FOX 26" bez problemu przyjmuje koło 27.5" z oponą 2.2. Szerszych montować ne będę. Miejsca jeszcze od groma.
Pomalowany, pomalowany. Bo mój magnezowy się okazał ;)
#122
bardziej zelazo sadzac po wadzeAdamello pisze:To je amelinium??marcin74 pisze:mam czarnego a planuje pomalowac na bialo
ale serio mysle ze magnez
chcialem cos pod Biance dorobic u Himayera
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
#123
wyglada jak originalAdamello pisze:Pomalowany, pomalowany. Bo mój magnezowy się okazał ;)
-----------------------------------------------------------
widelec OK tylko te biale korby jakos przed rame wychodza
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
#124
Korby naprawdę tylko tymczasowo. To chyba nawet nie jest Deore, jakieś puste na octalink. Komplet z osią waży ponad 900g
Ważne że rower jeździ, mogę teraz brać się za inne i je rozbebeszać.
Po kolei teraz projekty:
1. Liteville - współczesne, takie AM 130/150 na kołach 27.5
2. Scott Comp Racing 1994
3. Kuwahara Pacer chyba 1991
4. Serotta Max 2
5. Serotta Competition AL
6. Klein
7. evolution-x
jest co robić...
Ważne że rower jeździ, mogę teraz brać się za inne i je rozbebeszać.
Po kolei teraz projekty:
1. Liteville - współczesne, takie AM 130/150 na kołach 27.5
2. Scott Comp Racing 1994
3. Kuwahara Pacer chyba 1991
4. Serotta Max 2
5. Serotta Competition AL
6. Klein
7. evolution-x
jest co robić...
#125
Jeżeli chodzi o korbę to ja bym proponował XTR M960 (tak tak, sam mam takiego), zrobioną na dwa blaty. Można ją wypolerować (z grubsza albo do lustra), anodować lub pokryć ceramiką, jak tutaj:
Mam tylko jedno pytanie - dlaczego tak wąskie obręcze? Wiem że teraz jest boom na szerokie obręcze, faty i rozmiary z plusem, ale 17mm to trochę mało (zwłaszcza że waga 410g szału nie robi). Chociaż nie wiem czy przy tej cenie będzie coś ciekawszego :)
Mam tylko jedno pytanie - dlaczego tak wąskie obręcze? Wiem że teraz jest boom na szerokie obręcze, faty i rozmiary z plusem, ale 17mm to trochę mało (zwłaszcza że waga 410g szału nie robi). Chociaż nie wiem czy przy tej cenie będzie coś ciekawszego :)
#126
Myślałem przez chwilkę o tej korbie, ale raz - WAGA nie powala, a dwa te dziwne zębatki... Miałem w ubieglym roku 2 komplety tarcz Blackspire do tych korb. Zbyt dużo zamienników do tego nie ma. Poza tym celuję w kombinację 40/26 lub 27 i nie wiem czy takie coś dałoby się tam w ogóle przykręcić. Z XTRa brałem pod uwagę model 980. Ładny, lekki, tylko bedzie mi się gryzł ze SRAMem (w pudełeczku mam kasetę XX) i jego cena, newet hurtowa jest tak kosmiczna, że wolę kupić jakiś egzotyk w stylu BOR, Tune itp.
Obręcze.... Cóż. Plany były na carbonowe hooklesy, ale zadecydowały względy ekonomiczne. Przy aktualnym kursie $ jedna taka felga z transportem, cłem i VATem kosztowałaby ok. 900zł.
Brałem pod uwagę jeszcze DT XR 331 - cena 250 w góre za sztukę. Ale dochodzą podobno jakieś podkładki, specjalne nyple, więc wcale lekko nie wychodzi jak za taką kasę.
ZTR... cena ponad 300... nie dla mnie
Inne? Nie mam pomysłu. Złotego środka nie znalazłem.
FRM BOR - mam w innym rowerze. Spoko, bardzo lekkie, ok 325g, ale cena jak 1zł/1g.
Remerx mam akurat w cenie hurtowej. Cena wręcz symboliczna, jakość - to się okaże. Waga ujdzie.
A szerokość? Od 20 lat jeżdże na podobnych felgach, dlaczego w 2015 miałoby mi to stwarzać jakiś problem?
Ekonomia przy tym rowerze na tyle wzięła górę, że jeżdże na oponach z drutem i chińskich dętkach za 8zł i wadze 200g. Tymczasowo oczywiście
Obręcze.... Cóż. Plany były na carbonowe hooklesy, ale zadecydowały względy ekonomiczne. Przy aktualnym kursie $ jedna taka felga z transportem, cłem i VATem kosztowałaby ok. 900zł.
Brałem pod uwagę jeszcze DT XR 331 - cena 250 w góre za sztukę. Ale dochodzą podobno jakieś podkładki, specjalne nyple, więc wcale lekko nie wychodzi jak za taką kasę.
ZTR... cena ponad 300... nie dla mnie
Inne? Nie mam pomysłu. Złotego środka nie znalazłem.
FRM BOR - mam w innym rowerze. Spoko, bardzo lekkie, ok 325g, ale cena jak 1zł/1g.
Remerx mam akurat w cenie hurtowej. Cena wręcz symboliczna, jakość - to się okaże. Waga ujdzie.
