Ostatnio ku mojej wielkiej uciesze wpadł mi w łapy komplet torowych piast Renak. Świetnie wyglądają, a trzymając w ręce Renaka i torową Campę, ta druga wygląda jak zabawka (żeby się niektórzy nie poobrażali, mówię tylko o wytrzymałości)
O ile tył jest w porządku, wymaga tylko wymiany smaru, polerki i można śmigać, o tyle z przodem mam spory problem. Na samym początku chcę zaznaczyć, że w mieszkaniu studenckim mam tylko 2 francuskie i linijkę, więc nie ma mowy o dokładnych pomiarach czy rozebraniu piasty na części pierwsze.
A teraz do sedna. Gdy kręcę osią konus obciera w jednym miejscu o korpus. Ze wstępnych oględzin, ktoś tam uskutecznił niezłą rzeźbę, bo wrzucił oś 10mm z grawerką ZZR (?) i przegwintował oryginalne konusy pod ten rozmiar, a że zrobił to nieudolnie, to jeden z nich siedzi krzywo i to właśnie on obciera, lub najzwyczajniej w świecie oś jest krzywa. Korpus przetoczyłem po kartce w linie i wygląda na prosty
![:roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
I tutaj zaczyna sie moment, kiedy potrzebuję waszej pomocy drodzy koledzy. Bardzo mi zależy na odratowaniu tej piasty, dlatego potrzebuję oś 9mm, z zestawem konusów o średnicy zewnętrznej ok 16mm (wtedy będzie miała jakiekolwiek uszczelnienie) a wszystko pod kulkę ok 4mm (mierzone linijką, pewnie jest to jakiś standard). Wyciągnę coś takiego z jakiejś piasty? Ewentualnie proszę chociaż o informację, jakiego rozmiaru konusa mam szukać.
Wstawiam podglądowe zdjęcie piasty:
![Obrazek](https://farm8.staticflickr.com/7144/13537013994_f5934150ec.jpg)
Z góry dzięki za pomoc!