#184
Koło to fabrycznie zapleciony crossland i u góry przy hamulcach jest równiutko symetrycznie. A u dołu z prawej strony wahacz jest nieco wklęsły w kierunku koła żeby zrobić miejsce dla korby no i tam dziad ociera. Jak nie pedałuję jest Ok, ale wystarczy lekkie naciśniecie na pedały i już słychać :mrgreen:

Gdyby było inne koło może by nie było problemu bo z lewej jest więcej miejsca....

Skutkiem tego szukam 1szt wildgrippera lite'a w rozmiarze 1,95, najlepiej przód bo na tył mam NOSika ;-)
Scott Pro Racing W/C 99' -----> galeria flickr
Specialized Stumpjumper M2 FS 95' -----> galeria flickr

#185
snack pisze: Skutkiem tego szukam 1szt wildgrippera lite'a w rozmiarze 1,95, najlepiej przód bo na tył mam NOSika ;-)
z Marcinem74 pogadaj, odsprzedałem NOSa takowego niedawno, może sie zlituje ;-) :lol:

#191
cardamon pisze:Skutkiem tego szukam 1szt wildgrippera lite'a w rozmiarze 1,95, najlepiej przód bo na tył mam NOSika



z Marcinem74 pogadaj, odsprzedałem NOSa takowego niedawno, może sie zlituje
moge sie zamienic .................................dam przod zabieram tyl :roll: :oops: :lol: :lol: :lol:
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#198
On nie tylko jest z wygładu ciężki ale to jest betonik powyżej 200g a jak masz sida i carbon to powinieneś wyjątkowo dbać o wage i jak dla mnie to patrz sie na gramy a nie na kolor.
Roox ma najlepsze z najlepszych sztyce ale mostki to lekkie nie są.

#200
Hubert pisze:... masz sida i carbon to powinieneś wyjątkowo dbać o wage i jak dla mnie to patrz sie na gramy a nie na kolor.
chłopie Ty wiesz ile ta rama waży !? to nie jest light bike +30/40g krzywdy by tu nie zrobiło, roox ważyłby raczej tyle co ten kore

#201
tak tak, to zdjęcie co wkleiłem to tylko poglądowe.. no rzeczywiście light bike'a z tego nie będzie, bardziej tu chodzi o ciężki, klockowaty wygląd. Kore to ta sama liga co roox dla mnie = cegły z wyglądu, tyle że kore było montowane fabrycznie więc może być ;-) ale ogólnie preferuję delikatniejsze mostki - ten controltech, ritchey wcs, a w nonretro mam syntace f99..
Scott Pro Racing W/C 99' -----> galeria flickr
Specialized Stumpjumper M2 FS 95' -----> galeria flickr

#202
Snack z tym czarnym KORE fajnie wygląda lecz nie wiem jak Ci się widzi długość bo po fotach widać, że od białego jest krótszy.

Co do WCS-a, nie będziesz miał problemu bo trochę tego jest po aukcjach. Problem robi się jak zaczniesz szukać kierownicy i sztycy z szarymi napisami pod wspornik. Już od roku rozglądam się za ładną kierownicą i sztycą WCS w rozmiarze 27.0 i lipa jest. Jak od Bociana wziąłem wspornik tak reszty nie mogę znaleźć póki co.
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#204
kiere wcs ja bede mial na sprzedaz za jakis czas ladna ale tanio nie bedzie :-P a sztyce wcs tez mam 27,2 ale sponiewierana

troche mnie sprowokowaliscie tematem mostków wiec jutro sesja i wazenie :-P

#205
snack pisze:Czarny jest 110tką, pozwoliło mi to cofnąć nieco siodło i bardzo mi to pasuje. Zrobiłem dziś rundę i banan nie schodził z gęby :lol:

Co do WCSa to bardzo mnie zmartwiłeś że tak ciężko ustrzelić komplet. Miałem taki pomysł, ale chyba odpuszczę... zobaczymy z czasem co się trafi..

PS jakie szprychy wybrałeś? ;-)
No to z mostkiem WCS-a na taką długość raczej nie powinno być problemu. Ustrzelenie to pewno kwestia czasu ale kierownice i sztyce pojawiają się na aukcjach z dużo mniejszą częstotliwością.

Szprych jeszcze nie wybrałem... byłem już o krok od wybrania czarnych ale jeszcze myślę :-)
cardamon pisze:troche mnie sprowokowaliscie tematem mostków wiec jutro sesja i wazenie
Działaj, działaj bo u Ciebie trochę fajnych rzeczy w super stanie by się znalazło :-)
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#206
Niewiem jak twoja ale ja wyguglałem że ta rama waży ~1600g wynik taki jak wysokiej klasy alu.
Ile ten rower waży obecnie i na ile go planujesz wagowo?
Szkoda by było żeby tak ładny i kasowy rower był klockiem.
Mój balance z magurą, hs33+formula oro, foxem 1550g, rama 1850g i sie mieści w 11100g więc twój to pewnie do 10,5 mógłby zejść.

#207
Zamiast googlować przeczytaj wątek od początku jest tam wzmianka , ile rower ważył w poprzedniej konfiguracji . I nie wyskakuj znowu z ballancem bo Cie zaraz stare wygi zjedzą :lol:

#208
Z kierą WCS mówicie problem?
a jak ja szukałem to nówka na aukcji leżała za 59zł i nikt jej nie chciał :mrgreen: nikt poza mną oczywiście :-P
a sztyca - cóż, należy liczyć się z tym że anoda będzie przyblakla- na szczęście głównie na odcinku schowanym w ramie, więc kwestia tego, żeby dobrać wyblakła na odpowiednim odcinku ;-)

Snacku, a z ciekawości - włazi Ci w Endo 27,0 czy 27,2?
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA

#209
Hubert, tyle to ważyły wcześniejsze modele, z cienką, skośną rurą. Zresztą dane katalogowe swoje, rzeczywistość swoje. Rama mojej endorfinki z tego samego rocznika co Snackowa waży realnie 1810g.

#210
Jak na początku pisałem moja rama ze sterami waży 1940g, a cały rower w pewnym momencie wyszedł 10,85kg. Teraz mniej bo wywaliłem ciężkie rogi, ale to i tak dużo. Ale będę dążył do zmniejszenia.. Więc Hubert te rowery nigdy nie były wylajtowane

Skolioza ze sztycą to sam nie wiem bo wszyscy mi mówili że 27,2 i taką wsadziłem. Ale wchodzi na tyle ciasno że teoretycznie mógłbym jeździć bez zacisku ;-) Więc może dałem ciała i powinienem wsadzić 27.
A co do zakupów to trzeba mieć jednak trochę szczęścia i już.

michl5150 pokazuj swoją ale to już! :mrgreen:
Scott Pro Racing W/C 99' -----> galeria flickr
Specialized Stumpjumper M2 FS 95' -----> galeria flickr