#151
Skeevo pisze:Nooo już 9-ka niestety
faktycznie ...dopiero teraz dopatrzylem sie logo ;-)
najwazniejsze ze sie dobrze prezentuje :!:
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#153
marcin74 pisze:faktycznie ...dopiero teraz dopatrzylem sie logo
najwazniejsze ze sie dobrze prezentuje
Wolałbym ósemkę ale po prostu ten rower jest z 1999 roku i katalogowo był postawiony na dziewiątce więc poszedłem tą drogą. Mogłem na siłę zrobić na ósemce z tego co mam ale to byłby ulep absolutny bo musiałbym sięgnąć po grupę M739. Narazie musi zostać tak jak jest. Jeździ się super, oprócz tych klekoczących hamulców wszystko działa jak trzeba... jest to jeden z najlepiej zestrojonych rowerów w moim życiu... na prawdę.. Miałem współczenego MTB na grupie M770, kompletnie wyprodukowanej w Japonii na 25 lecie grupy Deore XT i uwierz mi że tamten rower nie dał mi tyle radości z jazdy co ta Kona.
snack pisze:No i już Skeevo masz po co do Łodzi przyjechać :)
Łódź to coś więcej aniżeli retro :-) Żebym tylko miał inną robotę niż gastronomia, która po prostu zniewala człowieka to już dawno bym do Was przyjechał :-)
snack pisze:EDIT: ja temu Tomaszowi właśnie sprzedałem przerzutkę. Już puścił przelew, mogę mu w odwecie wysłać ze 2 ziemniaki ;-) co ty na to?
Nie no nie ma co robić takich kwasów w ramach zemsty :-) Powiedział, że kasę może oddać więc zachował się przyzwoicie. U mnie ma minusa za sprzedaż i całą zabawę z odsyłaniem... Nastawiłem się że już coś mam, zbierałem na to kasę, kupiłem a teraz trza odsyłać... czyli zdjąć z roweru, założyć i wyregulować stare, XTR-y spakować w paczkę, pójść na pocztę i wysłać... Dużo zachodu, którego można było oszczędzić, wystarczyło tylko nie patrzeć przez pryzmat handlu.
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#155
Przepiękna jest ta Kona, jeden z moich ulubionych rowerów na tym forum :-> Jak nic zasługuje na najlepsze fanty ;-)
Z żółta korbą miała specyficzny urok, ale w tej specyfikacji wygląda chyba jeszcze lepiej, powodzenia w znalezieniu zacnych hebli :)

#159
Dzięki za miłe słowo :-) Foty zrobię jak będzie więcej czasu na spokojnie.

skolioza znalazłem w necie taki zestaw naprawczy http://www.swiatroweru.com.pl/item.php? ... t&pid=2235 i myślę czy by go nie zapodać, tylko drogi trochę. A może ktoś tutaj na forum uporał się z luzami i ma na to patent tak jak było z M739? Może jakieś podkładki da się podłożyć?

mekp Była szara myszka jak ją znalazłeś ale z potencjałem. Szkielet godny dopieszczenia w detalach, najwyższy katalogowy model poza tytanową Hei Hei w 1999 roku w ofercie firmy. Stąd pomysł na XTR-y.
Co do tego najlepszego roweru w tym roku to bym dyskutował. Zależy jakimi kryteriami się kierujemy. Osprzęt ma super ale tutaj na forum nie jeden użytkownik już pokazał że rower bez XTR-a też jest zacny z wyglądu i w działaniu.
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#160
Nie myślałeś o tym aby zdjąć te gumy z amortyzatora ?
Lepiej by bez nich wyglądał ... chyba że jest styrany na lagach.
Ja bym ty założył całą grupę XTR 952 bo ta korba RF jest zajebista tylko razi przy tym komplecie :mrgreen:
Kierownica ci nie pęknie bo to nie jest zwykły carbon :lol: :lol: :lol:

