uciekło
amorek już poskładałem w sumie to nie wiedziałem jak założyć tą tulejkę ze sprężyną pod tłoczek powietrza
poskładałem na smarze, do tego nie mogłem znaleźć oryginalnego więc pod ręką miałem syntetyczny
amorek tak dość topornie chodził więc wyczyściłem wszystko z dolnych goleni, poskładałem i zalałem olejem 5wt, na razie po 7,5ml na goleń i uszczelniłem dolne gwinty
to samo będzie w lewej ladze pod tłoczkiem, ale w późniejszym czasie
teraz działa super
ogólnie to amorek kupiłem używkę, zaniosłem do serwisu i okazało się że jest po dzwonie (dostał w koronie) i do tego jedna laga jest podrapana (koś próbował reanimować nie odpowiednio)
Miałem to prostować ale mechanik powiedział że zrobi ale na moją odpowiedzialność (firma zajmująca się prostowaniem lag w amortyzatorach etc)
No i dałem w sumie spokój, kierownica jest prosto, zobaczymy czy będzie puszczał olej
Już trafił do drugiego roweru