Serwis bombera z4 2001

#1
Witam, stałem się szczęśliwym (bądź nie) posiadaczem bombera z4 z 2001 roku. I teraz wypadało by zrobić mu serwis i tu przychodzą moje pytania:
1. Czy jest jakiś tutorial krok po kroku na poziomie tutoriali z rock shoxa ile oleju jaki itp itd.
2. Skąd można wziąć nowe uszczelki przeciwkurzowe.

#2
Bitte.
Powietrzny:
http://my-sport.spb.ru/manual_1/2001%20z4%20air.pdf
Sprężyna:
http://my-sport.spb.ru/manual_1/2001%20z4%20coil.pdf
Uszczelki (Muszą być M-Arch):
http://sklep.gregorio.pl/pl/p/MARZOCCHI ... Arch/10792
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#6
To, że Marockowy olej ma 7,5 W wcale nie znaczy, że można lać każdy olej o takim parametrze. Akurat Silkolene jest dość daleko faktyczną lepkością od oryginału. Polecam lekturę opracowania Bike Berta z innego forum:
http://emtb.pl/forumo/showthread.php?tid=7472
O ile w prymitywnych tłumikach starych marcoków może to tylko spowodować że będzie nieco przytłumiony ( przy mojej wadze to nawet dobre efekty dawało) to w nowocześniejszych konstrukcjach takie coś może mocno zmienić charakterystykę. Z tabeli wyraźie widać, że ważny dla nas parametr na poziomie oleju Marzocchi ma Silkolene 5W. Zreszą jak się ma oryginał i silkolene 7.5 to widać różnicę w lepkości bardzo wyraźnie.
P.S. Focker, pamiętasz jak Ci trułem jak mam robić swojego marcoka? Kilka marcoków później sam się wymądrzam na forum:p

#8
raju pisze:A tak w ogóle jest bomber z5 z 2001 roku nowy na grubą oś myslicie ze warto by bylo?? Dodam ze nówka sztuka :>
michur ostatnio kupił coś podobnego na allegro za 450zł na sztywną oś, to sie go spytaj czy warto, jeszcze kwestia ceny, warto ale za ile ? ;)
cron