No powiem Wam że w szoku jestem jak szybko rozwaliliście zagadkę
Specjalnie karmiłem Was drobnymi szczegółami będąc pewnym, że dzięki temu trochę to potrwa
To świadczy o wysokim poziomie forum no i też trochę o umiejętności używania google
. Moje gratulację do wszystkich którzy odgadli co zacz.
Tak to Cinelli The Next Machine z 1991 roku na osprzęcie Campagnolo Centaur. Katalogowo powinien mieć hamulce DiaCompe, tu jednak na szczęście tej marki są jedynie wieszaki, a hamulce to piękne grafitowe Centaury (=Euclidy?). Inne rzecz nie zgodna z katalogiem to sztyca, tu też na szczęście jest Campagnolo zamiast jakiejś innej marki. Trzecią rzeczą, która nie zgadza się z katalogiem są koła a głównie piasty. Z tym, że to jest sądzę zmiana wtórna, dokonana już po opuszczeniu fabryki (nie wykluczone, że 2 wcześniej wymienione także). Mianowicie ktoś włożył do roweru koła z piastami tandemowymi
Tylna wygląda jak od motocykla, jest pewnie z 2x bardziej masywna od standardowej.
[center]
[/center]
Cardamon, zdjęcia całości będą za czas jakiś, nie chcę wklejać fotek robionych na tle kanapy, bo byłoby to niestosowne wręcz
Coś więcej napiszę też za jakiś czas, na razie staram się sam coś dowiedzieć a łatwo nie jest.
W jednym zdaniu : na razie wiadomo tyle, że Fisher dogadał się z Antonio Colombo (to ten od Columbusa i właściciel marki Cinelli zarazem) i zaprojektował na 1991 rok serię rowerów górskich dla Cinelli, sam stając się ich importerem do USA. Współpraca nie układała się dobrze, i bodaj w 1993 jej zaprzestano