Wpadła mi w ręce zmęczona rama Kastle, o której niewiele znalazłem w sieci. Z oznaczeń wygląda na to, że miała coś wspólnego z mistrzostwami organizowanymi przez UCI w downhillu w roku 1993, co by tłumaczyło stan lakieru.
Czy ktoś wie coś więcej na temat tego modelu, może jakiś katalog ?
Zastanawiam się, czy warto ją odnawiać. Rama nie jest nigdzie pęknięta, tylko w haku dorabiany był gwint.
Materiał to stop 7020, a więc inny (sztywniejszy ?) niż powszechnie spotykane 7005.
https://drive.google.com/folderview?id= ... sp=sharing
#2
niestety strasznie sponiewierana i ten hak... a szkoda bo wygląda bardzo ciekawie, może coś roboczego na miasto albo zimówke na tym złożyć
#3
Z ciekawości za 30zł kupiona. Ten gwint na haku - tam jest jakaś śmieszna druciana reperaturka założona.
Zimówkę już złożyłem na starej ramie Corrateca z nietypowym na dzisiaj napędem 1x5, może niedługo pokażę.
Zimówkę już złożyłem na starej ramie Corrateca z nietypowym na dzisiaj napędem 1x5, może niedługo pokażę.
#4
Ta druciana reperaturka to pewnie jest helicoil czyli najlepszy sposób naprawy gwintu żadna wada to nie jest ale mam alu śrubę jakby co. Ale zbieg okoliczności też mam ramę z wybitym rocznikiem 1993 lakier taki se ale naprawiony i też reperowany gwint. W dodatku geometria zjazdowa, haki nawet identyczne. Nie mówie tu o kastle.
#5
Wczesne ramy alu miały tę bolączkę(niewymienny hak z miękkim gwintem) - lepsza taka reperaturka niż uduydolony hak i wstawiony uniwersalny montowany pod oś koła
Co d ramy i jej przeznaczenia - po co ktoś zadawał sobie trud wspawania górnych oczek bagażnika? dolne rozumiem (były w gotowych hakach)- ale górne?
MOże ta naklejka DH tylko informuje że marka jako taka odniosła na tym polu sukces a nie tyczy się tej konkretnie ramy?
Co do 7020 - w którymś katalogu rowery świata opisywali ten materiał- spróbuję znaleźć
Co d ramy i jej przeznaczenia - po co ktoś zadawał sobie trud wspawania górnych oczek bagażnika? dolne rozumiem (były w gotowych hakach)- ale górne?
MOże ta naklejka DH tylko informuje że marka jako taka odniosła na tym polu sukces a nie tyczy się tej konkretnie ramy?
Co do 7020 - w którymś katalogu rowery świata opisywali ten materiał- spróbuję znaleźć
#7
Oczka do bagażnika i dh to nie w parze moja nie ma takich.
A jak ta rama za 30zl to git biznes można by ją pomalować. Albo scansolem ją i jest piękno alu ukazane.
Prawda jest taka że zdarzają się cywilne ramy z geo jak dla DH. Mam taką a na dodatek mój cross centuriona to nie cross tylko 29er patrząc po geometrii. Veng zmierz kąt główki i długość tylnego trójkąta a szczerze dowiesz się do czego ta rama jest.
A jak ta rama za 30zl to git biznes można by ją pomalować. Albo scansolem ją i jest piękno alu ukazane.
Prawda jest taka że zdarzają się cywilne ramy z geo jak dla DH. Mam taką a na dodatek mój cross centuriona to nie cross tylko 29er patrząc po geometrii. Veng zmierz kąt główki i długość tylnego trójkąta a szczerze dowiesz się do czego ta rama jest.
#8
Rama całkiem zgrabna ale chyba 2.0 to nie był najwyższy model :) i chyba wszystkie degree 94+ miały naklejki WC w DH, mój cr-mo też https://picasaweb.google.com/1012868774 ... 0248271986
#9
Jasne że 2.0 to nie najwyższa
http://www.retrobike.co.uk/forum/viewto ... 4&t=277377
Z tym DH to myślałem że po filmie jasne, tam na początku śmiga jakiś srebrny Kastle z seledynowym napisem. Zdaje się że to późniejszy mistrz sezonu 1993 i stąd przechwałki naklejkowe na ramach
http://www.retrobike.co.uk/forum/viewto ... 4&t=277377
Z tym DH to myślałem że po filmie jasne, tam na początku śmiga jakiś srebrny Kastle z seledynowym napisem. Zdaje się że to późniejszy mistrz sezonu 1993 i stąd przechwałki naklejkowe na ramach
#10
Już mam, na Corratecu z napędem 1x5 Sakae/Shimano DX krótki/Sunrace.cardamon pisze:może coś roboczego na miasto albo zimówke na tym złożyć
Tu w konfigu jesiennym, na balonach Schwalbe Big Apple - spadnie śnieg to zmienię opony
https://drive.google.com/folderview?id= ... sp=sharing