Sie nie ma czym podniecać , kolejny nudny rower , żęch bym powiedział , syfol . rurociąg itd .
Wybuliłem kupe kasy tylko po to aby mieć ramset...............
https://plus.google.com/photos/11307837 ... 0711907520
potrzebna przerzutka przód .......
Będzie do jazdy na grzyby chyba .......
#2
W kominiarce jeździj, żeby nikt Cię nie rozpoznał...Piotr pisze:Będzie do jazdy na grzyby chyba .......
#3
Ale jaja, ja dzisiaj kupiłem Cro-megę i również przygotowałem foty FD zdaje się ciągle ma Jasio.
Ostatnia nowa tanio
http://allegro.pl/przerzutka-przednia-s ... 39950.html
Skolioza onegdaj opisywał, że podczas przypasowywania jej do haka bez pilnika się nie obyło.
Ostatnia nowa tanio
http://allegro.pl/przerzutka-przednia-s ... 39950.html
Skolioza onegdaj opisywał, że podczas przypasowywania jej do haka bez pilnika się nie obyło.
#4
Dokładnie - oryginalnie fd w Alpinach jest nieco przypiłowana bo inaczej nie da się jej ustawić w osi (jak chcesz mam moją ori z Alpiny, ale stan na kolana nie rzuca)
Rama fajna, tyle że duża
Rama fajna, tyle że duża
#5
co duza ???będzie dobrze bo ma sztywne widły i jest stara geo.
Dezent...załóż se brezent coby ci nawet nózki nie wystawały ....
Dezent...załóż se brezent coby ci nawet nózki nie wystawały ....
#7
duża to pojęcie względne jak i pogoda
Se kupiłem tą przerzutke , tak sie zastanawiam czy nie zrobic tylko 2 tarcze z przodu, mam w przełajce dwie i wystarcza , tylko tam sa wieksze koła i i naczej rower śmiga , sie zobaczy , pomyśli
A co do sztycy mam pytanie czy tam siedzi zazwyczaj redukcja ????? bo ja mam wstawke redukcyjną
Se kupiłem tą przerzutke , tak sie zastanawiam czy nie zrobic tylko 2 tarcze z przodu, mam w przełajce dwie i wystarcza , tylko tam sa wieksze koła i i naczej rower śmiga , sie zobaczy , pomyśli
A co do sztycy mam pytanie czy tam siedzi zazwyczaj redukcja ????? bo ja mam wstawke redukcyjną
#8
Sądząc po wysokościi podsiodłówki ponad dolnymi rurami tylnego trójkąta to będzie przynajmniej drugi z największych rozmiarów czyli 19" C-C (jeśli nie największy 20,5")
Także biorąc pod uwagę skalę 5 rozmiarów jakie oferował Alpinestars przy 2 największych masz do wyboru przydomek "duża" albo "wielka"
Oryginalnie właziła sztyca 31,6 bez redukcji
Także biorąc pod uwagę skalę 5 rozmiarów jakie oferował Alpinestars przy 2 największych masz do wyboru przydomek "duża" albo "wielka"
Oryginalnie właziła sztyca 31,6 bez redukcji
#9
Dwie tarcze i 26 to jest słabo w terenie. Chyba że przód 32 i 44 a z tyłu 11-34. Jak kolo 700c czy 29er to tylko dwie tarcze.
#11
Po to jak komuś sie nie chce szukać nietypowego rozmiaru. 31.6 na luzie dostaniesz. Jak jest krótka redukcja to można ramę złamać.
#12
A to ciekawa teoria.....Hubert pisze:Dwie tarcze i 26 to jest słabo w terenie. Chyba że przód 32 i 44 a z tyłu 11-34. Jak kolo 700c czy 29er to tylko dwie tarcze.
#13
Nie pierwsza, nie ostatnia...Adamello pisze:A to ciekawa teoria.....Hubert pisze:Dwie tarcze i 26 to jest słabo w terenie. Chyba że przód 32 i 44 a z tyłu 11-34. Jak kolo 700c czy 29er to tylko dwie tarcze.
cino cinelli santo subito
na sprzedaż:
https://picasaweb.google.com/wojd47h/NaSprzedaz#
moje aukcje:
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=24938441
na sprzedaż:
https://picasaweb.google.com/wojd47h/NaSprzedaz#
moje aukcje:
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=24938441
#14
Zależy to od kadencji i stylu jazdy. Dla mnie 48t i kolo 28 to nieporozumienie, no chyba że na szosowych oponach.
