Kolorki tak róźnie, naklejki miejscami ponaddzierane, ale nie jest źle i po odświeżeniu delikatnym powinna dobrze się prezentować.
Twoja aplina już dawno wpadla mi w oko- jest super, tylko te V wywal;)
Rd ma krótki wózek - jak w oryginale.
Powoli rozbieram, gruntownie wyczyszcze, nasmaruje i będzie jeździć:)
Koła w aplinach nie miały nierdzewnych szprych? na moich jest jakiś trudny do usunięcia osad. Dziwne biorąc pod uwagę całkiem fajne obręcze i piasty dx.
#32
#34
Trochę wysoka.kapelusznik pisze: albo taka jaką sprzedaje nasz forumowicz
http://olx.pl/oferta/rower-cro-mega-alp ... a24277529e
#35
Niektóre serwisy dysponują tzw wykrętakami (stożkowy gwintownik z lewym gwintem o ile się nie mylę)
Nawiercą dziurkę w śrubie, zaczną ja gwintować w lewo aż stożek gwintownika zaklinuje się w otworze Wówczas śruba zacznie się wykręcać
albo.... zamaluj na biało, nikt nie zauważy
Nawiercą dziurkę w śrubie, zaczną ja gwintować w lewo aż stożek gwintownika zaklinuje się w otworze Wówczas śruba zacznie się wykręcać
albo.... zamaluj na biało, nikt nie zauważy
#36
Nie wiem tylko czy finansowo się opłaci :)
Koszt takiej usługi w przypadku świecy w aucie to ok. 150 zł.
Koszt takiej usługi w przypadku świecy w aucie to ok. 150 zł.
#38
sztopi - ale ta część jest zaglębiona - nie widzę tu możliwości wspawania.
wykrętak wydaje się najlepszą opcją, tylko tutaj dostęp jest utrudniony przez górną rurkę:/
wiem, zamalować...ale pomijając fajną lokalizację bidona to psychicznie nie da mi spokoju.
na (nie tak profesjonalnych;)) forach internetowych ludzie wywalali całą nitonakrętkę i dawali nowe - taka opcja też mi nie pasuje.
na szczęście suport ładnie wyszedł i wewnątrz czysto:)
wykrętak wydaje się najlepszą opcją, tylko tutaj dostęp jest utrudniony przez górną rurkę:/
wiem, zamalować...ale pomijając fajną lokalizację bidona to psychicznie nie da mi spokoju.
na (nie tak profesjonalnych;)) forach internetowych ludzie wywalali całą nitonakrętkę i dawali nowe - taka opcja też mi nie pasuje.
na szczęście suport ładnie wyszedł i wewnątrz czysto:)
#39
Kapeusznik widzę , że masz chorobę psychiczną podobną do mojej :)
Ile ja już ram sprzedałem przez mini wgniotki :) Ma być dobrze , albo wcale :)
Kiedyś napawałem zerwaną śrubę w rowerze niestety w tym przypadku jeden błąd i przyspawasz ją do ramy.
Ile ja już ram sprzedałem przez mini wgniotki :) Ma być dobrze , albo wcale :)
Kiedyś napawałem zerwaną śrubę w rowerze niestety w tym przypadku jeden błąd i przyspawasz ją do ramy.
#40
Ja urwałem śrubę hartowaną w Scocie i problem rozwiązałem najpierw rozwiercając w środku śrubę małą średnicą (bardzo trudne - często złazi na boki i łatwo stracić wiertło). Potem większa średnica - nigdy nie wychodzi idealnie w centrum, więc poprawiłem to frezem kulowym. Gdy już ścianki śruby są minimalne łatwo odgiąć kawałek reszty śruby i wtedy można zahaczyć płaskim śrubokrętem i wykręcić. Gdy już pozbyłem się wszystkich większych kawałków zastosowałem gwintownik i wypchało szczątki drugą stroną.
Przy okazji tej zabawy rozmawiałem z jednym ze starych frezerów (już chłopina na emeryturze) i mówił, że są w specjalnych sklepach są tzw. świńskie ogony, czyli wiertła lewe. Podczas gdy się takim wiertłem rozwierca może dojść do zahaczenia śruby i jej wykręcenia. Jednak osobiście nie miałem z takim wiertłem styczności.
Przy okazji tej zabawy rozmawiałem z jednym ze starych frezerów (już chłopina na emeryturze) i mówił, że są w specjalnych sklepach są tzw. świńskie ogony, czyli wiertła lewe. Podczas gdy się takim wiertłem rozwierca może dojść do zahaczenia śruby i jej wykręcenia. Jednak osobiście nie miałem z takim wiertłem styczności.
