PEUGEOT TEAM LINE

#1
to moj drugi retro bike
jest ze mna od samego poczatku czyli od 1997(a dokladnie sama rama )gdzies w latach 2000-2001
rower byl rozebrany ,a graty sprzedane oryginalnie byl na deore xt kolach crossmax(pierwszych) widelec judy xc (czerwono-kremowy )
rok temu zaczalem go troche skladac poczatkowo zakladalem odrestaurowac go do stanu z przed lat
z malym wyjatkiem w temacie kol.w tamtych latach nieosiagalnym marzeniem byly SPINERGY i na takich kolach bym go widzial...........ale niekoniecznie.w crossmaxach tez mu do twarzy(problem w tym ze mavica mam tylko przedniego)
jak juz wspomnialem poczatkowo zakladalem odbudowe do stanu oryginalnego,ale od kiedy trafilem na ta CHOLERNA ;-) ;-) ;-) stonke RETRO MTB poprzeczke postanowilem podnies troche wyzej
plan jest taki xtr m 950 ,crossmaxy(pierwsze), spinergy od swieta
poczatkowo kokpit jak we wszystkich moich rowerach mial byc ITM,ale bedzie troche mieszanki ITM z "ruskim "tytanem(udalo mi sie upolowac pare tytanowych gratow MADE IN ST PETERSBURG z lat 90 wszytko NOS i po pierwszych przymiarkach wyglada,ze kolorystycznie bedzie ok
w katalogu TEAM LINE rower mozna bylo skonfigurowc w dowolny sposob (do wyboru byla opcja LX XT XTR ,trzy rodzaje kol i siodelek) dlatego mysle ze zlozenie go na M 950 nie bedzie grzechem i rower bedzie nadal w stanie "catalogowym" nie liczac ruskiego tytanu

http://pokazywarka.pl/ax4cek/
Ostatnio zmieniony 2012-01-06, 13:06 przez marcin74, łącznie zmieniany 1 raz.
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#2
To będzie ciekawy rok na RetroMTB... :-) A to dopiero jego pierwszy tydzień...
Alpinestars x9, Breezer x2, Intense x2, Klein x3, Yeti x2, Cannondale, Specialized, GT, Rocky Mountain...
+ Checker Pig, Creme, Electra

#4
ładny! zółto-niebieska ramka wraz z zółtym judy i zielonymi miśkami wygląda super w takich pastelowych kolorkach
Co do M950 - vki M739 wyglądają tu po prostu ślicznie! lekko, dystkretnie - zastanów się czy wrzucać kontrastowe M950
Uważam że ten rower super by się na XT prezentował jenak - srebrne korby, jaśniejsze zmieniarki... ale to tylko moja opinia
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA

#5
no jest.
Poglądaj sobie dokłądnie przednią feleg dookoła nypli, sporo tych obręczy pękało .
A gdzie gumeczki ochronne na amorku ??

do tej ramki pasowałby szary XTR i surowy tytan, felgi czarne , opony zielone
Ostatnio zmieniony 2012-01-06, 13:48 przez Piotr, łącznie zmieniany 1 raz.
www.velotech.pl

#6
Śliczny! Tylko ten ruski tytan jakoś mi tu nie pasuje. Ja widziałbym go na XTR 950 (V-ki 951 oczywiście) + kółka Spinergy. Cud, miód i orzeszki. Faktycznie, zapowiada się ciekawy rok na naszym forum. Pewnie ludziska wyciągają sprzęty ze stodół, żeby zdążyć przed końcem świata ;-)

#7
Piotr pisze:A gdzie gumeczki ochronne na amorku ??
Cóż to Piotrze - zmienił Ci się pogląd na gumy ochronne na amorach? Takim byłeś wrogiem tego rozwiązania.

Rowerek prześliczny - pozazdrościć.
Pytanie tylko - Judyta jest serwisowana?
Te amory są bardzo czułe na zaniedbania serwisowe, więc przynajmniej raz w roku warto w nich wymienić olej smarujący. Olej tłumiący, jeśli nie był w ogóle wymieniany, też wypadałoby wymienić.
Ostatnio zmieniony 2012-01-06, 13:59 przez focker, łącznie zmieniany 1 raz.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#8
Piotr pisze:no jest.
Poglądaj sobie dokłądnie przednią feleg dookoła nypli, sporo tych obręczy pękało .
A gdzie gumeczki ochronne na amorku ??

do tej ramki pasowałby szary XTR i surowy tytan, felgi czarne , opony zielone
spoko na maroco!!!!
na takich samych mavicach w tamtych latach przelatalem dwa cale sezon (w tym wszystkie LANGI)i nic sie nie dzialo,moze dlatego ze waga w majteczkach cos okolo 64 kg pokazywala ;-)
obecny przod jest prawie nowy ,a ja niewiele ciezszy (69-71) takze mysle ..........nadal ryzyko male
co do gumek ......hmm taki wpadl mi w rece tez prawie nowizna pojecia nie mam,ale spostrzegawczosci gratuluje ;-) ;-) ;-)
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#11
marcin74 pisze:
Piotr pisze:no jest.
Poglądaj sobie dokłądnie przednią feleg dookoła nypli, sporo tych obręczy pękało .
A gdzie gumeczki ochronne na amorku ??

