W 2006 r. podczas nocy muzeów współorganizowanej w Norblinie przez fsoautoklub.pl, już na zakończenie imprezy zobaczyliśmy przypadkiem głęboko w muzealnym garażu to niesamowite Coupe, obok stał Lanos - albo pierwszy albo ostatni wyprodukowany w FSO egzemplarz. Nawet sfocić Kupety nam nie pozwolili
#121
Wyszły do ludzi, bo od czasu eksmisji z Fabryki Norblina jest problem z właściwym wyeksponowaniem samochodów z kolekcji. Sytuacja z Muzeum Techniki czy Muzeum Kolejnictwa świetnie obrazuje niski poziom kultury technicznej naszego społeczeństwa, ale też tzw. elit. Mnoży się muzea martyrologiczne, a brak tzw. woli do ogarnięcia tematu zabytków techniki, również tej techniki stworzonej przez polskich inżynierów i naukowców.
W 2006 r. podczas nocy muzeów współorganizowanej w Norblinie przez fsoautoklub.pl, już na zakończenie imprezy zobaczyliśmy przypadkiem głęboko w muzealnym garażu to niesamowite Coupe, obok stał Lanos - albo pierwszy albo ostatni wyprodukowany w FSO egzemplarz. Nawet sfocić Kupety nam nie pozwolili
Wrażenie było takie, jakbyśmy Świętego Grala odkryli.
W 2006 r. podczas nocy muzeów współorganizowanej w Norblinie przez fsoautoklub.pl, już na zakończenie imprezy zobaczyliśmy przypadkiem głęboko w muzealnym garażu to niesamowite Coupe, obok stał Lanos - albo pierwszy albo ostatni wyprodukowany w FSO egzemplarz. Nawet sfocić Kupety nam nie pozwolili


