naści, tu masz kanoniczne fabryczne rurke teflonowom, ot, co.
i
jak widać na zdjęciu pierwszym, fabryczna teflonowa rurka nacięta była. Ale ja nie nacinam, i tyż jest dobrze. No i robię ją znacznie krótszą, pojemność błotna się wtedy zmniejsza
#62
aldek, Dzięki !!! Jaki przekrój ma ta rurka i gdzie to można dostać ? Na allegrze są jakieś białe 6/4mm, 5/3mm... ???
#64
O już suport wykręcony brawo!
Ten rejsfejs tutaj zupełnie nie pasuje coś chudego tylko.
To jest tequesta 1993 i była na sztywniaku a ten indy ma 63mm skoku a jak ten rower ma wyglądać to ja bym o to zadbał akurat mam na myśli obniżenie amora o te 15mm do 48 jak to miał mag21 long travel.
Ten rejsfejs tutaj zupełnie nie pasuje coś chudego tylko.
To jest tequesta 1993 i była na sztywniaku a ten indy ma 63mm skoku a jak ten rower ma wyglądać to ja bym o to zadbał akurat mam na myśli obniżenie amora o te 15mm do 48 jak to miał mag21 long travel.
#66
Kolejna bzdura. Mag 21 LT miał 60mm. 48mm miała standardowa wersja do XC.o te 15mm do 48 jak to miał mag21 long travel.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#67
Focker nie rób zamieszania i nie mów że mag ma tyle skoku bo jeszcze ktoś uwierzy w ten chwyt marketingowy od rs.
Mag 21 LT czyli z kitem long travel ma tulejki 19mm a starndardowy 3,01cm w calach odpowiednio 0,75" i 1,2"
Te 60mm o których piszesz jest liczone z skokiem negatywnym a przecież zawsze sie mówi o skoku pozytywnym.
Mag 21 lt ma 48mm skoku(pozytywnego)
Mag 21 standardowy będzie miał 37mm skoku jak wskazują tulejki
Skok negatywny obu wynosi 12mm
Mam indy c (63mm) i maga lt jak postawiłem je obok siebie mag był niższy o te 15mm.
Tutaj masz foto kartki z kitu LT jak nie dowierzasz i tak jak mówisz "z czapki wzięte"
http://s19.photobucket.com/user/wadsy/m ... f.jpg.html
Mag 21 LT czyli z kitem long travel ma tulejki 19mm a starndardowy 3,01cm w calach odpowiednio 0,75" i 1,2"
Te 60mm o których piszesz jest liczone z skokiem negatywnym a przecież zawsze sie mówi o skoku pozytywnym.
Mag 21 lt ma 48mm skoku(pozytywnego)
Mag 21 standardowy będzie miał 37mm skoku jak wskazują tulejki
Skok negatywny obu wynosi 12mm
Mam indy c (63mm) i maga lt jak postawiłem je obok siebie mag był niższy o te 15mm.
Tutaj masz foto kartki z kitu LT jak nie dowierzasz i tak jak mówisz "z czapki wzięte"
http://s19.photobucket.com/user/wadsy/m ... f.jpg.html
Ostatnio zmieniony 2015-01-03, 17:49 przez Hubert, łącznie zmieniany 1 raz.
#69
Imo trze ale ja bym wykorzystał rurke od kitu nokon aligator (10zl na alle) albo koszulka termokurczliwa zwężona na końcu, tak można zbudować pancerz uszczelniony w całości. I to by było najprosze rozwiązanie.
#70
Hubert, błagam Cię. Takie bajkopisarstwo to sobie możesz uskuteczniać chcąc poderwać dziewczynę - która nawet nie wie co to amortyzator.Focker nie rób zamieszania i nie mów że mag ma tyle skoku bo jeszcze ktoś uwierzy w ten chwyt marketingowy od rs.
Mag 21 LT czyli z kitem long travel ma tulejki 19mm a starndardowy 3,01cm w calach odpowiednio 0,75" i 1,2"
Te 60mm o których piszesz jest liczone z skokiem negatywnym a przecież zawsze sie mówi o skoku pozytywnym.