#162
Zamiast kupować zestaw, można też zerknąć tutaj:
http://forum.retromtb.pl/viewtopic.php?t=1854
Trzeba też pamiętać, że to nie jest tak, ze 951 nie łapią luzów. Łapią tak samo jak 950, tylko sprężynka nie pozwala im klekotać. Pełni dokładnie ta samą funkcję co gumka recepturka.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#163
hit00r pisze:Nie myślałeś o tym aby zdjąć te gumy z amortyzatora ?
Lepiej by bez nich wyglądał ... chyba że jest styrany na lagach.
Ja bym ty założył całą grupę XTR 952 bo ta korba RF jest zajebista tylko razi przy tym komplecie :mrgreen:
Kierownica ci nie pęknie bo to nie jest zwykły carbon :lol: :lol: :lol:
Nie myślałem :-) Wiem, że może i lepiej by wyglądało ale golenie są tak ładne że szkoda nazrażać je na odpryski od kamieni.
Kobrę szaraka może kiedyś upoluję jak będą finanse. Póki co są dwie korby Race Face-a do dyspozycji i nie planuję dodatkowych zakupów.
Co masz na myśli z tym carbonem? Ja szczerze powiem, że boje się na niej jeździć. Jest mega lekka.
skolioza pisze:Patent to chyba tylko gumka recepturka... ale on nie likwiduje luzów tylko nie pozwala klekotać Chyba zainwestowałbym w zestaw na tył, który ma luzy i szukał 951 żeby problem nie wrócił
Pogadam jeszcze z poprzednim właścicielem tych hamulców... wszak mowy o luzach miało nie być więc może się zreflektuje i za finansuje zestaw naprawczy na swoje odkupienie.
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#164
focker pisze:Trzeba też pamiętać, że to nie jest tak, ze 951 nie łapią luzów. Łapią tak samo jak 950, tylko sprężynka nie pozwala im klekotać. Pełni dokładnie ta samą funkcję co gumka recepturka.
Miałem set 951 - sprężyna jest na tyle mocna, ze nie pozwala na ruch klocka w innej płaszczyźnie niż ta wymuszona przez ruch pantografu
Może w założeniu sprężyna ma wyeliminować klekot, w praktyce usztywnia caly układ pantografu moim zdaniem - albo miałem po prostu bardzo zdrowy set hamulców
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA

#165
Hample idą do zwrotu niestety. Nie dogadaliśmy się w temacie zestawu naprawczego także szukam dalej. Póki co wrócą M750, które są w nienagannym stanie tyle że ich wygląd z natury za ładny nie jest.
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#166
Skeevo pisze:
hit00r pisze:Nie myślałeś o tym aby zdjąć te gumy z amortyzatora ?
Nie myślałem :-) Wiem, że może i lepiej by wyglądało ale golenie są tak ładne że szkoda nazrażać je na odpryski od kamieni.
Co masz na myśli z tym carbonem? Ja szczerze powiem, że boje się na niej jeździć. Jest mega lekka.
skolioza pisze:Patent to chyba tylko gumka recepturka... ale on nie likwiduje luzów tylko nie pozwala klekotać Chyba zainwestowałbym w zestaw na tył, który ma luzy i szukał 951 żeby problem nie wrócił
Ten teflon ci nigdy nie polegnie od kamieni więc gumy możesz wywalić.
Jakiego trzeba mieć pecha żeby tam kamień uderzył ?
Co innego moje Shivery gdzie goleń jest u dołu.
Ten carbon w tych kierach jest jakiś inny specjalny z jakimiś strukturami jak plaster miodu - te cząsteczki są puste w środku dla tego mocne i zajebiście lekkie - mam swoją kierkę Eastona i na nie jest DOŻYWOTNIA :shock: gwarancja :lol: :lol: :lol:
Patent na te hamulce to właśnie zrobienie podkładek z puszki i wklejenie ich między pantograf co wypełnia luzy.
Ja to robię na chama że patent równoległowodu w zasadzie nie działa bo jest to sztywne i się nie rusza ale w zamian nie ma klekotania :mrgreen:

