Witajcie.
Jakiś czas nie pojawiałem się tutaj, lecz entuzjazm nie opadł. Przedstawiam Wam trzy rowery Pro Flex. Dwa modele 856 i jeden 857. Dzisiaj bardziej ogólnie.
Pierwszy 855 jest kompletnie ubrany w grupę STX RC. Jedynie piasty to Deore LX z tego względu, że koła na obręczach Mavic 217 zastąpiłem Vuealtami z oponami Michelin Wild Gripper.
Drugi 855 jest z kolei na podzespołach Deore XT. Posiada karbonową kierownicę oraz rogi BBB. Koła to Bontrager Mustang. Korba Coda. Opony IRC.
Trzeci to 857. Również wyposażony w podzespoły Deore XT. Tylny wahacz wykonany z karbonu. Obręcze Van Tuyl
Nie są one jeszcze gotowe w stopniu, który mnie zadawala więc ciągle coś poprawiam w chwilach wolnych od poprawiania innych rowerów. :)
Re: 3 x Pro Flex
#3I ja także! Fan ProFlexa z Ciebie dobry!
Ten carbonowy wideł masz z elektroniką?
Ten carbonowy wideł masz z elektroniką?
Re: 3 x Pro Flex
#4Ten na canti ma klamkomanetki st-m739 ( od v brake ) zamiast st-m737. Jak to hamuje ?
Re: 3 x Pro Flex
#7Ja mam taki zestaw w rowerze żony (mniejsze dłonie - krótsze klamki) i jest potwornie sztywny właśnie (przód aż nieprzyjemnie). Siła hamowania trochę leży ale modulacja jest OK.
Re: 3 x Pro Flex
#8W tym z cantami to jest to bl-m739 ale to to samo. Jak dla mnie to skuteczność i sposób hamowania jest ok. Nie widzę jakiejś przepaści pomiędzy tym zestawem a vałkach xt czy Magurach. Co do widelca to nie jest on carbonowy i nie mam elektroniki. Poluje jeszcze na dwa widelce. Właśnie ten carbonowy i Noleen. Tak naprawdę jeśli dobrze się przyjżeć to każda z tych ram się różni a 857 jest na rurkach Easton Custom. Tak samo jest z widelcami. Każdy z nich ma trochę inną konstrukcje.
Re: 3 x Pro Flex
#10Wykrakałeś. Pojawił się nawet piąty. :) Troszkę inny ale Proflex. W każdym z nich pojawiły się zmiany, które przedstawię w niedługim czasie. Dzisiaj tylko o jednym. Dostał carbonowy widelec, sztyce, kierownicę oraz rogi. Koła na obręczach Sunrims oraz piastach XT. Na montaż czeka amortyzator z elektronicznym sterowaniem. Więcej niebawem.
Re: 3 x Pro Flex
#14Dziękuję. Cieszę się, że przypadły do gustu. Czeka mnie jeszcze troszkę pracy. Będę informował. :)
Re: 3 x Pro Flex
#15Fajne. Robią wrażenie.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Re: 3 x Pro Flex
#16Poczyniłem pewne zmiany w trzech rowerach. Coś mi nie do końca pasowało. Teraz w mojej opinii jest lepiej. Jeden dostał)ł nowe nowe opony Tioga, przeżutkę XT oraz linki i pancerze. Drugi dostał w pełni czarne koła i nowe opony. Trzeci natomiast dostał koła z oponami z drugiego oraz inne siodełko. Zniknęły też z niego fioletowe anody. Oto efekty.
Re: 3 x Pro Flex
#18Piekne masz te rower, ale przepraszam Cie to jest moje subiektywne zdanie, z tymi mostkami i kierownicami cos nie do konca pasuje.
Re: 3 x Pro Flex
#19Mnie tez cos nie do końca... Możesz sprecyzować o które chodzi? Żółty mostek jak dla mnie ok. Mostek z napisem vector jest integralną częścią widelca a kierownica jest oryginalna. Ten btwin i kiera napewno wyleci. A ten z mostkiem Girvina powinien mieć niżej kierownice. A jakie jest Twoje zdanie? Pozdrawiam
Re: 3 x Pro Flex
#20Pierwszy karbonowy, extra, oprocz tej oplywowej sztycy.
Drugi, hmmmm, z mostkiem girvina, zmienilbym w nim kierownice, na prosta.
Trzeci, w nim girvin wyglada masywnie jak zjazdowy, ale chyba tez uspokoilbym go jakims ciut dluzszym mostkiem i prosta kierownica, oba srebrne.
Drugi, hmmmm, z mostkiem girvina, zmienilbym w nim kierownice, na prosta.
Trzeci, w nim girvin wyglada masywnie jak zjazdowy, ale chyba tez uspokoilbym go jakims ciut dluzszym mostkiem i prosta kierownica, oba srebrne.