A szerokość? Od 20 lat jeżdże na podobnych felgach, dlaczego w 2015 miałoby mi to stwarzać jakiś problem?
Ekonomia przy tym rowerze na tyle wzięła górę, że jeżdże na oponach z drutem i chińskich dętkach za 8zł i wadze 200g. Tymczasowo oczywiście
#127
Gdzie tak robią i za ile jeśli można wiedzieć? Trwałe to je?kubim pisze: Można ją ... pokryć ceramiką
#128
Mały offtop (mam nadzieję że Adamello się nie obrazi):
Na pokrywanie ceramiką korb natknąłem się tutaj:
http://www.ceramikoat.com/
Jednak stronę na facebooku mają prężniej działającą:
https://www.facebook.com/CERAMIKOAT
Nie mam pojęcia na ile to jest trwałe ani czy w Polsce ktoś coś takiego robi, ale efekt jest ciekawy
Na pokrywanie ceramiką korb natknąłem się tutaj:
http://www.ceramikoat.com/
Jednak stronę na facebooku mają prężniej działającą:
https://www.facebook.com/CERAMIKOAT
Nie mam pojęcia na ile to jest trwałe ani czy w Polsce ktoś coś takiego robi, ale efekt jest ciekawy
#129
liteville? coś więcej? :)
co do obręczy to wybór jest srogi, wtb kom, właśnie dt, trochę szkoda tych remerxów, miałem doświadczenia z nimi nieprzyjemne... no i jak obręcz to szersza, niższe ciśnienie i wio! Też zmota dosyć dziwna 650b w rowerze 26 cali...
co do obręczy to wybór jest srogi, wtb kom, właśnie dt, trochę szkoda tych remerxów, miałem doświadczenia z nimi nieprzyjemne... no i jak obręcz to szersza, niższe ciśnienie i wio! Też zmota dosyć dziwna 650b w rowerze 26 cali...
cino cinelli santo subito
na sprzedaż:
https://picasaweb.google.com/wojd47h/NaSprzedaz#
moje aukcje:
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=24938441
na sprzedaż:
https://picasaweb.google.com/wojd47h/NaSprzedaz#
moje aukcje:
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=24938441
#130
Świetna maszyna, pożyczyłem, wypróbowałem w SrebrneJ Górze na slinglach i się zakochałem. Tylko muszę go teraz spłacić. I przerobić na 27.5 oczywiście. Już sprawa w toku, dziś może skręcę kółka.Wojtas pisze:iteville? coś więcej? :)
Ja wiem że jest moda na 29er, szerokie fele i 1x pisiont z tyłu. Niedługo to już w ogóle korba zniknie i będziemy dreptać jak jaskiniowcy.
Noszkuźwamać!
Ale ja tego nie potrzebuję!!!!! Dobrze mi jest po staremu. Mniejsze kółka, ładniejsze rowery, w miarę zwykłe rozwiązania, które można sobie swobodnie przekładać między rowerami. I tyle w temacie
#133
powiedział cardamon z eccentrikiem na nowościach :)
A co do liteville firma ciekawa wykonanie piękne, ale tyle płacić za alu ramę? No nie wiem... Może pokażę za niedługo o co mi się rozchodzi...
A co do liteville firma ciekawa wykonanie piękne, ale tyle płacić za alu ramę? No nie wiem... Może pokażę za niedługo o co mi się rozchodzi...
cino cinelli santo subito
na sprzedaż:
https://picasaweb.google.com/wojd47h/NaSprzedaz#
moje aukcje:
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=24938441
na sprzedaż:
https://picasaweb.google.com/wojd47h/NaSprzedaz#
moje aukcje:
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=24938441
#134
Odchodząc na chwilkę od tematu...Wojtas pisze: A co do liteville firma ciekawa wykonanie piękne, ale tyle płacić za alu ramę? No nie wiem... Może pokażę za niedługo o co mi się rozchodzi...
Droga, nie droga. Nie dałem za nią przecież 2300 EUR!!! To jest używka za ułameczek tej ceny. Stary model, ale w zupełności spełnia moje oczekimania. Pancerna, a niezbyt ciężka (2900g z tłumikem). Skok najprawdopodobniej 130, ale daje radę nawet ze znacznie poważniejszymi bujakami.
Poza tym Liteville, czyli Syntace to jak dla mnie taki niemiecki Chris King. Czyli lipy nie ma. Czego się łapną, wychodzi mocne, sztywne i niezawodne.
No i druga strona medalu. Ostatnio inwestuję w ramy, rowery i części, które nie tracą na wartości. Zbyt dużo już popłynąłem na wynalazkach, które po roku używania są warte (o ile dotrwają) 30% ceny zakupu. Dlatego też w stajni jest Van Nicholas czy Liteville właśnie.
Mam możliwość testowania wielu przedziwnych rowerów z racji znajomości z handlarzami. Zupełnie bez zobowiązań i nieodpłatnie. Od najnowszych po zabytkowe. Zdarzają się nawet na przyszły rok :D Ale mało który zachwyca, powala i staje się przedmiotem marzeń. Sporo jest takich w stylu: patrzaj i nie dotykaj!
No i przede wszystkim skoro Niemiec, Szwajcar czy inny Holender ceni konkretnie rower to coś w tym musi być. Oni nie są "wciemiebici" i nie sprzedają tego na kilogramy.