#1082
Nie mam dokładnej ale Sun-y na pewno ważą około 440 gram a Mavic ponad 300g. Tak pi razy oko jest jakieś 100 gram różnicy z haczykiem. Niestety nie mam wagi aby to dokładnie sprawdzić na obecną chwilę. W dłoniach czuć wyraźną różnicę.

U Yves-a w galerii chyba gdzieś była waga CR18.
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#1087
Adamello pisze:Przy obręczach mogą być bardzo duże różnice na sztukach sięgające nawet ponad 50g. Widywałem 517tki o wadze 375g jak i 420g. Ceramiki zwykle cieższe bo to napylenie na boczkach troszke jednak waży.
Najlżejsze Maviki to były 230-tki. A z SUNa - model UFO.
Adam, Ty się na tym znasz czy Mama miała?
Lodzermensch

#1088
tylko że ja bym nie porównywał w ogóle 517 do CR18 bo sztywność tych drugich jest większa. od lat śmigam na sunrimsach i jestem mega zadowolony, a 517 jak mi gość naciągnał szprychy (pewnie tez jakiś amator) to się wybrzuszyły przy oczkach. mam też koła na mavic 230 TIB i waga obręczy extra grubo poniżej 399g ale zero sztywności i poszły w kąt.
Obrazek

>>KLIKNIJ PO WIĘCEJ!!<<

#1089
wciaz mozna kupic cr18 robione w usa, sam nabylem ostatnio taka 16 x 1 3/8";)

poza tym to sa obrecze szersze niz X517, a wagi tez moga byc rozne bo cr18 wystepowaly w wersjach z oczkami i bez; wersja 700c 32h waha sie w granicach 480-490g i jest popularna w rowerach rando i cx
Obrazek

#1090
szare obręcze do szarego XTRa??
jednak nie bo piasty będą inne. przodu pod tarcze nie było, w tylnej coś bębenek bardzo chrobocze i się przycina. zajrzę do środka ale mam inną piastę w planach.
317 ( 36otw. 408g ) to wiadomo a ta druga bez naklejki to chyba 517 ( 36otw, 416g ). wygląda jak 618 tyle że pojedynczo oczkowana.
pierwsze 517 z tego co słyszałem pękały przy oczkach. kolejne mogły przytyć by uporać się z problemem. Alexrimsy XT16 też pękały i też z czasem stawały się cięższe.
Załączniki
DSCN3619.JPG

#1092
Mam 618 i potwierdzam wyglądają jak 317 marsmana, waga moich to 449 i 437 lekko nie jest ale wytrzymałość i podwójne kapslowanie to wynagradzają. Ja do szaraka bym dał bardziej obłe i srebrne obręcze i do tego lewa strona na 2x dla wagi niższej. Wyrwane kapsle to nie są chyba od zbyt mocnego naciągu na stronie tylko od luźnych i jednej bardzo mocno napiętej ale tu to nasz wheelbuilder by coś o tym powiedział.

#1093
Skoro mowa o kołach toja się pochwale swoim nowym nabytkiem na nadchodzący sezon. Sprzedałem szare xtr serii 950 do których nie pałałem zbytnią sympatią i uważam ze jest to najsłabszy element tej grupy ale to tylko moje skromne zdanie. Dorwałem na allegro całe koła na czerwonych 240 obręczach dt i szprychach dt competition. Kółka oczywiście przebudowałem po swojemu montując czarne szprychy sapim laser nyple dt koloru czarnego oraz nowiutkie obręcze dt x450 które czekały za szafą na takie piasty. Myśle ze ciekawostką są tu piasty gdyż sam jeszcze takich w czerwonym kolorze nie widziałem. pozdrawiam
cannon rider
Załączniki
dt 240.JPG

#1094
ooo Panie ... z czym do ludzi przychodzisz sie chwalić ? :roll: raz że to absolutnie nie retro (przeczytaj ze zrozumieniem temat wątku), druga sprawa twierdzisz że piasty z serii m950 są kiepskie ? :shock:

#1095
No fakt troche mało to retro ale piasty mysle można powoli juz pod retro spokojnie podciągnąć. Generalnie uważam że same koła pod V-ki to już jest retro w dobie wszechobecnych tarczówek. A co do piast xtr 950 to jezdziłem na nich pare sezonów i powiem tak, przód jak to przód mało zawodny ale tył jest zbyt delikatny. Od samego początku jest problem z tytanową ośką gdyz jest ona za miękka i sie wygina i jak juz zamontujesz koło w ramie to w jednum miejscu masz luz na kole a w innym nie co zaraz skutkuje wydartym konusem od strony kasety. Sam bębenek lubi co i raz przeskoczyć no i jakość uszczelnień nie różni się od piasty alivio! No fakt magia szarego xtr-a działa i wizualnie są piękne ale za te pieniądze co one kosztowały to uważam ze jest słabo.
cannon rider

#1097
to nie to samo :?: ten zolty to prawdopodobnie BigOne

....................................................................................

chociaz ??? ten zolty kolor to falszywy trop ....sprawdzilem i faktycznie moze to byc Tomahawk
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#1099
przy okazji ITM tomahawk
przypomne dawna historie ;-)

Obrazek
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#1103
Yaro nie słuchaj ich... Ja potrzebuję dwóch :-)
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#1108
cardamon pisze:tu juz masz szare ... sooooooooooooł fak of ;-) :-P
Cicho tam :-)
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900