Mag 21 lt ma 48mm skoku(pozytywnego)
Mag 21 standardowy będzie miał 37mm skoku jak wskazują tulejki
Skok negatywny obu wynosi 12mm
Mam indy c (63mm) i maga lt jak postawiłem je obok siebie mag był niższy o te 15mm.
Tutaj masz foto kartki z kitu LT jak nie dowierzasz i tak jak mówisz "z czapki wzięte"
http://s19.photobucket.co...9168ef.jpg.html
Patrzysz na Maga przez pryzmat nowych amorów i gadasz brednię za brednią.
Sprężyna negatywna w Magu nie jest tak twarda jak w nowych amorach. Ona jest bardzo miękka. Tak miękka, że nawet minimalne napompowanie powoduje wykorzystanie praktycznie 100% skoku negatywnego. Już 2,4 Bara (35 PSI) sprawia, że sprężyna negatywna jet całkowicie ściśnięta - przez co amor wykorzystuje pełen katalogowy skok. A to jest najniższe ciśnienie przewidziane w instrukcji od Maga.
To co wypisujesz dotyczy amora nienapompowanego. Tam rzeczywiście masz skoku 36mm. Nikt jednak nie jeździ na nienapompowanym amorze. Napompuj go do ciśnienia roboczego powyżej 2,4 Bara i nagle wykorzystana jest całość skoku. Czary!
Więc proszę Cię jeszcze raz - bez takich głupot.
Żeby nie być gołosłownym, poniżej masz zdjęcia dowodzące tego co mówiłem - a nie jakieś dziwne linki. Specjalnie wziąłem na tapetę mojego Maga SL żeby była pewność, że ma 46 mm skoku (katalogowo). Późniejsze mogły mieć 48 albo nawet 50mm.
Żeby nie było ściemy, po każdym pomiarze mierzona też odległość od opaski do korka.
Golenie całkowicie schowane:
Golenie przy nienapompowanym amorze:
Golenie przy amorze napompowanym do 2,5 Bar (zgodnie ze skalą z pompki).
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#71
Jeju ale Ty lubisz udowadniać. Czy nie jesteś przypadkiem prawnikiem adwokatem itp.? Bo na to wygląda.
Z tego wszystkiego wychodzi na to że masz dużo oleju lub i może zmęczoną sprężynę negatywną a u mnie dokładnie odwrotnie.
Mam tulejki od LT (oryginał albo na tokarce robione bo są idealne)długość dokładnie jak z kitu czyli nie ma mowy o jeszcze krótszych. Napompuje go przy okazji pod swoją wagę i zobacze czy rzeczywiście jest te 60mm. To z tego wychodzi że mag ma 0mm skoku negatywnego z tego co mówisz.
Czyli można podsumować tak że skok maga lt to 48-60mm w zależności od napompowania
Niestety z bólem tyłka musze przyznać Ci racje ale tylko jak ma się normalną nie zaniżoną ilość oleju!
Z tego wszystkiego wychodzi na to że masz dużo oleju lub i może zmęczoną sprężynę negatywną a u mnie dokładnie odwrotnie.
Mam tulejki od LT (oryginał albo na tokarce robione bo są idealne)długość dokładnie jak z kitu czyli nie ma mowy o jeszcze krótszych. Napompuje go przy okazji pod swoją wagę i zobacze czy rzeczywiście jest te 60mm. To z tego wychodzi że mag ma 0mm skoku negatywnego z tego co mówisz.
Czyli można podsumować tak że skok maga lt to 48-60mm w zależności od napompowania
Niestety z bólem tyłka musze przyznać Ci racje ale tylko jak ma się normalną nie zaniżoną ilość oleju!
#72
Przeciez dobrze wiesz, że jestem prawnikiem, wiec po co to pytanie?
A udowadniam tylko dlatego, że piszesz głupoty mogą się sugerować forumowicze i jeszcze w nie brniesz.
Ilość oleju jest dobra. O to się nie boj. A jak będziesz mierzyć swojego to nawet jesli Ci nie dojdzie do konca, to nie ma możliwości, żeby go wyciągnąć więcej niż 2-3mm. Taki jest maksymalny skok negatywny przy nowej sprężynie. Nie więcej.
A udowadniam tylko dlatego, że piszesz głupoty mogą się sugerować forumowicze i jeszcze w nie brniesz.
