No tak ale ten ze zdjęcia jest jedyny w swoim rodzaju bo 2 takiego amora nie znajdziesz Avalanche MTN-8 chyba 50 szt wyprodukowano ... grubość lag dolnych w systemie USD 43 mmPiotr pisze:on też miał Karpiela tylko jedengo z pierwszych na zamówienie
#32
Wiesz , jego Kapriel maił amora np ...Kurasia , nasz rodzimy "producent" mam gdzieś jeszcze fotki albo filmik jak go demolujemy , trabantem po parkingu ( amorka ) .....
Jak ktoś będzie składał retro pokrake dh to mu dam za friko do projektu tą opone .
Jak ktoś będzie składał retro pokrake dh to mu dam za friko do projektu tą opone .
#33
Jak to DEMOLUJEMY Trabantem!?Piotr pisze:Wiesz , jego Kapriel maił amora np ...Kurasia , nasz rodzimy "producent" mam gdzieś jeszcze fotki albo filmik jak go demolujemy , trabantem po parkingu ( amorka ) .....
Jak ktoś będzie składał retro pokrake dh to mu dam za friko do projektu tą opone .
Opona pewnie łysa jak cholera i kiepski rozmiar 26 cali ?
#35
Do mojego czarnego RB chyba sie nie zmiesci do tego gównianego widelca ... ewentualnie do shivery :DPiotr pisze:opona ma 26 : i ma bieznik jak nowy, ale poczekam na retro maniaka
#36
Ostatnio Koniu sprzedawał swoje Disco Volante
A amor od Kurasia, cóż, należy się do niego odnieść jako do ciekawostki raczej, tego że ktoś coś próbował A jak dzialał - wystarczy wspomnieć że za tłumik robił element od tylnej klapy Poloneza, służący do tego żeby lapa na łeb nie spadła - ot takie zapętlenie wątku do tegoż opluwanego tu Poloneza
A amor od Kurasia, cóż, należy się do niego odnieść jako do ciekawostki raczej, tego że ktoś coś próbował A jak dzialał - wystarczy wspomnieć że za tłumik robił element od tylnej klapy Poloneza, służący do tego żeby lapa na łeb nie spadła - ot takie zapętlenie wątku do tegoż opluwanego tu Poloneza
#37
No więc nie porównuj tego gówna do kultowego Avalanche MTN-8 majsterskolioza pisze:Ostatnio Koniu sprzedawał swoje Disco Volante
A amor od Kurasia, cóż, należy się do niego odnieść jako do ciekawostki raczej, tego że ktoś coś próbował A jak dzialał - wystarczy wspomnieć że za tłumik robił element od tylnej klapy Poloneza, służący do tego żeby lapa na łeb nie spadła - ot takie zapętlenie wątku do tegoż opluwanego tu Poloneza
Ja żałuje że sprzedałem to monstrum ale takie były czasy.
#38
majster, a gdzie ja napisałem że coś do czegoś porównuję...?
napisałem o widelcu PPK i jego powiązaniu z Polonezem Nie dopisuj sobie czegoś bo tak ci akurat pasuje, albo zacznij uważniej czytać
napisałem o widelcu PPK i jego powiązaniu z Polonezem Nie dopisuj sobie czegoś bo tak ci akurat pasuje, albo zacznij uważniej czytać
#39
Niektórzy prosili i wyprosili lepsze foty elementów
Dodałem jeszcze 1 sprzęcior - srebrne RB , które obecnie jest w rękach mojej kobieciny.
Dodałem jeszcze 1 sprzęcior - srebrne RB , które obecnie jest w rękach mojej kobieciny.
#42
Takie tam skromne zbiory :)Piotr pisze:aleś Panie nazbierał ......
Zamierzam nabyć 2 okaz Scott High Octane z tego samego rocznika co mój ale 2 wersję kolorystyczną tą DH.
Jeden będzie DH z możliwością podjeżdżania a drugi endurak taki jak na foto z małym shiverem :)
Ale co będzie to pożyjemy zobaczymy
#44
Że niby brzydkie sprzęty czy zbyt czyste czy cocardamon pisze:troche przypucowałeś teraz...
Lepiej pisz dokładniej na temat rzeczowo , genialnie , przyzwoicie ... bo cie zbanują za sianie zamętu
To drugie malowanie też jest fajne - zamiast czerwieni jest czerń i główka srebrna.
Dla tego chcę mieć takie 2 bo shivery też mam z tego samego rocznika ale znacząco się różniące.
2 takie same ramy o zupełnie innych parametrach 150 vs 240 skoku
Przód 120 vs 190 mm.