Ritchey przecież robił zestaw 11-33 i 29/44.
W terenie z kolem 28 czy 29er 38t mi pasuje idealnie. Do 50 można się rozpędzić.
Ritchey dodawał do kasety po to aby zniwelować różnice w korbie.
Jak miałem zniszczony mlynek to mi czesto spadał łańcuch na korbie przez to i ta rozbieżność w tym pomagała.
Cały sezon jeżdze 2x8 i nie narzekam.
Teoria ciekawa skoro ritchey się nią zaintesował i Brentjens w Atlancie 1996 wygrał właśnie na dwóch blatach.
Ritchey przecież robił zestaw 11-33 i 29/44.
W terenie z kolem 28 czy 29er 38t mi pasuje idealnie. Do 50 można się rozpędzić.
Ritchey dodawał do kasety po to aby zniwelować różnice w korbie.
Jak miałem zniszczony mlynek to mi czesto spadał łańcuch na korbie przez to i ta rozbieżność w tym pomagała.
Cały sezon jeżdze 2x8 i nie narzekam.
Teoria ciekawa skoro ritchey się nią zaintesował i Brentjens w Atlancie 1996 wygrał właśnie na dwóch blatach.
#15
31,6 niby typowe, ale jak mi się ubzdrzyła sztyca Syncrosa do Super Evo to też się redukcją na 27,2 ratowałem
#16
no tak tylko ta redukcja już tam była i jest długa w miare a wyciagnąć ją ..............
a ja mam krótki wózek w przerzutce tył w tej ramie jak ktoś zauważył...........
a że jest sztywna, twarda to bardzo dobrze będzie podjeżdzać i o to chodzi
Koła ........ tam mam przednie koło tylko oryginał , na Mavicu trzeba będzie coś pomyśleć
a ja mam krótki wózek w przerzutce tył w tej ramie jak ktoś zauważył...........
a że jest sztywna, twarda to bardzo dobrze będzie podjeżdzać i o to chodzi
Koła ........ tam mam przednie koło tylko oryginał , na Mavicu trzeba będzie coś pomyśleć
#17
Ja tyż mam takom samom, ino mniejszom
Dupe urywa, diabeł nie rower, ale zakręcasz w miejscu, no i ogólnie groza.
U mnie tyż z tyłu jest krótki dx, i elegancko obskakuje.
Dupe urywa, diabeł nie rower, ale zakręcasz w miejscu, no i ogólnie groza.
U mnie tyż z tyłu jest krótki dx, i elegancko obskakuje.
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/
#18
Aldek jak mówisz że to diabeł nie rower to czy mógłbyś zmierzyć tylny trójkąt (od oski koła do ośki suportu) Albo ty Piotrze? Proszę bo chce mieć porównanie.
+1 za krótki wózek krótki jest best
+1 za krótki wózek krótki jest best
Moja (Alu) szkoła uważam tak samosztywna, twarda to bardzo dobrze będzie podjeżdzać i o to chodzi
#19
Krótki wózek to tam był w standardzie
A co do długości - jak byk pisze na tylnym trójkącie (Alpinestars się szczycił tą wartością) 403mm
A co do długości - jak byk pisze na tylnym trójkącie (Alpinestars się szczycił tą wartością) 403mm
#20
40,3 to dla mnie bomba. Rower wścieklizna a właściwie driftowóz . Dla porównania Zaskar LE 2000 (niebiesko żółty taki jak Docenta), Balance al-450 ( i inne balance) mają 42cm.
Nie rozumiem wstydu z tego roweru kolor git DX też mi tam sie podoba. Ale szkoda że normalna przerzutka nie podejdzie.
Nie rozumiem wstydu z tego roweru kolor git DX też mi tam sie podoba. Ale szkoda że normalna przerzutka nie podejdzie.
#21
ocenie sam jak sie złozy kiedyś i porównam odczucia w stosunku do Hawka , którym tyrałem maratony i bił inne na podjazdach po korzeniach .
no i zobacze co włoze do niego , czy DX czy magura i DX..a magure mam niebieską też !
no i zobacze co włoze do niego , czy DX czy magura i DX..a magure mam niebieską też !
#22
Magure bardzo lubie ale jaką masz move! Czy sid blue. Jak sid blue to jesteś zobowiązany szukać sida to tej ramy
Niewiem jakie hawk ma widełki z tyłu. Miarka prawde ci powie.
Niewiem jakie hawk ma widełki z tyłu. Miarka prawde ci powie.
