#32
Jak dobrze wyregulujesz canty, z odpowiednim ustawieniem kąta linki do szczęk, to siła hamowania będzie bardzo duża. Jest gdzieś temat na forum.
Jeśli Cię to nie przekonuje - jest jeszcze Magura (można poszukać Race Line D albo rocznicowe - z mniejszą średnicą tłoczka).
No ale jeśli nadal nie masz przekonania - można założyć całą grupę m950 - tam V-ki były już w 1996r.
Bo rama ze swoim kątem główki i brakiem slopingu jednak wygląda staro ;)
Jeśli Cię to nie przekonuje - jest jeszcze Magura (można poszukać Race Line D albo rocznicowe - z mniejszą średnicą tłoczka).
No ale jeśli nadal nie masz przekonania - można założyć całą grupę m950 - tam V-ki były już w 1996r.
Bo rama ze swoim kątem główki i brakiem slopingu jednak wygląda staro ;)
Ostatnio zmieniony 2010-09-19, 21:19 przez focker, łącznie zmieniany 1 raz.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#33
Nie mowie że wygląda staro tylko jest z takiego rocznika że nie za dobrze by to wyglądało z V , no chyba że m950 oczywiście.staszek pisze:ej ta rama wcale nie wygląda wcale tak staro
Lodzermensch
#34
Magury nie mam jak pociągnąć do tyłu.
Pomęczę się jeszcze z tymi kantami to może coś wymyśle.
Jest jeszcze opcja klamki z serwem
Pomęczę się jeszcze z tymi kantami to może coś wymyśle.
Jest jeszcze opcja klamki z serwem
#35
Dlaczego nie masz jak pociągnąć Magury? W czym problem?
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#36
W żadnej ramie nie ma jak pociągnąć Magury do tyłu.Pozostaje izolacja albo paski zaciskowe, tak to już jest z Magurą.Za to modulacja siły hamowania wynagrodzi trudy i wagę zestawu.
Lodzermensch
#37
no pewnie że nie tak samo, dużo lepiejstaszek pisze: ale dobre kanty nie hamują tak jak słabe v-ki
Zobacz tu
http://allegro.pl/tektro-lightweight-ca ... 99914.html
fajne szczęki CNC, anoda, super klocki (których para w sklepie kosztuje więcej niż te hamulce z przesyłką)
szkoda że nie są z niebieskim bo bym się chwili nie zastanawiał
#38
Pociągnąć można przecież - tylo z mocowaniem może być problem.corrado1111 pisze:W żadnej ramie nie ma jak pociągnąć Magury do tyłu.Pozostaje izolacja albo paski zaciskowe, tak to już jest z Magurą.Za to modulacja siły hamowania wynagrodzi trudy i wagę zestawu.
Poza tym są specjalne zestawy do mocowania Magury - np uchwyty do przewodu wkładane w opór pancerza albo specjalne uchwyty mocowane do sąsiedniej linki. Także to jest chyba najmniejszy problem (poza tym użytkownikom tarczówek hydraulicznych to jakoś nie przeszkadza).
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#39
Na temat działania cantileverów jest wiele przesądów i mitów, które wynikają z jednego prostego faktu: większość takich hamulców, które widziałeś, są fabrycznie FATALNIE ustawione i wyregulowane.
I dlatego wypisujesz takie brednie, że kiepskie vki działają lepiej od canitizlewerów
Siła hamowania, którą rzeczywiście vki dają większą, to bowiem nie wszystko. Powiem Ci w zaufaniu, że mnie np. znacznie pewniej zjeżdża się po schodach na rowerze z canti, niż v, bo w v to takie zerojedynkowe jest, pukniesz paluszkiem, i lecisz na dziób... A w canti masz liniową charakterystykę docisku.
Spróbuj.
No i na koniec najlepsze: v-ki są albo wyregulowane, albo nie.
A w canti są różne szkoły, kombinacja rozchylenia, wysunięcia trzpienia czy wysokości wieszaka... Przednia zabawa
Co do tych tektro, to dla klocków warto. Ale jako same hamulce, to hm, nie wiem. To patyki takie są, generalnie to lepiej jednak, by canti układały się w kształt dużej litery Y. Albo nawet, jak kultowe w przełajkach żabie udka w kształcie litery T
I dlatego wypisujesz takie brednie, że kiepskie vki działają lepiej od canitizlewerów
Siła hamowania, którą rzeczywiście vki dają większą, to bowiem nie wszystko. Powiem Ci w zaufaniu, że mnie np. znacznie pewniej zjeżdża się po schodach na rowerze z canti, niż v, bo w v to takie zerojedynkowe jest, pukniesz paluszkiem, i lecisz na dziób... A w canti masz liniową charakterystykę docisku.
Spróbuj.
No i na koniec najlepsze: v-ki są albo wyregulowane, albo nie.
A w canti są różne szkoły, kombinacja rozchylenia, wysunięcia trzpienia czy wysokości wieszaka... Przednia zabawa
Co do tych tektro, to dla klocków warto. Ale jako same hamulce, to hm, nie wiem. To patyki takie są, generalnie to lepiej jednak, by canti układały się w kształt dużej litery Y. Albo nawet, jak kultowe w przełajkach żabie udka w kształcie litery T
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/