#121
Heh, góra urodziła mysz... Jak na jednego z najaktywniejszych forumowych "oceniaczy", to rower nie powala na kolana.
Gdyby ten sprzęt prezentował nowicjusz, to na starcie oberwałby za nieprzyciętą sterówkę i siakieś takie kolorki. Z drugiej strony to dobrze, że tak wygląda "retro mtb", nie będę mieć kompleksów przy prezentacji kolejnego wcielenia Unibike ;-)
Dawes Fat Chance '91, Wheeler 5500 '91, Cilo Vasella '91, Anlen Invert '90, Winora góraloszosówka '90, Bianchi Superlug470 '96/99, Muddy Fox Sorcerer '89, Moje jazdy, Hercules California Pro '92 Hercules Indiana '91

#122
polonezGLE pisze:Heh, góra urodziła mysz... Jak na jednego z najaktywniejszych forumowych "oceniaczy", to rower nie powala na kolana.
Gdyby ten sprzęt prezentował nowicjusz, to na starcie oberwałby za nieprzyciętą sterówkę i siakieś takie kolorki. Z drugiej strony to dobrze, że tak wygląda "retro mtb", nie będę mieć kompleksów przy prezentacji kolejnego wcielenia Unibike ;-)
Zbyt dużo pisać nie potrzeba bo sporo tu inteligentnych artystów ;-)
Obrazek
klein attitude race 95', stevens 7.1.2.comp, stevens 4.1.2.sport, novara XT 92' cr-mo, kona kula 94', cannondale super v 700, specialized stumpjumper fs 94...gt ricochet, schwinn traveller..

#123
polonezGLE pisze:Heh, góra urodziła mysz... Jak na jednego z najaktywniejszych forumowych "oceniaczy", to rower nie powala na kolana.
Gdyby ten sprzęt prezentował nowicjusz, to na starcie oberwałby za nieprzyciętą sterówkę i siakieś takie kolorki. Z drugiej strony to dobrze, że tak wygląda "retro mtb", nie będę mieć kompleksów przy prezentacji kolejnego wcielenia Unibike ;-)
Może takie dziwne wrażenie zostawił po sobie kolega Andriubiker, szydząc wszędzie gdzie mógł na tym forum ze jak mam wielkie aspiracje, jak na rower, który będzie mi służył na codzień to wydaje mi się ze jest i tak jest powyżej forumowej normy. Dużo elementów jest kompromisem pomiędzy tym co chciałbym żeby było zamontowane a tym czego mi nie szkoda tyrać dzień w dzień. Akurat kolory to kwestia gustu, zawsze wydawało mi się że do ciemnej zieleni pasują akcenty czerwone. Tak wiem, podkładki są "seledynowe", raz że anoda anodzie nie równa, druga sprawa miały być srebrne ;) akurat te podkładki to jedyne jakie znalazłem, które nie wystają grubością ścianki poza obrys wspornika, wierzcie mi albo nie, ale trudno znaleźć takie. Po co mam obcinać sterówkę skoro jeszcze na nim nie jeździłem? Mam prawie 2 metry wzrostu i wole mieć pole do regulacji niż je sobie zawężać.

Rower ma prawo Ci się nie podobać, ale jak krytykujesz to napisz konkretnie co ? Czy ogólnie jest "feee" wg Ciebie po prostu ?

#131
Widzicie Panowie...Krytykować i wybrzydzać nie jest trudno jak tyczy się to cudzego sprzętu...Natomiast jak my już coś skonstrujemy, to raczej wszystko cacy i nagle wielkie zdziwienie... Nie pierwszy to przypadek takich zależności.

#132
Konstruktywna krytyka jak najbardziej ale tutaj nie widać roweru w całości... Są tylko fotki części i tak na prawdę ciężko powiedzieć jak to wszystko gra ze sobą więc na jakiej podstawie ta słaba krytyka? Nie wiem...
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#133
żeby to co poniektórzy krytykować potrafili chociaż, jak Wojtas, napisał co mu nie pasuje i chwała mu za to, mnie krytyka ani nie boli i nie dziwi, dziwi mnie natomiast pustostan międzi uszami niektórych osób, jak można napisać że rower jest pedalski, ja nie widze tam żadnej "tęczy" kolorów, różowego czy kwiatków

Mcn, jak Ci sie coś (lub wszystko) nie podoba to napisz konkretnie proszę, a nie takie puste dyrdymały sadzisz

#134
Mud flap. Jest mega dziarskim fetyszem. Rama w mega stanie i pochodzace z tego samego przybytku rozpusty.Mam na kone taka sama naklejke na dole.

Jest na alegro nisene w fajnym stanie czarne za grosz. Moze bardziej siadzie.

#138
Problem może tkwić w tej kwestii że urok wszystkich pieczołowicie zbieranych i wychuchanych części z osobna prysł gdy sę to złożyło do "kupy". Podobnie rzecz się miała w przypadku tej włoszki Marcina74. No ale tak czasem jest i ciężko się z tym pogodzić bo tyle trudu poszło w piz...... na marne.