#24
A ja ci powiem tak , nie miarka śmiga na rowerze tylko Ty .
I wszystko zależy od Twojej techniki , jaką sobie wypracujesz , wiec nie podniecaj sie miarkami tylko rób techniczne podjazdy , z czego będziesz miał później przyjemność
I wszystko zależy od Twojej techniki , jaką sobie wypracujesz , wiec nie podniecaj sie miarkami tylko rób techniczne podjazdy , z czego będziesz miał później przyjemność
#25
Mó rowej do jazdy to 29er i dlugosc widełek to więcej niż 45cm. I wszystkie podjazdy zjazdy robie na tym niezwrotnym klocu robiac technikę. I potem jak wsiadam na 26 co ma 42 cm to zaczyna sie zabawa i przyjemność o której mówiłeś.
#26
Ja myślałem że masz trekkinga Centuriona...Hubert pisze:Mó rowej do jazdy to 29er i dlugosc widełek to więcej niż 45cm
#27
Sam nie wiem co to jest w moim wątku powitalnym napisałem troche o nim.
Centurion sprzedaje go jako cross ale rama geometria 29er
Kokpit 29er
Widelec 50mm trekking/cross
Opony 700x35c
Trekinga tez mam ale treking bardziej mi sie kojarzy z błotnikami sakwami kierownicą jaskółka.
I nie wiem co to jest. Może i dla ciebie to treking? Oceń prosze sam. W moim wątku powitalnym jest foto.
Widełki 45,5cm. Jestem ciekaw do czego go porównasz.
Centurion sprzedaje go jako cross ale rama geometria 29er
Kokpit 29er
Widelec 50mm trekking/cross
Opony 700x35c
Trekinga tez mam ale treking bardziej mi sie kojarzy z błotnikami sakwami kierownicą jaskółka.
I nie wiem co to jest. Może i dla ciebie to treking? Oceń prosze sam. W moim wątku powitalnym jest foto.
Widełki 45,5cm. Jestem ciekaw do czego go porównasz.
#28
Hubert pisze:Jak kolo 700c czy 29er to tylko dwie tarcze.
Ech... to miał być wątek o Al-medze DX Piotraa nie Twoich preferencjach...Hubert pisze:Zależy to od kadencji i stylu jazdy. Dla mnie 48t i kolo 28 to nieporozumienie, no chyba że na szosowych oponach.
Ritchey przecież robił zestaw 11-33 i 29/44.
W terenie z kolem 28 czy 29er 38t mi pasuje idealnie. Do 50 można się rozpędzić.
Ritchey dodawał do kasety po to aby zniwelować różnice w korbie.
Jak miałem zniszczony mlynek to mi czesto spadał łańcuch na korbie przez to i ta rozbieżność w tym pomagała.
Cały sezon jeżdze 2x8 i nie narzekam.
Teoria ciekawa skoro ritchey się nią zaintesował i Brentjens w Atlancie 1996 wygrał właśnie na dwóch blatach.
Hubert wszędzie robisz misz-masz.
Ostatnio zmieniony 2014-09-16, 09:46 przez veng, łącznie zmieniany 1 raz.
#30
no własnie , nie chciałem być niekulturalny i powiedzieć od razu spier..... z tym trekingiem
Poza tym Cross to cross a 29 er to 29 er i nie mieszaj sobie w głowie .
Przerzucak dojechał, ale to jest przerzutka pod montaż obejmy , wiec trzeba rzeźbić podkładke specjalną , śrubke itd , wiec na razie poszła na półke,
Rower poskładam do kupy jakoś ale nie treaz bo mam mase roboty z kołami jeszcze , sporo zamówień i musze terminy trzymać .
jak wybiore szpeja to zaglądne tutaj, w każdym razie , zastanawiam sie nad magurą, gripami i DX do kompletu , chyba że znajde ten karton z całym osprzetem LX albo DX
Poza tym Cross to cross a 29 er to 29 er i nie mieszaj sobie w głowie .
Przerzucak dojechał, ale to jest przerzutka pod montaż obejmy , wiec trzeba rzeźbić podkładke specjalną , śrubke itd , wiec na razie poszła na półke,
Rower poskładam do kupy jakoś ale nie treaz bo mam mase roboty z kołami jeszcze , sporo zamówień i musze terminy trzymać .
jak wybiore szpeja to zaglądne tutaj, w każdym razie , zastanawiam sie nad magurą, gripami i DX do kompletu , chyba że znajde ten karton z całym osprzetem LX albo DX