Ilość oleju jest dobra. O to się nie boj. A jak będziesz mierzyć swojego to nawet jesli Ci nie dojdzie do konca, to nie ma możliwości, żeby go wyciągnąć więcej niż 2-3mm. Taki jest maksymalny skok negatywny przy nowej sprężynie. Nie więcej.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#73
Ja pojęcia nie miałem i nie pamiętam kiedy mówiłeś a wiem o tobie tyle o ile bo jedynie na fb Cie widziałem. Czyli zgadłemPrzeciez dobrze wiesz, że jestem prawnikiem, wiec po co to pytanie?
Koniec dyskusji tutaj bo Bart sie wścieknie. Dzięki że chciało Ci sie foty robić.
#74
sprzeciw ,proszę o wykasowanie tego stwierdzenia może to doprowadzić do dalszej eskalacji konfliktufocker pisze: A jak będziesz mierzyć swojego
#75
Jeszcze ktoś pomyli cale z centymetrami
Wiem co masz himayer na myśli i prosze nie rozpoczynaj takich durnot i offtopu bo aż tak debilnie tutaj nie było.
Koniec bo z magiem już sie offtop zrobił.
Ps. Chcecie wiedzieć kto to MPUA
Wiem co masz himayer na myśli i prosze nie rozpoczynaj takich durnot i offtopu bo aż tak debilnie tutaj nie było.
Koniec bo z magiem już sie offtop zrobił.
Ps. Chcecie wiedzieć kto to MPUA
#78
Trze. I tak ma być - jak Ci pisałem, gt to taki porn jest. Maks golasa, tam gdzie to tylko możliwe, linka goła leci. Dwa lata wstecz to w ogóle w gt obscena i zgorszenie było, bo tam i do FD przez takie uszko linka gola górą szła.
Tak ma być, nie bój żaby, lepsze to niż te fajki w v-kach, błoto nawet jak najdzie to wężem ogrodowym wypłukasz, psik smar i jechane
Tak ma być, nie bój żaby, lepsze to niż te fajki w v-kach, błoto nawet jak najdzie to wężem ogrodowym wypłukasz, psik smar i jechane
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/
#80
Bierzesz pancerz od hamulca i wyciągasz rurkę ze środka. Czasem rurka sama nie chce wyjść. Wtedy trzeba nożem ściągnąć zewnętrzną osłonę pancerza i kombinerkami zdjąć metalową spiralę pancerza "odkręcając" ją. W środku zostanie rurka.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#82
#84
Bart pisze:Ten patent na razie zastosuję. Tylko dam dłuższy ten pancerz, bliżej wyjścia linki żeby był.
(Zdjęcie zapożyczone z RetroBike UK.)
[url=http://www.fotem.pl/data/mini/male_5647 ... edbc02.jpg]Obrazek[/URL]
bardzo ładne ... badziewne wykonanie
#85
Zrobię lepiej...Piotr pisze:Bart pisze:Ten patent na razie zastosuję. Tylko dam dłuższy ten pancerz, bliżej wyjścia linki żeby był.
(Zdjęcie zapożyczone z RetroBike UK.)
[url=http://www.fotem.pl/data/mini/male_5647 ... edbc02.jpg]Obrazek[/URL]
bardzo ładne ... badziewne wykonanie
#86
Nie wkładaj tam całej linki, bo to rympał jest. Już Ci pisałem stosiedem razy, że gt były tak projektowane, by linka jak najmniej szła w pancerzu. Ten pożal się boże patent z rb to rympał jest.
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/
#88
jeszcze, jeszcze tej polerki! mało wiem że paluszki bolą, sam tydzień temu DX polerowałem
#89
Nie chce mi się już Jutro zamierzam wyjechać GT. Znalazłem w końcu klucz do suportów (wczoraj kupiłem na allegrze drugi bo sklep u mnie ma remanent do końca tygodnia) i wykręciłem z Birii suport BB-UN51. Trochę pordzewiały z zewnątrz, ale chodzi jak marzenie ;)snack pisze:jeszcze, jeszcze tej polerki! mało wiem że paluszki bolą, sam tydzień temu DX polerowałem