Zlotowy fotoreporter.
Rowery:
Scott Windriver
Hot Chili X-Rage I
Rowery:
Scott Windriver
Hot Chili X-Rage I
#41
tutaj jest problem z takim wierceniem przez utrudniony dostęp.
W serwisie powiedzieli mi, że wymienili by nitonakrętke - to mi średnio się podoba.
Kilka rzeczy trzeba jeszcze zrobić w cromedze, ale źle nie jest.
W serwisie powiedzieli mi, że wymienili by nitonakrętke - to mi średnio się podoba.
Kilka rzeczy trzeba jeszcze zrobić w cromedze, ale źle nie jest.
#44
no niby alpinestars tak komponowało koła - obręcze ritchey vantage expert, piasty dx ...szprychy badziewne.
Piasty ledwo sie krecily, ale w przednim wzerow nie ma. Nowe kulki + smar i będzie jak nówka.
Piasty ledwo sie krecily, ale w przednim wzerow nie ma. Nowe kulki + smar i będzie jak nówka.
#49
#50
Kurcze, ładna jest. Oponki z czerwonym się podobają? Według mnie jest nieźle ale pewno będziesz dążył do innych No i chwyty fajnie zagrały
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900
#52
No i dobrze. Wpasowały się ładnie
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900
#54
miałeś dobry pomysł:)Skeevo pisze:No i dobrze. Wpasowały się ładnie
Jak wy ustawiacie kanty? Na tyle mocno wysunąłem klocki i hamulce żyleta ale modulacji brak.
Jest jakaś zasada na ile powinno się wysuwać klocki?
Druga sprawa - na ramionach ustawiłem sprężyny na SLR, ale klamka wraca jakoś mało żwawo - tak ma być?
#55
dokladnie - każda oryginalna fd w A* z którą się spotkałem jest przeszlifowana (pomijając że założyleś 1 1/4" bo takie Jasiu ma zamiast 1 3/8 ale to różnicy nie robi w zasadzie)kapelusznik pisze:Założyłem nówke fd i okazało się, że nie da się jej ustawić - trzeba było w przerzutce podpiłować krawędź przy mocowaniu.
#56
No to niespodzianka bo przerzutka która była w alpinie po zakupie to 1 1/4.
Możliwe więc, że była już wymieniona. Nie ma też wyraźnych śladów szlifowania.
Tak czy inaczej, przerzutka działa:)
Dziś sporo pojeździłem alpiną. Wrażenia generalnie pozytywne - fajnie przyśpiesza, zwrotna. Sprawia, że chce się wjeżdżać na wszystkie pochyłości:)
Tylko to siodło to niezła tortura;) Wydaje mi się, że jest zbyt miękkie i wyoblone na środku. Do tego w trakcie jazdy odczułem mocne bicie na tylnym kole - przekrzywiona opona. Spuściłem powietrze, naciągnąłem rękoma i dopompowałem. Problem powraca po ok 1km - coś można z tym zrobić?
Przy okazji zauważyłem, że koło ma bicie góra- dół ok. 1 mm - warto oddawać to do naprawy? Bocznie oba koła są żylety.
Możliwe więc, że była już wymieniona. Nie ma też wyraźnych śladów szlifowania.
Tak czy inaczej, przerzutka działa:)
Dziś sporo pojeździłem alpiną. Wrażenia generalnie pozytywne - fajnie przyśpiesza, zwrotna. Sprawia, że chce się wjeżdżać na wszystkie pochyłości:)
Tylko to siodło to niezła tortura;) Wydaje mi się, że jest zbyt miękkie i wyoblone na środku. Do tego w trakcie jazdy odczułem mocne bicie na tylnym kole - przekrzywiona opona. Spuściłem powietrze, naciągnąłem rękoma i dopompowałem. Problem powraca po ok 1km - coś można z tym zrobić?
Przy okazji zauważyłem, że koło ma bicie góra- dół ok. 1 mm - warto oddawać to do naprawy? Bocznie oba koła są żylety.
#58
Zainstalowałem odwrotnie niż było. Zgodnie z opisami na wieszakach - front, rear.
Powinno być inaczej?
Powinno być inaczej?
#60
Dobrze ma to po co go stresujesz:)
Dawaj jutro na rower Zobaczysz mydelniczkę w nowej odsłonie.
Dawaj jutro na rower Zobaczysz mydelniczkę w nowej odsłonie.
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996
Marin Bear Valley 1996