do tej ramki pasowałby szary XTR i surowy tytan, felgi czarne , opony zielone
spoko na maroco!!!!
na takich samych mavicach w tamtych latach przelatalem dwa cale sezon (w tym wszystkie LANGI)i nic sie nie dzialo,moze dlatego ze waga w majteczkach cos okolo 64 kg pokazywala ;-)
obecny przod jest prawie nowy ,a ja niewiele ciezszy (69-71) takze mysle ..........nadal ryzyko male
co do gumek ......hmm taki wpadl mi w rece tez prawie nowizna pojecia nie mam,ale spostrzegawczosci gratuluje ;-) ;-) ;-)
wiesz , sprawdzać nie zawadzi te wersje kół padały wyrwało nyple , albo pękały przy oczkach to tak na wyrost pisze jakby ktoś miał kupować używki , wisi u mnie tak jedna z dziurą po oczku :-)

a od kiedy to ja jestem przeciwnikiem gum na goleniach ??

Gumy powinny być tam gdzie je stosowanu gdyż uszczelki kiepskie były, stare RS-y wciągały wszystko jak leci , nie wiem nie pamietam kiedy byłem przeciwnikiem.
www.velotech.pl

#12
YvesMoi pisze:siodło zacne, waga poniżej 200g, miałem takie i chyba było 170 :shock:
oponki też niczego sobie :]
czemu ITM?
dlaczego ITM?
za nietuzinkowosc i unikalnosc

http://pokazywarka.pl/30k1jz/
choc jak zycie pokazalo mostka(ze zdjecia 1, 2)juz nie ma
ten nie byl za specjalny kupiony jakis czas temu na" sztuke"co by jakos wystartowac z odbudowa :->
pozdro
Ostatnio zmieniony 2012-01-07, 10:08 przez marcin74, łącznie zmieniany 1 raz.
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#13
Witam.

W sumie podoba mi się zestawienie kolorów ramy z RS i piasta CrossMax'a. Brakuje mi tu trochę drugiego bo z wyglądu nie przepadam za tylnym kołem choć ma ono swój urok... W sumie ITM też wizujalnie też średnio mi tu podchodzi.

Dodałbym więcej niebieskich dodatków i wywalił te czerwone gripy.

Generalnie widzę tutaj maszynę do zabijania maratonów przeniesioną o parę lat w czasie.

Co do doboru komponetów to srebrna korba obowiązkowo bo ta ładnie się komponuje (może Wra ?) podobnie jak hamulce... Manetki Xt też spoko. RD na moje oko 950 ciekawie by wyglądała.

W sumie to tyle. Ten początek roku jest mocny ale najbardziej kibicuję Tobie w projektach bo zapowiadają się ciekawie.

PS a jeszcze pytanie... Czy siodło nie jest krzywe lekko? bo na ostatnim zdjęciu tak trochę...
pozdrawiam
xMekpx
Moje ogłoszenia
Marin Pine Mountain 1991
Marin Bear Valley 1996

#14
kolorowe dodatk inie wchodza w rachube(a napewno blekity ,purpury itp)jakos nigdy mi to niepodchodzilo,ale...............jest sporo fajnych rowerow (na forum) ktore wlasnie w tych kolorach wyglada zabojczo
co do rd XT- jesli zostane przy osprzecie ktory jest obecnie (wielu jak widac to mi doradza) to rd XT zostaje(jest nowiusienka z pudelka)a do tego darze ten model (krotki wozek od xtr) wielkim sentymentem. W przeszlosci zajechalem chyba ze 3 takie
gripy-no coz tu mozna sie rzeczywiscie zastanowic ? choc na zywo wyglada to lepiej niz na zdjeciach
crossmax-jest tylko jeden jak upoluje drugiego to ......bedzie komplecik( jak za dawnych lat !!!!!!)
siodelko na ostatnim zdjeciu jest........krzywe :-/ (brak rownierz zacisku)zdjecie robione na szybca po wrzuceniu tytanowego wspornika
pozdro ;-)
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#16
Oj, tak! ładnie się to komponuje, rower dostał od razu lekkości. Czarne graty trochę go przytłaczają. Spina też bym wyrzucił i wstawił delikatne srebrne koła.
Alpinestars x9, Breezer x2, Intense x2, Klein x3, Yeti x2, Cannondale, Specialized, GT, Rocky Mountain...
+ Checker Pig, Creme, Electra

