bo ma fajne bajery i jest mega dobrze wykonana. I epokowo pasuje.
Trek Singletrack 990
https://picasaweb.google.com/112917211818073211566

https://www.facebook.com/Rowerowy-M%C5% ... /timeline/ Zapraszam do serwisu! :)

#58
bartolini pisze:Próbowałem go wypchać jak jeszcze hebel był złożony i zalany - nie ruszał się. Podgrzewanie też nic nie dało, resztki dota mi tylko odparowały. Przeszczepi się zacisk od czegoś innego i będzie git. Na tej klamce od formuli mi zależy, bo ma fajne bajery i jest mega dobrze wykonana. I epokowo pasuje.
Ale jak to podgrzewałeś ?
Trzeba to mocno nagrzać i wrzucić do zimnej wody i tak kilka razy a samo podgrzewanie to ci nic nie da :-/

#59
żałuje bo znajomy miał sp[oro hamulców avida, formuli i hopa starych i działały , trzeba był je tylko dobrze przelać , może przeczyscic ale sie ruszały ... jakiegoś Hopa ma jeszcze na części, jakiess hayesy , ja kupował sobie Magury Clara stare i te żólte najstarsze Luizy będą jak znalazł do starego pod tarcze ....
www.velotech.pl

#60
bartolini pisze:
Słuchaj jeśli poszukujesz jakiegoś starego hamulca tarczowego to napisz mi jakiego bo znam gościa , który ma od cholery starego sprzętu i może bym coś ci znalazł ale muszę wiedzieć jaki rocznik oraz model.
Cena pewnie była by korzystna.