#167
hit00r pisze:
Skeevo pisze:
hit00r pisze:Nie myślałeś o tym aby zdjąć te gumy z amortyzatora ?
Nie myślałem :-) Wiem, że może i lepiej by wyglądało ale golenie są tak ładne że szkoda nazrażać je na odpryski od kamieni.
Co masz na myśli z tym carbonem? Ja szczerze powiem, że boje się na niej jeździć. Jest mega lekka.
skolioza pisze:Patent to chyba tylko gumka recepturka... ale on nie likwiduje luzów tylko nie pozwala klekotać Chyba zainwestowałbym w zestaw na tył, który ma luzy i szukał 951 żeby problem nie wrócił
Ten teflon ci nigdy nie polegnie od kamieni więc gumy możesz wywalić.
Jakiego trzeba mieć pecha żeby tam kamień uderzył ?
Co innego moje Shivery gdzie goleń jest u dołu.
Ten carbon w tych kierach jest jakiś inny specjalny z jakimiś strukturami jak plaster miodu - te cząsteczki są puste w środku dla tego mocne i zajebiście lekkie - mam swoją kierkę Eastona i na nie jest DOŻYWOTNIA :shock: gwarancja :lol: :lol: :lol:
Patent na te hamulce to właśnie zrobienie podkładek z puszki i wklejenie ich między pantograf co wypełnia luzy.
Ja to robię na chama że patent równoległowodu w zasadzie nie działa bo jest to sztywne i się nie rusza ale w zamian nie ma klekotania :mrgreen:
No pomyślę i może sobie ściągnę te gumy. Dzisiaj ściągnąłem z żalem te hample XTR-a i spakowałem do wysyłki :-( Trzeba polować dalej :-( albo szukać czegoś innego...
Ładny z Ciebie majster, kupujesz V-ki z równoległym prowadzeniem i sprawiasz że nie działają jak trzeba :-) Gdzie tu logika? Nie lepiej coś tańszego kupić? :-) Nooo chyba że lans to już nie pytam dalej :-)
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#169
Skeevo pisze: Ładny z Ciebie majster, kupujesz V-ki z równoległym prowadzeniem i sprawiasz że nie działają jak trzeba :-) Gdzie tu logika? Nie lepiej coś tańszego kupić? :-) Nooo chyba że lans to już nie pytam dalej :-)
Te Vałki co mam to uratowałem przed niszczycielskim działaniem mojego kolegi zamieniając się z nim :mrgreen: - błotny katorżnik maratonowy.
Uświadomiłem mu delikatnie że te hamulce bez przerwy będzie musiał robić i płacić mi za to więc dał za wygraną :lol:
Ten cały patent z równoległowodem to pic na wodę bo to ma marginalne znaczenie.
Chciałem kupić do tego mojego roweru takie XT'i jak ty masz bo są najmocniejsze ale skoro udało mi się te XTR'y wyłudzić w rozliczeniu to już się tym nie interesowałem.
A poszły do Univegi nie dla lansu tylko dla tego że cała piękne grupa XT 939 jest w RB jako set a one leżały :-P
Golenie w Marzocchi są niezniszczalne i trzeba wiele zachodu aby je zarysować - znam jednego co mu sprzedałem swojego MXC ECC Air z 2001 roku kupionego jako nowy.
Od tamtej pory amor nie przeszedł ŻADNEGO serwisu a golenie są jak nowe i nawet się nie poci ... :shock:
Żeby je uszkodzić to musiał byś zaliczyć glebę i nie fortunnie rąbnąć w coś twardego co przy twoim pieszczotliwym stosuku do tego roweru jest raczej wykluczone.

#171
Magury to jest nieporozumienie ... ciężkie a siła hamowania mniejsza niż w porządnych Vałkach.
Ewentualnie można je lubić z racji na ich wygląd ale to też nie do wszystkiego pasuje.

#174
mekp pisze:Herezje wypisujesz...
Nie - bo miałem 3 komplety Magur.
Miałem też różne Vałki od XTR'a po jakieś zwykłe.
Po za tym płyn w Magurach potrafi zimą ... zamarznąć :shock: i można takiego cepa wywalić że szok :lol:
Magury mają siłę nacisku bardzo dużą tak że potrafią rozwalić ramę albo obręcz ale to się absolutnie nie przekłada na zatrzymywanie roweru.
Modulacje mają dość dobrą ale co ci po niej skoro to są spowalniacze a nie hamulce.
Ci co sądzą inaczej chyba sobie dorabiają teorię że te hamulce są takie wyśmienite.
Owszem potrafią działać nawet na oleju słonecznikowym :mrgreen: ale co z tego :?:

#176
focker pisze:Jak się ma w hamulcach coś co zamarza zimą, to się nie ma co dziwić, że siły nima.
To nie ja miałem tylko mój wujek :lol: :lol: :lol: i kiedyś jechaliśmy to wywinął przez kłodę takiego kozła że się nie mogłem przestać śmiać :lol: :lol: :lol:
Naciskał klamki a tu NIC :shock:
Płyn był oryginalny bo nic nie robił z tymi hamulcami - nie kombinował.
Z resztą skończmy ten temat bo każdy ma swoje zdanie i go nie zmieni.

#177
Witam.

W temacie rowerowy u mnie słabo ostatnio ale doszły dwa elementu do mojej układanki :-)

Hamulce Avid SD Ti

Obrazek


Drugi element to amortyzator Marzocchi Bomber Z2 Super Fly. I z tego miejca chciałbym bardzo Fockerowi za odpsrzedanie tego cuda podziękować. Marzyłem od dawna o tym amortyzatorze a nawet nie marzyłem o tym że mógłbym go dostać z takiej ręki. Wielkie dzięki za amortyzator i miłe spotkanie. :-)

Obrazek


Jak wszystko pozakładam to zamieszczę zdjęcia Kony w całości 8-)
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#180
Powiem szczerze, że też jestem ciekawy jak wyjdzie ta podmianka. Czekam na foty.
89' Juchem Alu Pro 128
90' Juchem Alu Pro 128
98' Juchem Serie Zwo
00' Univega RAM 990
cron