14,5 kg vs 18,5 kg
Jeśli kupię to się pochwalę
#45
zrób ładne galerie, zalezy na na tym, aby na forum było dużo fajnych galeri , szczegółów itd , fajnie sie ogląda od czasu do czasu
#46
Czyli interesuje cię Octane ?Piotr pisze:zrób ładne galerie, zalezy na na tym, aby na forum było dużo fajnych galeri , szczegółów itd , fajnie sie ogląda od czasu do czasu
Hmm pomyślę nad tym
Może jeszcze Cannondale'a zrobię lepsze.
#47
nie nie interesują mnie w ogóle, interesuje mnie t,o aby była ładna prezentacja na forum, to przyciąga ludzi i wyglada profesjonalnie , wszak to profesjonalne forum
#48
nooo ten babciny pokój wygląda hardcorowo, ja bym tam sesję trzasnął
#49
Jesteś zboczkiemsnack pisze:nooo ten babciny pokój wygląda hardcorowo, ja bym tam sesję trzasnął
Lepiej byś skomentował sprzęty bo od tego jest to forum a nie od uzewnętrzniania swoich chorych upodobań
#50
To ja mogę skomentować i dorzucić swe 3 grosze o ściane
Scott voltage -rama ciekawa ,acz rower jako całośc nie 3ma się kupy -shiver -rozumiem ,ale powietrzny rp23? z tyłu? Wisienką na torcie jest 3blatowy xtr + przerzutka i twierdzenie ,że to rower ęduro
..chociaż z 2j strony - jeździsz i jesteś zadowolony -to najważniejsze
Cannondale - ten shiver (nic mu nie ujmując) pasował mu jak tzw.kwiatek do kożucha -za krótki ,za ciężki
Po sztycy wnioskuję też ,że rama była ciut za mała .. ale tak po za tym to ładnie pomalowany
pozdro!
Scott voltage -rama ciekawa ,acz rower jako całośc nie 3ma się kupy -shiver -rozumiem ,ale powietrzny rp23? z tyłu? Wisienką na torcie jest 3blatowy xtr + przerzutka i twierdzenie ,że to rower ęduro
..chociaż z 2j strony - jeździsz i jesteś zadowolony -to najważniejsze
Cannondale - ten shiver (nic mu nie ujmując) pasował mu jak tzw.kwiatek do kożucha -za krótki ,za ciężki
Po sztycy wnioskuję też ,że rama była ciut za mała .. ale tak po za tym to ładnie pomalowany
pozdro!
#51
A od kiedy Octane to Voltage ...rurokura pisze:To ja mogę skomentować i dorzucić swe 3 grosze o ściane
Scott voltage -rama ciekawa ,acz rower jako całośc nie 3ma się kupy -shiver -rozumiem ,ale powietrzny rp23? z tyłu? Wisienką na torcie jest 3blatowy xtr + przerzutka i twierdzenie ,że to rower ęduro
..chociaż z 2j strony - jeździsz i jesteś zadowolony -to najważniejsze
Cannondale - ten shiver (nic mu nie ujmując) pasował mu jak tzw.kwiatek do kożucha -za krótki ,za ciężki
Po sztycy wnioskuję też ,że rama była ciut za mała .. ale tak po za tym to ładnie pomalowany
pozdro!
Nie myl tego gówna Voltage z Octanem
Powietrzny RP23 jest tu idealny bo ja nie skaczę tym rowerem więc pół kilo dodatkowej masy na damperze nie jest mi potrzebne.
Do tego wolałem mniejszy damper bo rower jest niższy i to geo mi odpowiada.
3 blatowy XTR czy3 blatowy Truvativ - o co chodzi?
Nie uznaję wprowadzania roweru - on ma jechać i od tego są 3 blaty.
Scott już nie jest w wersji z małym Shiverem tylko z dużym
Z małym było to enduro 120 przód 140 tył - co nie pasuje ?
Zarówno jako wersja FR z dużym jak i enduro z małym pasował mi idealnie :)
Chcę kupić 2 taką samą ramę zamiast Propheta żeby mieć takie konfiguracje
Cannondale faktycznie do XC okazał się zbyt mały dla mnie stąd tak wywalona sztyca.
Ale na ustawieniu FR wszystko się zmienia ... tylko wtedy to traci dla mnie sens skoro mam Scotta
Co ci nie pasowało 120 skoku z przodu i tyle samo z tyłu ...
Rama jest do sprzedania - oddam w dobre ręce i tylko w dobre.