#17
popieram, spin do wyrzucenia! tylko daj znac gdzie :)
Był: pewna Gusta, Votec F7 '99, jakiś karbonowy Scott, trzeszczący Mountain Cycle San Andreas, całkiem ładny Rocky Mountain Blizzard '96, Intense M1 '03,

#18
fakt spinergy lekko ciezkie (zwlaszcza przod bez napisow optycznie -paskudny)
ale w drodze juz froncik z lala naklejkami
docelowo furka bedzie na crossmaxach-tez czarne ale optycznie o100kg lzejsze niz spinergy
w sumie przewiduje dla" peugeocika" dwie pary butow(bo te spinergy to takie szczeniece marzenia ktore dopiero teraz mogly sie ziscic) :-| :-| :-|
??ziscic ?? :roll: :roll: :roll: jest tu jakis polonista ?
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#20
kamien z serca !!! :-D :-D
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#21
Ładnie wyszedł Ci ten Pug. Żółty jest ostatnim kolorem, który chciałbym w rowerze, ale u Ciebie wyszło bajkowo.
Gdybyś mógł jeszcze dać niebieskie pancerze z przodu, a zółte z tyłu, a także zmienić gripy na jakieś z nutą niebieskiego.... Pięknie :)


spinergy są jak stary saab, tak brzydkie że aż ładne :)

#22
chrzanek pisze:spinergy są jak stary saab, tak brzydkie że aż ładne :)
IMHO tu wyglądają jak Keira Knightley w adidasach. Są zbyt wulgarne. Tu potrzeba szpileczek od Manolo Blahnika.
Alpinestars x9, Breezer x2, Intense x2, Klein x3, Yeti x2, Cannondale, Specialized, GT, Rocky Mountain...
+ Checker Pig, Creme, Electra

#23
pancerze tylko czarne
kolorowe zawsze "wylaza" na pierwszy plan
a ja tego bardzo nie lubie !!!!!!!
gripy to juz kolejny atak :lol: :lol: na zywo te pare czerwonych akcentow naprawde dobrze zgrywa z kilkoma czerwonymi "plamami" z widelca i kiery ,,,,,a i na ramie maluski czerwony akcent w napisie TEAM LINE
zeby nie bylo ...to do gripow mozna miec jedno zastrzezenie ...nowki z dzisiejszych czasow .zawsze jezdzilem na transparentnych ale bez przesady... idac tym tropem do siodelka tez by sie mozna bylo doczepic (2002) ale jesli zaczeli produkcje w 2000 to w sumie....

co do szpileczek.... szpileczka to zawsze szpileczka ;-)
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#25
YvesMoi pisze:ale jazda! sztyca, rogi i kiera są pociśnięte, ale wg mnie w ogóle tu nie pasują, rower kojarzy mi się z zaskarem dlatego widziałbym te stalowe części w jakimś stalowym projekcie. tutaj za surowo.
to przeciez czystej krwi cro- mo rameczka
COLUMBUS GENIUS........ale ....slucham .....ucze sie ...wyciagam wnioski !!!!!!!!!! :-) :-) :-) albo nie zadnych wnioskow....chwilowo obstaje przy swoim !
pozdrawiam
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#27
YvesMoi pisze:no źle to napisałem bo myślałem o tym zaskarze ciągle. a miało to być tak....że ramka jest taka za kolorowa, za wesoły ten rowerek do takiego industrialnego klimatu z tymi długaśnymi rogami. lepiej? ;)
aaaaaaaaaa !! tu pelna zgoda
caly czas czekalem kto pierwszy wypali z tymi rogami :mrgreen: :mrgreen:
trza bedzie przyciac i to szybciutko !!!!!!!!!!
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#29
Super. Mam rodzinny sentyment do Pugów. Teamline to była półka właściwie nieosiągalna w Polsce a i za granicą niejeden się zastanowił zanim wydał 1500 marek za stalową ramę. Genius to absolutny szczyt w cieniowaniu, niezwykła rzadkość w rowerach MTB. Zazwyczaj do budowy ram MTB stosowane były Columbus Max ze względu na szersze przekoroje. Też mam Puga na Genuisie tylko ładnych parę lat młodszego, 91 lub 92, nie jestem pewien.

#30
Witam.

komponenty wg mnie pasują super szczogolnie sztyca...

tak jak pisałem dla mnie ten rower pasuje na maszynę do ścigania a takiej tak długie rogi nie pasują... choć lepiej w ta stronę niż żeby były za krótkie.

Z kompletem kół wygląda dużo lepiej choć dalej jestem entuzjastą mavic'ow.

Mnie osobiście razi trochę kierownica... może jeśli nie da się znaleźć tytanowej to przynajmniej alu na wysoki połysk.?
i korba...

taki pytanie. Czy znalezienie mavicow graniczy z cudem czy może się udać...?

pozdrawiam
xMekpx
Moje ogłoszenia
Marin Pine Mountain 1991
Marin Bear Valley 1996