Lee cougan negative gravity

#1
Witam, rok temu poskładałem taki rowerek do śmigania i trenowania zimą. Obecnie chce wymienic jeszcze sztycę podsiodłową, stery, koła i ewentualnie amortyzator.
Ostatnio zmieniony 2013-12-05, 09:02 przez Bocian, łącznie zmieniany 1 raz.
Załączniki
cougan 083.jpg
Po wymianie śrubek i blacika
cougan 088.jpg
Po wymianie śrubek i blacika
cougan 089.jpg
Po wymianie śrubek i blacika
cougan 091.jpg
Po wymianie śrubek i blacika
cougan 093.jpg
Po wymianie śrubek i blacika
cougan 094.jpg
Po wymianie śrubek i blacika
cougan 053.jpg
cougan 054.jpg
cougan 062.jpg
cougan 072.jpg

#2
że niby taka zimówka tak ? :shock: ;-)

jakbyś tak ujednolicił rurki i ramie zafundowało coś innego niź bomber to byłby bardzo ładny rower a tak jest rower na bardzo ładnej ramie :mrgreen:

#7
Szukałem i szukam dalej starej sztycy wcs ale trudno znaleść, kiera musi zostac coda, trafiła mi sie całkiem nowa a na używanych nie śmigam. Sid da rade, zero problemu.
Bocian

#9
Mi się podoba bardzo. A najbardziej właśnie połączenie ze złotym Bomberem w jednej z najwyższych i najlżejszych wersji. Dziwi mnie, że chcesz go wymieniać. A już najbardziej mnie dziwi, że inne osoby na forum nie próbują Cię od tego odwieźć i krytykują takie połączenie. Dlatego się pytam - co jest z nim nie tak? 1650 - 1700gram to nie jest zabójcza masa, a w zimę sprężyna w pełnym oleju odwdzięczy się super pracą. Sztywność w porównaniu do SIDa ogromna. Kolor wg mnie świetnie pasuje, wysokość też. Zostawić, nie ruszać - takie jest moje zdanie. A jeśli sprzedawać, to tylko mi :)

Co ja bym wywalił, to czerwone śrubki. Nijak do niczego nie pasują :)
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#10
Dzieki, bomberka chce wsadzic do zielonej stalowej ramy peugeot i zrobic cały rower na czarnym lx, taki rower juz na konkretną zimę. A z bomberem jest wszystko ok, to mega zacny sprzęt.
Bocian

#11
Rama kupiona na Kopernika?
Jeśli tak, to tu masz trochę na ten temat:
http://forum.retromtb.pl/viewtopic.php? ... sc&start=0
Ostatnio zmieniony 2013-12-03, 11:53 przez focker, łącznie zmieniany 1 raz.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#14
mi sie osobiście nie podoba połączenie tytanowej ramy z bomberem i tyle, a że będzie zimą ładnie działać taki bomber to jak najbardziej najprawdziwsza prawda 8-)

#15
Bocian pisze:mam chec wstawic niebieskiego sida xc 200
oo to bardzo dobry pomysł, aczkolwiek jakby bomber był w troche innym kolorku to by było cacy, podmalować goi troche naklejki niebieskie i wuala.

mnie denerwują na pierwszy rzut czerwone albo różowe śrubki - nie pasują wogóle kolorkiem no i te srebrne korby

ale oczywiscie to tylko moje prywatne zdanie .
www.velotech.pl

#20
stery daj czarne, cos extra w końcu do ciekawej ramki musi być coś drobnego co zaskoczy nawet chris king. a teraz co tam w ogóle masz nabite?
śrubki a to różowe czy czerwone wyblakłe i najlepsze zielone na tył :/ precz z tym!
rurki owszem też by się przydało jednakowe poszukać, dla korby czarne tarcze i czarne śruby z kominami a nie znowu choinka. dla tytanowej ramki pasuje stylowy kolor po prostu czarny bez świecidełek.
wideł pasuje no problemo.
fajnie wyszedł z geo, tak nawet sportowo i rogi się pojawiły proste co też świadczy o zapędach racingowych.

ja bym zaproponował, wszystkie śruby jakie tam chcesz powymieniać na tytanowe, stery czarne lub kolor tytanowy chris king, korba white industries z czarnymi tarczami, pedały czarne m747 albo jakieś fajne starsze cranki sl, wywalić jeszcze karbonową podkłądkę pod mostek, chwyty piankowe ritchey tak jak i wszystkie rurki :D
Obrazek

>>KLIKNIJ PO WIĘCEJ!!<<

#21
Kurde... nie mogę tego oglądać... Całe szczęście rama była na mnie minimalnie za mała.

Chyba nie pytałem... czy Ci pasowało i czy jesteś zadowolony.

Rower imo bardzo fajny. Fabrycznie był na sidzie i on chyba lepiej pasuje. Pozatym te rurki... z tego co pamiętam było 27.2 więc trudno nie powinno być reszta wcs'a to tydzień śledzenia allego. Szkoda że ten tytanowy PMP nie podszedł.... a właśnie może tutaj.

ps.
znalazłem focie ramy ;-)
https://picasaweb.google.com/1105496876 ... 3692033858

pozdrawiam
xMekpx
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996

#23
mekp to ile ty masz wzrostu?, ja mam 182 i ostatecznie siadła, a co do zadowolenia to tak jestem zadowolony i to bardzo. Będę polował na sztyce i kierownice wcs z tej serii, jak ktoś coś będzie widział to liczę na cynk. A co do śrubek, zdecydowałem się na tytan. Stery chris kinga pewnie że tak, ale drogie. Pewnie wsadzę zwykłe czarne na maszynówkach, bo akurat takie mam. A co do Sida, jeśli nie uda mi się wyrwać tego xc 200 to będzie bomber z2, mam pytanie do was jaki kolor bombera? Ten który jest teraz w lee couganie będzie zamontowany w stalowej ramie Peugeot energy, właśnie ją dziś nabyłem. Mam jeszcze jednego bombera ale do malowania, stąd moje pytanie, na jaki kolor go pomalować? Koła będą na piastach z tej samej grupy i jakiś ładnych felgach mavic, byle nie srebrnych. Podkładki carbonowe wywalę. Zamienię blat na czarny. Pedały zostawiam vp, mam je we wszystkich swych rowerach i jestem z nich bardzo zadowolony, pasują mi pod względem użytkowania, wyglądowym i wytrzymałościowym.
P.S dziękuje panie skolioza za opinię na temat roweru i słowo Zacny, a zarazem bardzo mi przykro, że przygodę z forum zacząłem od ostrzeżenia, no ale tak bywa.
Bocian
cron