#7
duża to pojęcie względne jak i pogoda

Se kupiłem tą przerzutke , tak sie zastanawiam czy nie zrobic tylko 2 tarcze z przodu, mam w przełajce dwie i wystarcza , tylko tam sa wieksze koła i i naczej rower śmiga , sie zobaczy , pomyśli

A co do sztycy mam pytanie czy tam siedzi zazwyczaj redukcja ????? bo ja mam wstawke redukcyjną
www.velotech.pl

#8
Sądząc po wysokościi podsiodłówki ponad dolnymi rurami tylnego trójkąta to będzie przynajmniej drugi z największych rozmiarów czyli 19" C-C (jeśli nie największy 20,5")
Także biorąc pod uwagę skalę 5 rozmiarów jakie oferował Alpinestars przy 2 największych masz do wyboru przydomek "duża" albo "wielka" ;-)

Oryginalnie właziła sztyca 31,6 bez redukcji
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA

#14
Zależy to od kadencji i stylu jazdy. Dla mnie 48t i kolo 28 to nieporozumienie, no chyba że na szosowych oponach.
Ritchey przecież robił zestaw 11-33 i 29/44.
W terenie z kolem 28 czy 29er 38t mi pasuje idealnie. Do 50 można się rozpędzić.
Ritchey dodawał do kasety po to aby zniwelować różnice w korbie.
Jak miałem zniszczony mlynek to mi czesto spadał łańcuch na korbie przez to i ta rozbieżność w tym pomagała.
Cały sezon jeżdze 2x8 i nie narzekam.
Teoria ciekawa skoro ritchey się nią zaintesował i Brentjens w Atlancie 1996 wygrał właśnie na dwóch blatach.

#16
no tak tylko ta redukcja już tam była i jest długa w miare a wyciagnąć ją ..............

a ja mam krótki wózek w przerzutce tył w tej ramie jak ktoś zauważył...........

a że jest sztywna, twarda to bardzo dobrze będzie podjeżdzać i o to chodzi
Koła ........ tam mam przednie koło tylko oryginał , na Mavicu trzeba będzie coś pomyśleć
www.velotech.pl

#18
Aldek jak mówisz że to diabeł nie rower to czy mógłbyś zmierzyć tylny trójkąt (od oski koła do ośki suportu) Albo ty Piotrze? Proszę bo chce mieć porównanie.
+1 za krótki wózek krótki jest best
sztywna, twarda to bardzo dobrze będzie podjeżdzać i o to chodzi
Moja (Alu) szkoła 8-) uważam tak samo

#20
40,3 to dla mnie bomba. Rower wścieklizna :lol: a właściwie driftowóz :-) . Dla porównania Zaskar LE 2000 (niebiesko żółty taki jak Docenta), Balance al-450 ( i inne balance) mają 42cm.
Nie rozumiem wstydu z tego roweru kolor git DX też mi tam sie podoba. Ale szkoda że normalna przerzutka nie podejdzie.

#21
ocenie sam jak sie złozy kiedyś i porównam odczucia w stosunku do Hawka , którym tyrałem maratony i bił inne na podjazdach po korzeniach .

no i zobacze co włoze do niego , czy DX czy magura i DX..a magure mam niebieską też !
www.velotech.pl

#22
Magure bardzo lubie ale jaką masz move! Czy sid blue. Jak sid blue to jesteś zobowiązany szukać sida to tej ramy :-P
Niewiem jakie hawk ma widełki z tyłu. Miarka prawde ci powie.

#24
A ja ci powiem tak , nie miarka śmiga na rowerze tylko Ty .

I wszystko zależy od Twojej techniki , jaką sobie wypracujesz , wiec nie podniecaj sie miarkami tylko rób techniczne podjazdy , z czego będziesz miał później przyjemność
www.velotech.pl

#25
Mó rowej do jazdy to 29er i dlugosc widełek to więcej niż 45cm. I wszystkie podjazdy zjazdy robie na tym niezwrotnym klocu robiac technikę. I potem jak wsiadam na 26 co ma 42 cm to zaczyna sie zabawa i przyjemność o której mówiłeś.

#27
Sam nie wiem co to jest :-/ w moim wątku powitalnym napisałem troche o nim.
Centurion sprzedaje go jako cross ale rama geometria 29er
Kokpit 29er
Widelec 50mm trekking/cross
Opony 700x35c
Trekinga tez mam ale treking bardziej mi sie kojarzy z błotnikami sakwami kierownicą jaskółka.
I nie wiem co to jest. Może i dla ciebie to treking? Oceń prosze sam. W moim wątku powitalnym jest foto.
Widełki 45,5cm. Jestem ciekaw do czego go porównasz.

#28
Hubert pisze:Jak kolo 700c czy 29er to tylko dwie tarcze.
Hubert pisze:Zależy to od kadencji i stylu jazdy. Dla mnie 48t i kolo 28 to nieporozumienie, no chyba że na szosowych oponach.
Ritchey przecież robił zestaw 11-33 i 29/44.
W terenie z kolem 28 czy 29er 38t mi pasuje idealnie. Do 50 można się rozpędzić.
Ritchey dodawał do kasety po to aby zniwelować różnice w korbie.
Jak miałem zniszczony mlynek to mi czesto spadał łańcuch na korbie przez to i ta rozbieżność w tym pomagała.
Cały sezon jeżdze 2x8 i nie narzekam.
Teoria ciekawa skoro ritchey się nią zaintesował i Brentjens w Atlancie 1996 wygrał właśnie na dwóch blatach.
Ech... to miał być wątek o Al-medze DX Piotraa nie Twoich preferencjach... :evil:
Hubert wszędzie robisz misz-masz.
Ostatnio zmieniony 2014-09-16, 09:46 przez veng, łącznie zmieniany 1 raz.
Marin PM '92, AE Concorde '96, Raleigh Technium Peak '92, Alpinestars Cro-mega DX '91, Cycle Wolf Tucano, Panasonic MC-7500 '89, Wheeler Team 9900 '93

#30
no własnie , nie chciałem być niekulturalny i powiedzieć od razu spier..... z tym trekingiem :mrgreen:

Poza tym Cross to cross a 29 er to 29 er i nie mieszaj sobie w głowie .

Przerzucak dojechał, ale to jest przerzutka pod montaż obejmy , wiec trzeba rzeźbić podkładke specjalną , śrubke itd , wiec na razie poszła na półke,
Rower poskładam do kupy jakoś ale nie treaz bo mam mase roboty z kołami jeszcze , sporo zamówień i musze terminy trzymać .

jak wybiore szpeja to zaglądne tutaj, w każdym razie , zastanawiam sie nad magurą, gripami i DX do kompletu , chyba że znajde ten karton z całym osprzetem LX albo DX
www.velotech.pl