Przerabiałem temat wielokrotnie, gdyż obecnie jak i w poprzedniej firmie często budowałem rowery od podstaw pod klienta, mając dość szeroki wachlarz części. Schemat zawsze wyglądał tak samo:

1. koncepcja ogólna roweru z uwzględnieniem gabarytów użytkownika, zastosowania i stylu jazdy przyszłego właściciela
2. wycena
3. przedstawienie koncepcji do zaakceptowania
4. zamawianie części
5. składanie

No i na końcu się okazało że kijowo to wyszło i jednak biały mostek gryzie się z resztą ramy albo kolor tylnej piasty koliduje z odcieniem przerzutki. Tego naprawdę trzeba sporo przerobić żeby zagrało tip-top od koncepcji po produkt finalny bez żadnych zmian. Oczywiście gusta są różne ale jak mnie osobiście się jakaś opcja nie podobała to projekt został przebudowywany i najpierw do klienta trafiała opcja wg mnie zgrana. On mógł to oczywiście podważyć i podać swoje typy więc już wtedy - "nasz klient, nasz Pan".

W tym temacie co mogę zasugerować od siebie - mostek/kiera Ritchey'a OK, ale gdy rama była w tych sportowyh, początkowych barwach. Teraz mamy odcień zieleni z jaguara. Rama jest duża więc rurki ja tu widzę delikatne, smukłe srebrne, najlepiej cr-mo, ewentualnie tytan.
Nawet takie komponenty zooma z tej stalowej wersji bym tu władował (o ile były mostki w wersji ahead). Może być też shogun, bo mostków ma od groma, są nawet różne odcienie i typy.
No a najlepiej coś takiego:
http://www.llewellynbikes.com/HTML/handlebar_stem.html

Sztyca Kalloy Uno (chyba że się myle?) jest ładna i bym nawet zostawił, ale siodło to lepiej na półkę. Albo do zdjęć coś normalnego, smukłego a do jazdy o ile pasuje to ten fizik. No i korba mi nie leży zupełnie. Wszystko odlewane, spawane a tu takie ostre CNC... No i ramiona ma za grube jak na cr-mo ramę w tak dużym rozmiarze.

#139
ze niemal wszystkim sie zgodze Adamello, wyszedł zbitek niby fajnych części który nie do końca zachwyca nawet samego właściciela :lol: ;-)

- korba rzeczywiście wolałbym m737, m739 też jest za szeroka, a turbina zbyt "ostra", po prostu była pod ręką więc jest;
- mostek na początku rozważałem mostek Titec Ti i kiere Bontrager-Titec ale stwierdziłem że tytanowy kokpit to troche za duzo jak na rower do tyrania, sie zastanowie, był niedawno ładny cr-mo Stevensa na allegro za 15zł http://img05.allegroimg.pl/photos/400x3 ... 3723229745 ;
- hamulce m600, są toporne i paskudne ale też tu zagościły, nie wiem na jak długo, może m739 nierozklepane sie trafią;

ale siodełko bede bronic do upadłego, jest wygodne, dość lekkie i w unikalnym kolorze :lol: :-P

#140
Uderzaj w mostek Shoguna. Mam i polecam każdemu kto nie może znaleźć nic ciekawszego na aukcjach. Jest bardzo zgrabny i idealnie pasuje do cienkich rurek cr-mo. Uważam że Shogun jest najlepszą alternatywą dla zaśniedziałych wsporników z allegro nad którymi trzeba ostro popracować aby błyszczały.

Obrazek
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#141
Zoom miał jeden stalowy model ahead (w kolorze tytanowym tylko) miał ciekawie mocowaną kierą (zero śrub na wierzchu, wszystko gładkie okrągłe), sterowkę także - niestety ten system mocowania przy nieostrożnym montażu lubił rysnąć kierę
https://lh3.googleusercontent.com/-QOdr ... s720/1.jpg
https://lh5.googleusercontent.com/-mhMl ... 720/16.jpg

co do tego co Kuba pokazałeś - stery z daleka nie gryzą w oczy, ale podkładki już tak Przydałyby się zwykłe gładkie i pod kolor mostka, wyglądałyby niebo lepiej IMO
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA

#147
wytrzyma, rozpórka w narożniku między górną a dolną rurką + adapter, zastanawiam sie nad posłaniem jej do Kajaka + malowanie u niego, to odległe plany, obecnie z innym rowerem walcze 8-) ten ma jeździć

#148
Cutryna na tył i będzie rower jak trzeba. :-) Co za zacisk masz w przedniej piaście? Odbiega w realu mocno odcieniem od korby?
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#150
Myślę nad nienieskimi częściami do swojego Speca ale boję się właśnie tych różnic w odcieniach.
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900