#53
Czepiasz się i tyle.cardamon pisze:enduro 120mm z przodu ? ojojojojo
Wtedy to był taki turystyk z geometrią enduracza i wyglądem roweru FR
#54
a ile ma mieć skoku ???skok nie okresla zastosowania bo zmainy jakie zaszły w latach nie onaczaja tego iż np rower co miał skoku np 80 mm nie był ramą DH.
to tylko ludzie szukają wymówek na swoj brak umijętności i stosuje sie coraz to wieksze amorki , a nazwy dh, enduro, am to tak naprawdze oznaczają sposób jazdy - zastosowania a nie skok amora
to tylko ludzie szukają wymówek na swoj brak umijętności i stosuje sie coraz to wieksze amorki , a nazwy dh, enduro, am to tak naprawdze oznaczają sposób jazdy - zastosowania a nie skok amora
#55
Widzę że nie do końca się na tym znasz ... nie chodzi jedynie o skok ale przede wszystkim o geometrię połączoną z wagą sprzętu.Piotr pisze:a ile ma mieć skoku ???skok nie okresla zastosowania bo zmainy jakie zaszły w latach nie onaczaja tego iż np rower co miał skoku np 80 mm nie był ramą DH.
to tylko ludzie szukają wymówek na swoj brak umijętności i stosuje sie coraz to wieksze amorki , a nazwy dh, enduro, am to tak naprawdze oznaczają sposób jazdy - zastosowania a nie skok amora
I nie wiesz że od kilku lat trendy w DH uległy zmianie - ramy DH do ścigania rzadko kiedy mają więcej niż 200 z tyłu przód też do 200.
Pierwsze rowery do DH faktycznie miały mikroskopijny skok ale wtedy w ogóle nie było fulli więc nawet 100 skoku robiło wrażenie a dzisiaj takie coś masz w sztywnym XC.
Potem szli w skok ... Karpiel Armageddon miał nawet 300 z tyłu
I 120 to jest enduro zważywszy że mój frame set jest przedpotopowy.
Nowych sprzętów jeśli chodzi o ramy i widelce ja nie uznaję i uważam że nie są warte tych pieniędzy jakie trzeba wyłożyć.
A już idiotyzmem totalnym jest kombinowanie z wielkością kół i przepychanie tego na siłę.
Wszystko po to żeby trzeba było wymienić cały rower i tak ze wszystkim z napędem też.
Stare rowery miały w sobie to coś i niektóre po 2000 roku takie jak mój Scott.
Ale większość nowego gówna to masówka za abstrakcyjne pieniądze.
Owszem to co ja mam kiedyś kosztowało jeszcze więcej niż te nowe dzisiaj ale uważam że warte było tej ceny - trwałość + jakość.
O designie nie będę dyskutował bo każdemu podoba się coś innego.
Jedyną rewolucją , która faktycznie wg. mnie miała sens było wymyślenie regulowanej sztycy - to jest genialny patent i każdemu go polecam
#57
Według ciebie każdy kto się z tobą nie zgadza bądź dysponuje lepszą wiedzą od ciebie od razu jest filozofem ...Piotr pisze:masz racje ja sie nei znam...... nastepny filozof.. nie mam już czasu na dyskusje .
Może lepiej faktycznie nie dyskutujmy na ten temat tylko zajmijmy się sprzętem ?
A skoro jesteś taki dobry w te klocki za jakiego się uważasz to odsyłam do STARYCH katalogów z 2003 i sobie poczytaj co i jak.
Nie odnośmy moich leciwych sprzętów do nowych trendów bo to po prostu jest pozbawione sensu.
#58
Like it Mike King o tym mowil w latch 90s kiedy sie amory pojawiały.to tylko ludzie szukają wymówek na swoj brak umijętności i stosuje sie coraz to wieksze amorki
Kiedyś to mag i jego 48mm były uznawane za amor do DH.
Teraz prawie wszysktko w xc ma 100mm imo 63 starcza 80to max w sportowej jeździe.
#59
Teraz prawie wszysktko w xc ma 100mm imo 63 starcza 80to max w sportowej jeździe.[/quote]
63 miał SID Race w 2000 roku bodajże i to było już wtedy uznawane za krótki skok do wyścigów stricte XC.
Teraz to 80 chyba już się nie stosuje ... nawet na zawodach czysto XC ( nie mylić z maratonami ) sporadycznie spotkać można mniej niż 100
63 miał SID Race w 2000 roku bodajże i to było już wtedy uznawane za krótki skok do wyścigów stricte XC.
Teraz to 80 chyba już się nie stosuje ... nawet na zawodach czysto XC ( nie mylić z maratonami ) sporadycznie spotkać można mniej niż 100